דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בליינד דייט בדרך לראיון העבודה? להיות1 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2653 פעמים ]

בליינד דייט בדרך לראיון העבודה?

נכנסתי לאתר ופתחתי את הכרטיס המוכר שלי: מי אני, מה אני, מה עשיתי בחיים שלי, בת כמה אני ועוד, חיפשתי וחיפשתי ומצאתי משהו שמוצא חן בעיני. כמובן מיהרתי והשארתי את הפרטים שלי: שם, טלפון, אימייל, הכל כדי שישים לב אלי.

תוך זמן קצר הוא התקשר ואיך ששמעתי את הצלצול, מלחץ לא לפספס את השיחה, עניתי עוד באמצע הצלצול הראשון. הקול מהצד השני ענה "שלום, מה שלומך? זה אני בקשר לפרטים שהשארת באתר", ואני, מרוב התרגשות חייכתי כל כך הרבה, ניסיתי להיות קשובה ולענות לעניין, אך לפעמים טיפה של גמגום השתרבבה באמצע משפט מרוב לחץ, אבל לא נורא.

קבענו להיפגש בשעה מסוימת, באזור שלו כמובן (מרצון שלי להראות נכונות), ושעה לפני התחלתי להתארגן. אז ככה: התקלחתי, הסתרקתי, התבשמתי, חיפשתי 42 דקות מה ללבוש שיהיה הולם, ראוי, מחמיא, אלגנטי, חינני, לא שחור, לא לבן, בטח לא חום, בסוף בחרתי, התלבשתי, התחרטתי, החלפתי, התחרטתי שוב, החלפתי שוב, חשבתי במשך 12 דקות האם להתאפר באופן עדין או לא להתאפר בכלל, והתמודדתי עם עוד שלל דילמות שוות במשקלן לדילמת משמעות הקיום, מרוב הרצון והלחץ להיות זאת שלבסוף תיבחר. התחלתי לנהוג לכיוון ובדרך הארוכה המשיכו לעלות שאלות כמו האם הוא יבחר בי ,האם אני באמת רוצה?!! האם כדי לי לנסוע עד לשם?! האם שווה להסתכן בדחייה?

הגעתי למקום, פגשתי אותו פנים מול פנים, ותוך שיחה עלה לי השיעול הקטן הזה שתמיד בא לי כשאני מרגישה לחוצה. מצאתי את עצמי יוצאת מהפגישה בתחושת שחרור של כל הלחץ והעצבים, ואז צצה בראש השאלה "מזה כל כך נלחצתי"?!

כמה פעמים קרה לכם שחיפשתם עבודה ולאחר חיפושים רבים ושליחת קורות חיים רבים אפילו יותר מצאתם אותה, התרגשתם, התלבטתם מה ללבוש ואיך לבוא לראיון כדי להותיר את הרושם הטוב ביותר, במיוחד כשאתם מגיעים לראיון וחוששים שלא יפסלו אתכם בגלל דבר אחד קטן שלא ימצא חן בעיני המראיין. ואז, קשה לכם להתבטא, ולמרות שעבדתם קשה על קורות החיים שלכם שיראו ממש טוב, אתם מגיעים לשולחן המראיין ואין לכם מושג מה קרה, אתם פתאום לא אתם, וההזדמנות היחידה שהיתה לכם לתת את הרושם הראשוני נעלם לכם מול העיניים, כמה מתסכל!

מה ההבדל בין דייט לראיון עבודה? למה קשה לנו לשים בביטחון את הקלפים על השולחן ולהיות מי שאנחנו?

כאשר אנו יוצאים לדייט אנחנו מרגישים שאנחנו הולכים לראיון עבודה. הלחץ, הסטרס, השאלות הרבות אשר עולות לנו בראש, הקושי להתרכז במשהו אחד, ירצה אותי או לא ירצה? זה טוב לי או לא? אם לרגע חשבתם שזה רק אתם אני רוצה ל"הפתיע" את כולכם חברים יקרים שלי: כולנו מרגישים את אותו הדבר, כולנו שואלים את עצמנו את אותן השאלות.

למרות הלחץ והחששות, תמיד אפשר לשפר את האופן בו אנו מציגים עצמנו מול המראיין או הדייט (הרי כבר הסכמנו שזה כמעט אותו דבר...).

איך אפשר לעשות את זה?

לקחת את הפרטים של החברה בה אתם הולכים להתראיין, לעשות עליה חיפוש בגוגל, לקרוא קצת, להבין מה המהות שלה, כאשר המראיין ישאל אותך: מה אתה יודע עלינו? זה מעיד על רצינות ועל הכנה אם נדע לשלוף מידע על החברה.

בנוסף תמיד אפשר ורצוי להיעזר באנשי מקצוע. תוכלו להעזר בשירותים של להיות1 להכנה לקראת הראיון, לראות את עצמכם ואת ההתנהלות שלכם מול המומחים של להיות1, לתרגל על 'יבש' ולנטרל עד כמה שניתן את גורם הלחץ.

ככל שתתאמנו יותר תרגישו בטוחים יותר ותגיעו פחות לחוצים לראיון עצמו.

אנו בלהיות1, נעזור לך לעבור את התהליך ביחד תוך התמקדות וטיפול בתכונות הטובות וגם הפחות טובות.

אני רוצה לאחל לכולם בהצלחה! אני יודעת ומאמינה בכל אחד מכם שאתם מסוגלים ללכת לראיון עבודה מוצלח בבוקר וללכת לדייט עוד יותר מוצלח בערב!

 

בהצלחה לכל מחפשי העבודה,

אירית פרידמן

להיות1

www.lihiyot1.co.il

lihiyot1@gmail.com

 

 

בהצלחה לכל מחפשי העבודה,


אירית פרידמן


להיות1


www.lihiyot1.co.il


href="mailto:lihiyot1@gmail.comlihiyot1@gmail.com">">lihiyot1@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב