דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירח דבש במהלך הפלגה רומנטית 

מאת    [ 15/03/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2568 פעמים ]

ירח דבש במהלך הפלגה רומנטית

במהלך השנים שינה השייט על פני הים את עורו. מאמצעי תחבורה בלבד הפך השייט לסוג של בילוי בפני עצמו. אין הרבה חופשות רומנטיות יותר מאשר חופשה שהיא הפלגה רומנטית. הקלישאה הידועה באנגלית, לפיה הנוסעים שמעוניים לצאת אל הפלגה רומנטית הם "newlywed or nearly dead" (זוגי נשוי טרי או זוג עם רגל אחת בקבר) כבר איננה רלבנטית עוד. כל זאת מהסיבה שתחום הפלגות הנופש כבר מזמן השתנה והפך צעיר ומרגש ומסיבה זו, חופשת הפלגה רומנטית לירח הדבש היא אפשרות נהדרת לזכות בחוויה בלתי נשכחת.

למה הפלגה רומנטית מתאימה לירח דבש?

ירח דבש צריך להיות החופשה הקסומה ביותר במהלך חייכם משום שמדובר בחופשה שנועדה לחגוג את הנישואין שלכם. הפלגה רומנטית מתאימה לירח דבש משום שכל המהות של הפלגה רומנטית היא החוויה המשותפת של הזוג. הפלגה רומנטית מיועדת להיות זמן איכות של שני בני הזוג. הפלגה רומנטית יכולה להתבצע במגוון סוגים של כליי שייט.

מה צריך לברר בשביל הפלגה רומנטית לירח דבש?

 חברות שונות בישראל מציעות לנו היום הפלגה רומנטית. יחד עם זאת, ישנם דברים שכדאי לוודא לפני שמזמינים הפלגה רומנטית מאחת מהחברות. ראשית, כדאי לוודא עם אנשי הצוות מה מומלץ להביא בתיקים אל אותה הפלגה רומנטית, כדי שלא נעמיס סתם. אבזור נוח של היאכטה חשוב מאד אך לא פחות חשוב לוודא עם החברה את הפרטים הנדרשים לגבי הכשרתם של אנשי הצוות, ניסיונם בהפלגות מסוג זה ועוד. יאכטה שנועדה בשביל הפלגה רומנטית צריכה להיות מאובזרת גם בציוד עזרה ראשונה, מזון ושתייה שיספיקו למספר ימים, חגורות הצלה, מכשירי קשר וניווט ואמצעי זהירות ובטיחות נוספים.

מה אפשר לתכנן במסגרת הפלגה רומנטית על יאכטה בשביל ירח דבש?

לא סתם יאכטות הפכו לכלי שייט מועדף על זוגות שמתכננים הפלגה רומנטית למטרות ירח דבש. היאכטות מציעות לכם אווירה אינטימית ונעימה יותר מהאווירה שמציעים לכם בשייט על ספינת נוסעים גדולה. הפלגה רומנטית על יאכטה היא הפלגה שקטה ונוחה בלי טרדות והפרעות. כאן זה לא אתם ועוד כמה מאות אנשים, אלא אך ורק שניכם עם אנשי צוות שעובדים בשביל ההנאה שלכם. כך במסגרת הפלגה רומנטית לירח דבש אתם יכולים לתכנן יחד עם אנשי החברה את ההפלגה שלכם מרגע היציאה ועד השיבה לנמל.

עם כן, בניגוד להפלגות הרגילות שמציעות לנו הסוכנויות השונות, כאן למעשה, בדומה לטיול פרטי בחו"ל, אנחנו לא תלויים באיש ויכולים לתכנן את המסלול שלנו לבד. בארגון של הפלגה רומנטית מסוג זה אנחנו יכולים להקצות לנו זמן לפי ראות עיננו לביקור במקומות שאנו רוצים לבקר בהם. במקביל כדאי לבדוק עם החברה האם ניתן גם לדוג מהיאכטה המיועדת וכך לשלב גם תחביב מהנה עם ירח הדבש שלנו.

לקבלת יעוץ חינם בנושא הפלגה רומנטית ביאכטות מפוארות התקשרו עכשיו ליאכטות גלי נעמה - 0504600470

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב