דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כדאי יותר - מתקני מים לבית או בקבוקי מים מינרלים ? 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3554 פעמים ]

בעידן המודרני המודעות לגוף בריא היא חזות הכל. מחקרים רפואיים הוכיחו מעל לכל ספק כי צריכה תדירה של מים מועילה לבריאותנו ושומרת על גופנו, שתיית מים מפחיתה סיכונים שונים כגון סרטן השד והמעי הגס, מחלות לב, התייבשות, כאבי ראש ושיניים לא בריאות. כמות הצריכה היומית לאדם משתנה בהתאם לגיל, למזג אוויר ולשאר גורמים, אך ישנה כמות ממוצעת המומלצת לאדם מבוגר שנעה בין עשר לארבעה עשר כוסות מים ליום. לא מדובר בכמות מים זניחה ובשביל לספקה צריך שיימצאו בהישג יד מים באופן תדיר, לפיכך ישנם כאלה המחזיקים בבתיהם מתקניo לשתיית מים כגון מיני בר ובר מים וישנם כאלה שמעדיפים לשתות מים מבקבוקי מים מינרלים ונשאלת השאלה מה כדאי יותר.

נוחות השימוש ואספקת המים השוטפת מהווים יתרונות להחזקת מתקני מים לשתייה בבית. בלחיצת כפתור  פשוטה וקלה מתקני מים מספקים לנו מים קרים, חמים ואף מורתחים בלא צורך בקירור או חימום מראש, חוסכים מקום אחסון וכן את כל הזיהום הנגרם כתוצאה מהובלת הבקבוקים ומהבקבוקים עצמם שרובם אינם ממוחזר ורק מושלך ומזהם את הסביבה. המים המינרלים מאוחסנים בבקבוקי פלסטיק וזאת לעיתים אף למשך חודשים ארוכים בטרם שמגיעים לבתינו. בדרך הם מובלים במשאיות שמזהמות את האוויר ושורפות דלק מיותר. הבקבוקים עצמם יכולים להיחשף לשמש ולשאר מזהמים וכשהם לבסוף בביתנו הם תופסים מקום אחסון בין אם במקרר או במטבח.

כמו כן לשם אספקה שוטפת של מים מינרלים התואמת לכמות המומלצת לשתייה לאדם בוגר יש צורך בכמות לא מבוטלת של בקבוקי מים מינרלים, והדבר רק מחמיר כאשר מדובר במשפחה בת מספר נפשות. שישיות המים יתחסלו במהירות רבה ויהיה עליכם כל הזמן לדאוג לחידוש המלאי בבית. הזמן, הדלק והטרחה כולם יכולים להימנע במקרה ובבית ישנו מיני בר או בר מים, מתקני מים אלו מחוברים לצנרת הביתית וכך מספקים מים באופן שוטף ללא הגבלה. בנוסף בר מים ובוודאי מתקן מיני בר נחשבים כיום כמכשיר עיצובי למטבח, ניתן לרכוש מתקני בר מים ומיני בר במגוון צבעים ולהתאימם לגוון המטבח ולטעם הצרכן באופן מושלם.

חשוב לזכור כי בר מים ואחיו הקטן מתקן מיני בר לא רק מחוברים לצנרת הביתית אלא מהווים מתקני סינון מים בעצמם. מתקני מים אלו מורכבים ממסננים שונים שתפקידם לסנן את מי הברז ולספק לכם מים נקיים, מסוננים וצלולים לשתייה. תפקידו של מסנן הפחם הפעיל הוא לספוח אליו את הכלור ולהעלים בכך את טעמי הלוואי הקיימים במי הברז. כמו כן קיימת במתקנים נורת אולטרא סגול UV שתפקידה לחסל את החיידקים במים. התוצאה המתקבלת היא מים מסוננים באיכות גבוהה ביותר, וזאת כל עוד נזכור לתחזק את המתקן בהתאם להוראות היצרן ולהחליף בזמן את המסננים השונים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב