דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת מזיקים - כל השיטות 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2080 פעמים ]

הדברה

גם אם רובנו לא היינו מפחדים מתיקנים, עכברים, חולדות או מזיקים אחרים, לא היינו יכולים לוותר על שירותי הדברה. אם נניח לרגע בצד את תחושת הפחד והגועל שמרבית המזיקים מעוררים בנו, כולנו יודעים שמזיקים יכולים להיות גם מסוכנים לבריאותנו. לכן, אף אחד מאיתנו לא יכול להרשות להימנע לחלוטין מביצוע הדברה כשאת ביתו פוקדים מזיקים למיניהם.

הדברת מזיקים – כי לחיות לצד מזיקים זה פשוט נורא

הופעתם של מזיקים בביתנו יכולה להפוך את המגורים בבית לבלתי נסבלים. פרט לעובדה שחלקנו נאלץ לבלות את מרבית זמננו על כיסאות ושולחנות בכל פעם שנבחין בעכבר או בג'וק, המזיקים פוגעים בהיגיינה הבסיסית שלה אנו זקוקים.

מרבית המזיקים נמשכים למקורות המזון שלנו ומזהמים אותם. מזיקים רבים, ובפרט מכרסמים בעלי פרווה, נושאים על גבם חיידקים וטפילים שעלולים לעבור לבני הבית גם ללא מגע ישיר (דרך גללי הצואה או בעקבת מגע בחפצים). מכרסמים גם מכרסמים ברהיטים, בכבלי חשמל ותקשורת ויכולים לגרום לנזקים כבדים לרכוש. בנוסף, מחקרים מצאו שתיקנים עלולים לגרום לתגובות אלרגיות קשות, בעיקר אצל ילדים וחולי אסתמה. מזיקים אחרים, כמו פרעושים וקרציות, גורמים לחיות המחמד שלנו לסבל נוראי ולא אחת פוגעים גם בנו.

בדיוק בשל כך אנו זקוקים לשירותי הדברה. כשבעיית המזיקים כבר איננה בעיה נקודתית, והיא גדלה לממדים נרחבים יותר, זה הזמן להזמין חברת הדברה.

חברת הדברה – כי אם ננסה לטפל במזיקים בעצמנו, מצבנו יהיה בכי רע

בשוק ישנו מגוון רחב של תכשירים ומוצרים שנועדו לסייע לנו להיפטר מהמזיקים בכוחות עצמנו ולחסוך את הזמנתה של חברת הדברה: החל מחומרי ריסוס ביתיים נגד נמלים ותיקנים וכלה במלכודות עכברים. שיטות הדברה ביתיות אלו אולי יעילות כשמדובר בבעיית מזיקים נקודתית (בנמלים ספורות, בתיקנים בודדים או בעכבר סורר), אולם כשמדובר בבעיית מזיקים גדולה ומתמשכת, אין מנוס אלא להזמין חברת הדברה.

חיסרון נוסף שטמון במרבית שיטות ההדברה הביתיות הוא העובדה שהן דורשות מאיתנו לטפל בפגרי המזיקים בעצמנו. כך למשל, הצבת מלכודות עכברים ביתיות דורשת מאיתנו לטפל בעכבר שנלכד במלכודת (חי או מת). מדובר במלאכה בלתי נעימה בעליל, ולעיתים גם מסוכנת, שכן העכבר עלול לשאת חיידקים או טפילים, ואם הוא עדיין חי הוא עלול לנשוך אותנו.

לכן, בכל מקרה של בעיית מזיקים, כדאי ואף רצוי להשאיר את העבודה למקצוענים. יש להזמין חברת הדברה שתאבחן את הבעיה הספציפית שלכם ותבצע עבורכם הדברה מקצועית, שתפתור את הבעיה מן השורש.

מדבירים עם רישיון - זה הפיתרון!

כדי להבטיח שתקבלו שירותי הדברה מקצועיים, שגם יצליחו לפתור את בעיית המזיקים וגם לא יסכנו את בריאותכם, חשוב להקפיד ולבחור בחברת הדברה בעלת רישיון הדברה. על פי תקנות רישוי עסקים (הדברת מזיקים) התשל"ה – 1975, כל חברת הדברה זקוקה להיתר הדברה מהמשרד להגנת הסביבה. משמעותו של היתר זה היא כפולה: חברת הדברה בעלת היתר הדברה מחויבת לעשות שימוש אך ורק בחומרי הדברה שאושרו על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, ובנוסף – היא נמצאת תחת פיקוח. באתר של המשרד להגנת הסביבה תוכלו לבדוק האם לחברת ההדברה אותה אתם מעוניינים להזמין יש היתר הדברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב