דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים קיר מים לבית למשרד או לגן 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 7061 פעמים ]

 

יעוץ והסבר איך בוחרים קיר מים מתחיל בלהבין מהו קיר מים. קיר מים היא ממשפחת מזרקות מים רק בסגנון המתאים לחללים פנימיים. קיר המים עוביו פחות מ8 ס"מ כך שניתן להצמידו כתמונה או במקום חיפוי קיר דקורטיבי. קיר מים מגיע במגוון טקסטורות שונות וצבעים שונים ולכן דרוש ידע במה לבחור. לכל מפל קיר מים טקסטורה שונה היוצרת צורות שונות במפל המים ותמונת מים שונה ומרהיבה ביופייה.

כל שינוי בטקסטורת קיר המים יוצרת תמונת מים שונה וצליל מים שונה. את קירות המים ניתן לדרג לפי יופי ומראה מרהיב הנראה במשחק מים שונה הנוצר מטקסטורה שונה.  דרגת היופי החלשה ביותר נוצרת כאשר קיר המים הוא חלק, המים מחליקים בפשטות על קיר המים כמו שנראה גשם על קיר חלק, בהחלט אפקט מבוזבז אך לעיתים מתוך אילוצים יוצרים קיר מים חלק.

דרגה דומה בחוסר ניצול קיר מים נקבל כאשר קיר מים היה בטקסטורה שלו מתחרה במים והאפקט הוא של הקיר ולא של המים עם הקיר, לדוגמא: מפל קיר מים מפלסטיק שחור עם דמוי טקסטורה ונצנצים, נקבל קיר רטוב ומנצנץ יפה אך המים לא מנוצלים, כך גם קיר פסיפס צבעוני שהצבעים מתחרים במראה המים.

דרגה יפה ומרהיבה של קיר מים הוא מפל קיר מים המנצל את הטקסטורה. כאשר קיר המים היה בטקסטורה שגורמת למים ליצור צורות מרהיבות אך גם מונוטוניות ומרגיעות נקבל אפקט מים מדהים השווה את העין. דוגמא: טקסטורת של אבן ציפחה או אבן גלילית שעברו עיבוד ושליטה דרך עיבוי טקסטורה או הפחתה במקומות אחרים יצרו מראה זה.

דוגמא נוספת והמרשימה ביותר ( מפל קיר מים יפני) הוא טקסטורת פסי רוחב שעוצרים ומאטים את המים בדרגות שונות לפי עומקים שונים של פסי המים ויוצרים לנו מראה מדהים של גלי מים היורדים בתזמון נשלט, המשחק בכמות הפסים עומקם  מרחקם  ועוד, מאפשרים לנו ליצור שעל מפל קיר אחד נקבל כמה צורות של גלי מים לאורך קיר המים מה שמעצים את המראה המדהים. הכנת קיר מים כזה דורש ידע ושליטה במים וזמן עבודה ארוך יותר שכן אנו מכינים זאת בעבודת יד.

מפל קיר מים מזכוכית דומה לקיר מים חלק והמראה שלו לא מנוצל כאשר אנו מצמידים אותו לקיר. לכן לא מומלץ להצמידו לקיר ומומלץ לנצל את השקיפות שזה בעצם המהות של הזכוכית ולהשתמש בקיר מים זכוכית כמחיצה בין חללים ולאפשר לאור הטבעי לעבור בו, אפקט האור הטבעי ביחד עם המים יוצר את המראה המיוחד של קיר מים מזכוכית. לכן קיר מים מזכוכית מומלץ בין סלון לכניסה , בין סלון למטבח, כמחיצה במשרד בין חללים וכדומה.

איתן, אומן ומעצב מזרקות וגנים יפנים ימי כיף לעובדים www.art-fountain.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב