דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעת נישואין מקורית - מה אפשר לעשות? 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 3341 פעמים ]

הצעת נישואין מקורית - מה אפשר לעשות?

החלטתם להציע נישואין ואתם מעוניינים להציע הצעת נישואין מקורית אך אין לכם רעיונות? אל תדאגו, עשינו את העבודה בשבילכם ואנו שמחים להגיש לכם מספר רעיונות שיעזרו לכם ליצור הצעת נישואין מקורית (יותר או פחות). אך זכרו – לא כל הצעת נישואין מקורית מתאימה לכל זוג ולכן חשוב, לפני שבוחרים, לוודא שאכן מדובר בהצעת נישואין אידיאלית לזוגיות שלכם.

  1. הצעת נישואין מקורית במהלך אירוע ספורטיבי  מיועד כמובן לחובבות הז'אנר. קחו את בת הזוג למשחק של קבוצת הספורט החביבה עליכם ובאמצע המשחק או בהפסקה שאלו את שאלת השאלות והפיקו הצעת נישואין מיוחדת.
  2. הצעת נישואין מקורית - אל תהרגו את השליח! הזמן שליח מחברת משלוחים שיביא את הטבעת לשולחן שלכם בזמן שאתם יושבים במסעדה. אם זה נראה לכם מוזר מדי, הצעת נישואין מקורית אחרת היא לבקש מהמלצר שיביא לכם תפריט קינוחים אחרי האוכל עם התפריט תתחבא גם הטבעת.
  3. הצעת נישואין מקורית - החבא אותה בתוך ספר אם אתה רוצה להפתיע ולרגש עד מאוד את בת זוגתך פנה למישהו עם כישרון כתיבה שיכתוב סיפור וישלב בו את הצעת הנישואין שלך. לאחר מכן גש לבית דפוס על מנת שהסיפור יודפס כספר. אם יש לך חברים עם כישרון ציור אתה יכול גם לאייר את הספר ולשדרג הצעת נישואין מקורית זו.
  4. הצעת נישואין מקורית ביו טיוב אחד היתרונות הגדולים של עולם האינטרנט הוא העובדה שהוא נגיש וחופשי יחסית לשימוש. צלם הצעת נישואין מקורית בוידאו, העלה אותה לאתר ובקש מבת הזוג שלך לבוא בתירוץ שאתה רוצה להראות לה משהו על המחשב ותן לסרטון לדבר בשבילך.
  5. הצעת נישואין מקורית בחסות החשיכה הצעת נישואין מקורית זו קלה יחסית לביצוע. אם זוגתך ישנה עם טבעת, אחרי שוידאת שהיא רדומה, החלף את הטבעת בטבעת האירוסין. אם היא לא ישנה עם טבעת פשוט דאג לשים לה טבעת אירוסין על האצבע באמצע השינה.
  6. הצעת נישואין מקורית במשרד לא כולן ימותו על זה ולא כל המנהלים יסכימו לשתף איתך פעולה. אבל אחד הרעיונות המעניינים להצעת נישואין מקורית הוא לדאוג שהבוס יקרא לחברתך למשרד לכאורה על מנת לנזוף בה על עבודה שביצעה שלא כראוי כאשר בפועל מדובר בתירוץ כדי למצוא אותך מחייך במשרד עם טבעת, ומציע הצעת נישואין מפתיעה.
  7. הצעת נישואין מקורית בשירותים (!) שוב הכל תלוי בחוש ההומור שלך, של חברתך ושל הסובבים. אתה יכול להתחבא בחדר שירותים לנשים (לדאוג ששאר הנשים יודעות ומשתפות פעולה) ולקפוץ מאחד מתאי השירותים עם הטבעת. זכור, דיברנו על הצעת נישואין מקורית זהו רעיון של הצעת נישואין מקורית במיוחד שממש לא מתאימה לכל אחת.
  8. הצעת נישואין מקורית בגן חיות אם בת הזוג חובבת חיות אתה יכול לנסות לדבר עם עובדי גן החיות כדי שיאפשרו לך להפיק הצעת נישואין מקורית בכלוב של החיה האהובה עליה במיוחד.

לסיכום כל הצעת נישואין שתציעו חשובה לשני בני הזוג ותשמש לכם מזכרת מיוחדת ויפה לשנים הזוגיים שלכם יחד, ההצעות הנ"ל הן בגדר המלצה בלבד ולא בטוח שיתאימו לכל אחד אבל זוגות שיש להם חוש הומור ומכירים טוב האחד את השניה ימצאו הצעת נישואין מהמבחר הנ"ל שתתאים להם.

אז בהצלחה ומזל טוב מיאכטות גלי נעמה.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב