דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים באנגלית 

מאת    [ 11/03/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 4871 פעמים ]

משחקים באנגלית מאפשרים ללומדים הצעירים במסגרת של אנגלית לילדים בגיל בית הספר היסודי ללמוד אנגלית בקלי קלות . ילדים רגילים לשחק בשעות הפנאי שלהם במשחקי מחשב ובמשחקי קופסא לבד או יחד עם חברים והמשחקים מפתחים אצל הילדים יכולות קוגניטיביות רבות וכן יכולות תקשורתיות רבות משחקים באנגלית מאפשרים לילדים ללמוד אוצר מילים באנגלית בהנאה גדולה תוך שהם גם מתפתחים באופן חשיבתי וגם מפתחים את התקשורת שלהם באנגלית.

משחקים באנגלית גם גורמים לילדים לחכות להגיע למסגרת של חוג באנגלית מכיוון שהם לא מרגישים עול של לימודים כמו בבית הספר אך בעזרת המשחקים הם גם לומדים לשפר את האנגלית שלהם . קיימים משחקים באנגלית שמתרגלים יכולות שונות. ישנם משחקים המתרגלים אנגלית מדוברת באמצעות דמויות מצוירות, ישנם משחקים באנגלית שמתרגלים קריאה נכונה של אותיות וצלילים באנגלית, וישנם משחקים באנגלית שכוללים דמויות מצוירות המוכרות לילדים מהטלוויזיה והאהובות עליהם שכוללות משימות באנגלית שתכליתן הכרת האותיות, הצלילים וראשית קריאה באנגלית.

היום אנו חיים בתקופה שבה הילדים שלנו מאוד טכנולוגיים ומחוברים מאוד למחשב ניתן לראות היום ילדים שכבר בגיל 4 או 5 משחקים בהנאה מול מחשב ומוצפים בגירויים קוגניטיביים רבים לכן, משחקים באנגלית עבורם יהוו כבר את החשיפה הראשונית שלהם לשפה האנגלית אם אתם כבר הורים לילדים בגיל הרך, אתם בוודאי חולמים שהילדים שלכם יידעו אנגלית כבר בגיל הרך ואכן, הרבה ילדים לומדים כבר לספור עד 10 באנגלית, או יודעים כמה מילים בסיסיות באנגלית כתוצאה מהשימוש במשחקים.

עובדה ידועה היא גם שילדים נוטים לחזור ולשחק במשחקים האהובים עליהם שוב ושוב מבלי שהדבר יימאס עליהם כלל. הילדים עושים זאת מכיוון שהם מפיקים מהדבר הנאה וגם מכיוון שבכל פעם שהם משחקים במשחק הם לומדים ממנו משהו שונה וחדש. לכן, משחקים באנגלית יכולים לתת את הפיתרון לילדים שהשפה האנגלית לא מאוד אהובה עליהם אם מכיוון שהם מתקשים בקריאה או מכיוון שהם מתקשים לזכור מילים חדשות. מתוך ניסיוני הרב במתן שיעורים פרטיים במסגרת של אנגלית לילדים אני יכולה לומר בבירור כי ילדים שהתקשו בקריאה או בזכירה שח אוצר מילים באנגלית חדש מכל מיני סיבות כולל ילדים הסובלים מקשב ריכוז או לקויות למידה הפיקו הנאה מיוחדת וסיפוק רב משימוש של משחקים באנגלית וכמובן ההנאה משחררת את הילדים האלו ללמידת אנגלית כאשר הם מרגישים שהם משחקים ונהנים אבל בעצם לומדים בעזרת תוכנות מיוחדות המשלבות קריאה והכרת צלילים ומילים באנגלית וכך קורה שהילדים נהנים ובעצם בדלת האחורית לומדים אנגלית.

לסיכום, כדי לפתח את לימוד האנגלית בילדים בכלל ואצל ילדים מתקשים בפרט מומלץ להשתמש במשחקים שדרך אגב, חלק גדול מהם מומלץ לשימוש ואושר  על ידי משרד החינוך  וחלקם אף זכו בפרסים ונמצאים בשימוש במספר רב של מדינות בעולם. ההנאה שאותה מפיקים הילדים גורמת להתמדה בהגעה לשיעורים וכמובן להצלחה באנגלית בבית הספר ומכל הסיבות הללו מומלץ להשתמש במגוון רחב של משחקים באנגלית .

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית  - http://www.english-yael.com/    אנסין באנגלית -- http://www.english-yael.com/english-unseen.html בגרות באנגלית -- http://www.english-yael.com/bagrut-in-english.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב