דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער באינפרא אדום על עור יבש 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 653   [ נצפה 2689 פעמים ]

הסרת שיער באינפרא אדום המתבצעת בלייזר וב IPL, פולטת חום רב ולכן הפעולה מייבשת את העור. ייבוש העור גורם לקילוף שלא תמיד נראה לעין וכן גם להסרת התאים המתים ובכך ממריץ את התחדשות העור.

כאשר מגיעים לטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום כאשר כבר העור יבש מלכתחילה, הדבר גורם לקילוף שכן ניראה לעין, היות והיובש שייווצר לאחר הטיפול יהיה חזק יותר מטיפול על עור שאינו יבש והקילוף יראה לא אסתטי ולא טבעי, אלא יקבל את האפקט שנוצר לאחר שיזוף.

תוך כדי טיפול ולאחר פליטת ההבזק, העור מאדים מעט כתוצאה מהחום הנפלט מקרני אינפרא אדום. מראה העור הוא בדומה מאוד, כמו לאחר מקלחת חמה, או כמו לאחר סאונה. לאחר כמה דקות העור מתקרר והאודם נעלם.

חשיפה לשמש גורמת לייבוש בלתי ניראה של העור וחשיפת יתר, התלויה ברגישותו של הנחשף, גורמת גם לקילוף העור.

בתקופת הטיפולים חשוב מאוד לציין שחייבים להימנע כליל מלהיחשף לשמש. גם אם אנו נמצאים רוב שעות היום במקום סגור, חשוב מאוד כשאנו יוצאים ממנו בשעות היום, בפרט בקיץ, רצוי לכסות את האברים בהם אנו מבצעים טיפולי הסרת שיער. האברים המועדים לחשיפה בתקופת הקיץ, הם הידיים, בגלל שאנו הולכים עם חולצות קצרות.

במידה ואנו נוהגים, אז יד שמאל שהיא היד הקרובה לחלון, תהיה חשופה יותר מיד ימין. ואם אנו יושבים ליד הנהג, או ליד חלון, היד הקרובה לחלון תהיה כהה או יבשה יותר מהיד השנייה.

 

בתקופת הקיץ כשהשמש זורחת, מספיקות דקות אחדות של חשיפה לשמש, על מנת לייבש לנו את העור ואז בטיפול, קרוב לודאי שהדבר יגרום לנו לכאב וקרוב לודאי שגם לקילוף.

מניסיון רב שנים בתחום הסרת שיער לצמיתות, לא קרה לי שמטופלים שנמנעו מלהיחשף לשמש, עורם התקלף, אולם כן קרה לי פעם אחת שמטופלת שנחשפה לשמש, הרגישה בטיפול את החום יותר מבכרגיל ולאחר ימים ספורים התקלף לה העור, בדומה לקילוף משיזוף.

במקרים מסוג זה שהעור מתקלף, יראו על העור כתמי הקילוף בהירים יותר וכתמים אלו יחלפו לאחר כ 42 ימים, עם התחדשות התאים.

 

המקרה זכור לי היטב, כי היה היחיד שקרה לי ולכן החלטתי לספר עליו:

לאחר שהמטופלת סיימה כבר טיפולי הסרת שיער בבית השחי, הסרת שיער במפשעה ו הסרת שיער בפנים ולאחר שהייתה שבעת רצון, היא החליטה לעשות הסרת שיער בידיים ולצרף גם את בעלה לטיפולי הסרת שיער בגב.

היא התחילה את הטיפולים בסוף אוקטובר 2009 בתקופה אידיאלית להסרת שיער, שהימים כבר לא חמים. ביולי 2010 בשיא הקיץ, היא הגיע לטיפול כשהידיים שלה לא היו שזופות, אולם היו יבשות יותר מהרגיל ובזאת הבחנתי מכיוון שעורה האדים יותר מהרגיל. היא נשאלה על ידי אם נחשפה לשמש והיא אמרה לי שטיילה בשבת האחרונה בגופייה, עם בנה הקטן בגן השעשועים.

היו בידי שתי אפשרויות, האחת לבטל לה את הטיפול והשנייה לבצע טיפול ברמה של לקוח כהה עור. לאחר התייעצות עימה, בחרנו יחד באפשרות השנייה וציינתי לפניה שאם הטיפול יגרום לה לכאב, נצטרך להפסיק אותו.

כמובן שבמצב כזה הטיפול התבצע ברמת חום נמוכה מהרגיל, אבל למרות כל זה, די כאב לה בטיפול, אבל היא התעקשה להמשיך אותו בטענה שיש לה כוח סבל בסף גבוה.

ואני המשכתי להבהיר לה שסביר להניח שאם נמשיך את הטיפול, יהיו לה קילופים. ואומנם כשהגיעה לטיפול הבא, ראיתי כתמים בהירים יותר על הידיים שלה, שהן תוצאה של הקילוף שהיה.

 

מצב של קילוף, כמו במקרה הזה, הוא דבר נורמלי במקרה של חשיפה לשמש והוא חולף וחוזר למצב הטבעי. אבל למרות שהמצב הפיך, מחובתי להתריע ולהזהיר את הלקוחות שאם יחשפו לשמש, גם למספר דקות, זה מה שעלול לקרות להם וצריך לקחת בחשבון את הנושא הזה טרם תחילת הטיפול. לקוחות יודעים שאם הם יוצאים לחופשה הכרוכה בחשיפה לשמש עליהם לבטל את התור.

 

לקבלת מחיר ללחוץ על: הסרת שיער מחירים

 

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב