דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו הפער המיני הקיים בין גברים לנשים? 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 3386 פעמים ]

מהו הפער המיני הקיים בין גברים לנשים? / מאת יואב ברנזון

 

 

פער מיני

 

קיים פער מיני בין נשים לגברים. הפער הזה אינו פער קטן או שולי אלא פער משמעותי. הוא מקיף את מרבית האוכלוסיה וניתן לומר שהוא משקף תופעה אוניברסלית.

 

הפער המיני בין נשים לגברים הוא פער כמותי אבל גם איכותי ורגשי. באופן כללי, גברים זקוקים לכמויות מין גדולות מאלו של נשים ואילו נשים זקוקות לכמויות רגשיות גדולות מאלו של גברים.

 

 

 

התפלגות

 

בדרך כלל, אישה תהיה מינית מאוד בתחילת קשר רומנטי, אולם לאחר שהתקופה "הרגשית" דועכת גם הנטייה והצורך המיני שלך יורד ודועך יחד איתו. במצב רגיל, אישה ממוצעת אינה זקוקה לאותן הכמויות המיניות של הגבר והיא יכולה להסתדר ללא מין בכלל לתקופות יחסית ארוכות.

 

גברים נוטים להיות עקביים יותר בצריכה המינית שלהם. גם לאחר דעיכת ההתלהבות הרגשית הראשונית הגברים עדיין זקוקים לכמויות גדולות של מין. בשלב הזה, נוצרת התפלגות. הנשים מתקשות לקיים יחסי מין באותה התדירות כמו בתחילת היחסים הוזגיים ללא כמויות גדולות של רגש, התלהבות ורומנטיקה ואילו הגברים מסוגלים לבצע הפרדה בין הרגש לצורך הפיזיולוגי המיני ולהמשיך ולצרוך כמויות גדולות של מין גם ללא ההתרגשות הרומנטית הראשונית.

 

 

 

נשים צורכות פחות מין ויותר רגש

 

אישה ממוצעת זקוקה לכמות מין נמוכה. ישנן נשים שמסתפקות בפעם או פעמיים בשבוע וישנן נשים שזקוקות להרבה פחות: פעם בשבועיים, פעם בחודש או אפילו פעם בכמה חודשים.

 

חשוב לזכור שנשים כן מסוגלות לצרוך כמויות גדולות מאוד של מין כאשר הן מגורות רגשית ונמצאות בהתעוררות רומנטית. בדרך כלל מדובר בשלב הראשוני של קשר חדש שאז האישה נמצאת בשיא הצורך המיני שלה. כלומר, דווקא בתחילת כל קשר רומנטי נשים וגברים משתווים מבחינת כמויות המין שהן זקוקים להם. בהמשך, ישנה דעיכה הדרגתית של הצורך המיני של האישה ואילו אצל הגבר הרמה נותרת גבוה יחסית.

   

 

 

גברים זקוקים לכמות גדולה של מין לא רק מסיבות רגשיות אלא גם מסיבות פיזיולוגיות

 

אצל אישה הצורך המיני הוא קודם כל צורך רגשי ולא פיזי. תחושות חזקות של התאהבות, התרגשות והתלהבות רומנטיים הם אלה שמניעים את האישה לרצות במין.

 

אצל הגבר, הצורך המיני הוא קודם כל פיזיולוגי ולאו דווקא רגשי. מין עבור מרבית הגברים הוא פורקן של לחצים פיזיים שאינם בהכרח קשורים לרגשות או מונעים על ידי רגשות אלא יותר דחפים של הגוף שהם אבולוציוניים וקבועים.

 

 

וטיפ לסיום: פערים מיניים בין גברים לנשים תמיד היו אחד המוקדים שיצרו חיכוכים ובעיות זוגיות. 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה.   הוא מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.   יואב ברנזון פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני.   הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.   הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם.   יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.   כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,112 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.   למידע מורחב על יואב ברנזון ועל עבודתו הענפה לחצו כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב