דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 סודות לשיווק ישיר 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 3060 פעמים ]

אם אתה מעוניין לשפר את הביצועים בעסק שלך, להאיץ את המכירות או להגיע ליותר לקוחות. הנה כמה סודות ששירתו את העסק שלי לאורך השנים.

סוד מספר 1 - זה הכל בשיווק

אנחנו כל הזמן קוראים ושומעים על אנשים ש"עשו את זה" והצליחו בעסקים. תמיד מספרים לנו ש"מקצועיות" היא המפתח להצלחה ואם רק נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר הדרך לפיסגה סלולה. אלה שטויות גמורות. המפתח להצלחה אינו תלוי במקצועיות או באיכות של מוצר כזה או אחר אלא בשיווק. היכולת שלנו להביא זרם קבוע וגובר של לקוחות הוא המפתח הכי חשוב להצלחה. יותר חשוב מכל ידע מקצועי שאנו יכולים לרכוש או לשפר.

סוד 2 - אם אתה רוצה שהטלפון יצלצל, אתה חייב פרסום שימשוך תשומת לב ויעורר רגש

אם תזכור רק סעיף אחד מכל המאמר הזה, שנן את הנוסחא הבא. מדובר ב-5 עקרונות יסוד לכל מהלך שיווקי או פרסומי שתעשה: 1. תמשוך תשומת לב. 2. עורר עניין ורגש. 3. ספר סיפור אמין שהלקוחות יוכלו להזדהות איתו 4. קרא לקוחות לפעולה (התקשר עכשיו!). 5. תן לאנשים אפשרות לפנות אליך בקלות.

סוד 3 - מודעות 'רגילות' ישיגו לך תוצאות בינוניות

אם תפתח את דפי זהב בכל מדינה תמצא רשימה ארוכה ואין סופית של מודעות משעממות. כולן נראות אותו הדבר. אין שום סיבה אמיתית שלקוח פוטנציאלי ירים את הטלפון ויתקשר לעסק המציג מודעה משעממת מן כרטיס ביקור יקר. כל העסקים במודעות הללו נראים אותו הדבר. כדי להיות משווק או מפרסם מוצלח עליך לזכור שאנשים לא קוראים מודעות שנראות כמו כרטיסי ביקור משעממים. הסוד למשיכת תשומת לב הוא בכותרות והנושאים אליהם אתה מתייחס במודעה. עליך להתייחס לאינטרס האמיתי של הלקוח לתת לאנשים סיבה אמיתית לבחור בך על פני כל המתחרים.

סוד 4 - פרסום 'חדשותי' ישיג לך 500% יותר פניות מפרסום תדמיתי

פרסום שנראה כמו כתבה חדשותית משיג 500% יותר פניות מפרסום תדמיתי: עלונים, כרטיסי ביקור וכיו"ב. היתרון של פרסום 'חדשותי' הוא שהוא לא נראה כמו פרסום. הוא נראה כמו כתבה שעשויה להופיע בעיתון. אנשים מופגזים מדי יום באלפי פרסומות ולכן הן חוסמים מודעות רגילות באופן אוטומטי. לעומת זאת אנשים עדיין קוראים עיתונים ואתרי חדשות.

סוד 5 - הנוסחא לפרסום שימשוך יותר לקוחות המוכנים לעשות איתך עסקים

הנה קצת הגיון בריא שמשום מה נעדר מעסקים רבים: אין שום טעם להציע את השירותים או המוצרים שלך למי שלא יקנה ממך. הדרך הכי טובה להשיג לקוחות חדשים היא על ידי איסוף לידים (פרטים של לקוחות מתעניינים) ורק אז להתחיל בצעד אחר צעד בתהליך המכירה. לפני שאתה מפרסם, עליך לשאול את עצמך מי הלקוח האידאלי שלך? מי הבן אדם שהכי זקוק לשירות או המוצר שלך? רק אז למצוא את ערוצי הפרסום להגיע אליו.

סוד 6  - ניסיונות לא כישלונות

האם שמעת את עצמך אי פעם אומר "ניסית ופרסום שם וזה לא עבד". ברוב המקרים פרסום בודד לא יעשה את העבודה, לעיתים גם הרבה פרסומים לא יעשו את העבודה. בשיווק אסור לראות מהלכים כאלה ככישלונות. לאף אחד , אין נוסחא מדויקת לשיווק. צריך כל הזמן לנסות שיטות שיווק חדשות. לראות מה עובד ומה לא. לא להתייאש גם כשמהלך מסוים לא מביא את התוצאות להם ציפתה אלא לשנות להתאים או לנסות משהו חדש לגמרי.

סוד 7 - בחר את ערוץ הפרסום הנכון

היום ישנו גודש של ערוצי שיווק ולכן יותר קשה יותר מתמיד למצוא את המקום בו פרסום יניב לך את התוצאות הטובות ביותר. הקריטריונים לבחירת ערוץ הפרסום שלך הם שניים: 1. ערוץ המגיע לאנשים הנכונים במצב בוא הם מוכנים לקבל את המסר שלך. 2. פרסום אותו תוכל לבקר ולעקוב אחרי התוצאות בצורה המדויקת ביותר. גם אם המודעה שלך מצוינת והמדיה מגיע בדיוק לקהל שלך אתה חייב תמיד לעשות את החישוב של עלות מול תועלת.

לסיכום, הסוד להצלחה בעסקים הוא בשיווק ולא ב"מקצועיות". אם תשתמש בפרסום רגיל תקבל תוצאות בינוניות לכן עליך למשוך תשומת ולעורר רגש בקרב הקונים שלך. עליך לבדוק מי הם הלקוחות האידיאלים שלך ולהגיע אליהם על ידי בדיקה וניסיונות של מדיות שונות. תמיד תהיה עם האצבע על הדופק, בדוק כל הזמן מה עבד, מה לא וכמה זה עלה לך.

הכותב שותף במשרד ביט תקשורת בוטיק
יחסי ציבור
בלתי רגילים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב