דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעור פרטי באנגלית 

מאת    [ 11/03/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 3124 פעמים ]

שיעור פרטי באנגלית נועד כדי לאפשר לתלמידים המתקשים אפשרות לחזור על החומר ללא לחץ של הנוכחות של שאר הילדים בכיתה ובבית הספר שיעור פרטי באנגלית הוא לימוד אחד על אחד של מורה ותלמיד ולכן במסגרת פרטית שכזאת קל יותר לצמצם פער לימודי בזמן קצר יותר יחסית מאשר לימוד בקבוצה, למשל היתרון שבשיעור פרטי הוא היחס האישי שמקבל התלמיד בהרבה מקרים, ישנם תלמידים שלומדים במסגרת קבוצתית אך, חלק מהתלמידים מתביישים לקרוא בקבוצה, או אפילו לקחת חלק פעיל בשיעור, כלומר, מתביישים לדבר בשיעור ולשאול שאלות שלא הבינו ולכן כל כך הרבה תלמידים בבית הספר מתקשים בלימודים. הכיתות הגדולות וריבוי התלמידים בכיתה לא מאפשר לתלמידים מתקשים לשאול שאלות ולברר וגם למורה אין תמיד זמן לענות על השאלות של כולם.

שיעור פרטי באנגלית כיום הוא לא רק נחלתם של תלמידים מתקשים בלבד. מכיוון שבית הספר לא יכול לתת מענה לכל התלמידים, הרי שגם לתלמידים מצטיינים או מבריקים במיוחד אין מענה בבית הספר מכיוון שהמורה בכיתה צריכה להספיק ללמד את החומר ולא יכולה להתקדם לחומר שתלמידים אחרים עדיין לא מבינים ולכן, המצטיינים גם בדרך כלל הולכים למסגרת של שיעור פרטי באנגלית , שם הם מתקדמים בתוכנית לימודית מועשרת ומותאמת אישית ליכולותיהם וידיעותיהם וכך לפעמים הם אפילו עוברים את הכיתה בשנת לימודים אחת או שתיים.

שיעור פרטי באנגלית מתאים גם למבוגרים שכבר סיימו את בית הספר , במיוחד שמדובר בלימוד אנגלית מכיוון שהרבה מבוגרים צריכים שיפור אנגלית מכמה סיבות. ראשית, ישנם מבוגרים שצריכים לשפר את האנגלית העסקית שלהם מכיוון שהם עובדים מול לקוחות מחו"ל או שעבודתם דורשת הרבה קשר עם חו"ל או נסיעות לחו"ל ולכן, כדי לייצג טוב יותר את החברה בה הם עובדים או כדי לעשות את עבודתם טוב יותר הם נדרשים לשפר את האנגלית שלהם. שנית, ישנם מבוגרים שלוקחים שיעור פרטי באנגלית מכיוון שהם מעוניינים לשפר את האנגלית שלהם מכיוון שהם מתכננים להגר לארץ דוברת אנגלית אם במסגרת במקום עבודתם או מסיבות אישיות משפחתיות, ברור שלצורך הגירה לארץ דוברת אנגלית כמו קנדה או ארה"ב לדוגמא חשוב מאוד לשלוט באנגלית ברמה גבוהה גם כדי לעבור מבחני אנגלית לצורך קבלת רישיון עבודה בחו"ל וגם כדי להסתדר באנגלית ברמה היומיומית .ישנם גם מבוגרים שלוקחים שיעור פרטי באנגלית מכיוון שהם מעוניינים לשפר את האנגלית שלהם כדי שיוכלו לדבר יותר נכון באנגלית כדי להרגיש טוב עם עצמם בנסיעות לחו"ל.

שיעור פרטי באנגלית גם מתאים לצעירים אחרי צבא שמעוניינים לשפר את הציון המשוקלל שלהם בתעודת הבגרות מכיוון ששיפור בגרות באנגלית מקנה להם בונוס לציון המשוקלל ולכן הציון באנגלית משפיע מאוד על הממוצע המשוקלל של תעודת הבגרות. כמובן שציונים טובים יותר בתעודת הבגרות מקנים כרטיס כניסה לפקולטות היוקרתיות יותר באוניברסיטה וכן, בסך הכול סיכוי יותר טוב לשפע כלכלי בעתיד. מכל הסיבות הללו מומלץ לקחת שיעור פרטי באנגלית .

 

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית  - http://www.english-yael.com/    אנסין באנגלית -- http://www.english-yael.com/english-unseen.html בגרות באנגלית -- http://www.english-yael.com/bagrut-in-english.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב