דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנגלית לילדים 

מאת    [ 11/03/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 4080 פעמים ]

אנגלית לילדים נלמדת היום גם במסגרות פרטיות ולא רק במסגרת של בתי הספר.ישנם אפילו ילדים קטנים בגיל הרך שמתחילים ללמוד אנגלית כבר בגיל שלוש וארבע, כאשר לימודי האנגלית בגיל הרך נעשים דרך ציור, צביעה , משחק ושירים. ישנם גם ילדים שלומדים אנגלית לילדים במסגרת של חוג פרטי שנערך במסגרת חוג של אחר הצהריים במתנ"ס השכונתי או בגן הילדים. בנוסף לכך, היום צצים גני ילדים דו לשוניים שמדברים בהם גם בעברית וגם באנגלית, כך שהילדים נחשפים לאנגלית כבר מהגיל הרך ביותר.גם במסגרות לא פורמאליות של מורים פרטיים ישנם מורים שמלמדים אנגלית לילדים כבר בגיל הגן ואפילו כהכנה לכיתה א'. 

אנגלית לילדים הוא לימוד גם לגיל הרך אך לא רק. גם אנגלית שנלמדת  בבית הספר היסודי במסגרת שיעורים פרטיים או קבוצתיים מעניקה לילדים יתרון שפתי על פני ילדים שלא נמצאים במסגרת לימודים מעבר ללימודי האנגלית בבית הספר. עצם החשיפה המוגברת לשפה האנגלית, הקריאה הנוספת, והתרגול של האנגלית הכתובה והמדוברת אפילו בדרך מהנה של משחק תורמים לילדים רבות. ראשית, הילדים לומדים אוצר מילים חדש באנגלית כל הזמן, שנית, הילדים לומדים לקרוא נכון באנגלית ולבטא נכון את המילים. בנוסף לכך, הילדים לומדים לדבר ולהתבטא באנגלית כך שהשפה האנגלית כבר לא זרה להם כל כך והכי חשוב במסגרת של אנגלית לילדים, הילדים לומדים לאהוב אנגלית מכיוון שהם לומדים אנגלית בדרך של חוויה.

גם במשרד החינוך הבינו שהאנגלית דרושה לנו והיא ממש חלק מכישורי החיים שלנו ולכן, למרות שהנחייה הרשמית של משרד החינוך היא ללמוד אנגלית החל מכיתה ד' , הרי שברוב בתי הספר בארץ כבר לומדים אנגלית לילדים כבר מכיתה א'. כאשר בכיתה א' הילדים רק לומדים אנגלית בדרך חווייתית ועל פי רוב ירכשו את מיומנות הקריאה רק בכיתה ב'. מכיוון שאנו חיים בחברה גם מאוד תחרותית שתמיד דוחפת את הילדים למצוינות, על פי רוב, ההורים לא מסתפקים באנגלית שנלמדת בבית הספר ואף שולחים את ילדיהם ללמוד אנגלית לילדים בחוג או בקבוצה או אצל מורה פרטית כדי שיעברו את הכיתה ויהיו הכי טובים באנגלית בכיתה ואפילו בבית הספר.

המגמה ההולכת ומתפתחת של לימוד אנגלית לילדים היא בסך הכול חיובית ומהנה גם עבור הילדים ממש כמו כל חוג אחר בו הם משתתפים. יש לזכור גם שמבחינה עובדתית, ועל פי מחקרים שנעשו ככל שילד נחשף יותר מוקדם לשפה זרה וככל שהחשיפה לשפה הזרה יותר רחבה במובן כמה שיותר יומיומי ובגיל כמה שיותר צעיר, כך הילדים לומדים אנגלית ממש ברמת שפת אם, וללא מאמץ מיוחד מצידם, מכיוון שהם לומדים שפה זרה ממש כפי שהם למדו ללכת, זה פשוט בא להם בטבעיות, ולכן כדאי ללמוד אנגלית לילדים .

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית  - http://www.english-yael.com/    אנסין באנגלית -- http://www.english-yael.com/english-unseen.html בגרות באנגלית -- http://www.english-yael.com/bagrut-in-english.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב