דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנפלאות הנומרולוגיה - לשדרג את הזוגיות | נומרולוגית ציונה אבירם 

מאת    [ 11/08/2007 ]

מילים במאמר: 795   [ נצפה 2968 פעמים ]

יש לי בעיה עם בעלי..הוא מסתיר ממני דברים ואני אף פעם לא יודעת מה הוא מרגיש? מה לעשות? הוא כל כך סגור שמאד קשה לי עם זה ! על פניו כולם חושבים שאנחנו "זוג יונים" . נכון! זה רק כלפי חוץ, אבל בתוך הבית -הכל נראה אחרת! אני חייבת להבין מה קורה פה! סיפורה של שולי... שולי הגיעה אלי מתוסכלת וכואבת ?הנישואין שלה כמעט עלו על שרטון? "באתי אליך שתצילי את הזוגיות שלי..מה אומר תאריך הלידה שלי...ה נומרולוגיה?"

 מהי הפרשנות הנומרולוגית על כך?

 תאריכי הלידה של שני בני הזוג, מדברים בעד עצמם: שולי-7.8.1970 , יוחאי -9.5.1968 באמצעות תאריך הלידה של שני בני הזוג , יכולים אנו לאבחן את "השיעוריםתיקונים" של בני הזוג. השיעור בזוגיות של שניהם הוא הספרה 7 אשר פירושה הוא: בפאן המעכב (השלילי) יוחאי מסתיר סודות, קיימת סגירות רגשית ודברים לא ברורים ומעורפלים ביחסיו עם רעייתו. ואילו שולי - מאד חשוב לה הקשר הזוג...חשה מתוסכלת ועושה הכל על מנת "לשדרג" את הזוגיות וליצור הרמוניה ביחסים . בפאן הבונה (החיובי) זה קשר מצוין להתבוננות פנימה?.ככל ששולי ויוחאי יביעו את רגשותיהם אחד לשני, "ישימו דברים על השולחן" ולא יטייחו בעיות לאורך זמן?כן ייטב הקשר בניהם ויגיע לדרגה גבוה של מודעות וצמיחה אישית .

מהו שעור בזוגיות?

כאשר שני בני זוג מתחברים - קורה שינוי ....ברגע זה נוצרת אנרגיה משותפת.. במידה ואין שינוי- זה אומר שאין חיבור בין בני הזוג, וכל אחד מתבצר בעמדה שלו. לפי נומרולוגיה כיצד מחשבים את השיעור בזוגיות? מחברים מספר מלא של תאריך לידה של שני בני זוג ומספר התוצאה הוא השיעור בזוגיות. לדוגמא תאריכי הלידה של שולי ויוחאי: שולי :7.8.1970 = 7+8+1+9+7=32=3+2=5 יוחאי: 9.5.1968 = 9+5+1+9+6+8=38=3+8=11=1+1=2 מחברים את 2 המספרים הסופייםהתוצאה 5+2=7 7 הוא השיעור בזוגיות. חשוב לציין! על מנת לשפר את הקשר הזוג ולהעלות את רמת המודעות, יש צורך בנתונים נוספים של המפה הנומרולוגית, ואין להסתמך על נתון אחד בלבד.

רוצים לדעת את השיעור בזוגיות שלכם? בבקשה...

 מספר 1-התמודדות עם כוחניות במעכב -כל אחד מבני הזוג מרגיש לבד ועלולה להיות כוחניות וכעס מודחק לאורך זמן . בבונה-שני גופים הפועלים כגוף אחד.

מספר 2.-איזון בין הצרכים ושיתוף פעולה במעכב-.עלולים להרגיש חוסר איזון בין "קח ותן" וקושי בשיתוף פעולה בין הצרכים. חשוב לדבר על הצרכים על מנת לא להרגיש "קורבן" במערכת בזוגית. בבונה- שיתוף פעולה ואיזון בצרכים ויש רגש ואמפטיה בקשר.

מספר 3.-לדבר על רגשות ולתת להם אוורור. במעכב-אחד מבני הזוג מרגיש תקוע בצ'קרת הגרון ויש לו קושי לדבר על רגשותיו .. בבונה-יש זרימה רגשית ,שני בני הזוג מדברים על רגשות ומאווררים אותם. טיפ-כאשר בן הזוג הסגור נפתח יותר ומדבר על רגשותיו-רצוי שבן הזוג ייתן לו ריפוד ותחושה שמקשיבים לו.

מספר 4.-אמון בתהליך המשפחה. במעכב- זה קשר ללא קשר, משעמם ומיובש והשיעור הוא להגיע לשורשים . אין דינאמיקה בזוגיות והשיעור שלהם ללמוד לקבל את האמון המשפחתי בתהליך בניית הקשר. בבונה- זה קשר עם אחריות,יציבות ותיקון שורשים עם הרבה מסירות.

מספר 5.-חופש ומרחב מחיה. במעכב- זה קשר שכל אחד מבני הזוג רוצה חופש ומרגיש שמגבילים אותו בני הזוג מרגישים מחנק בקשר הזוגי. החופש האישי לא בא לידי ביטוי ויש חוסר מנוחה . בבונה- זה קשר עם תקשורת פורה בין בני הזוג. יש הפריה וגיוון אינטלקטואלי, תקשורת שכלית טובה ומרחב לכל אחד מבני הזוג.

מספר 6.-קבלת השוני בין בני הזוג. במעכב- השיעור בזוגיות שלא כל אחד צריך לנהוג על פי הציפיות של בן הזוג השני. אחד מבני הזוג מנסה לשלוט ולהביא את השני שינהג כמוהו. עלולה להיות אכזבה מהקשר ועליהם ללמוד לקבל אחד את השני כמות שהוא. בבונה- בני הזוג מקבלים אחד את השני מבלי צורך לשנותו.מומלץ על חזון ומטרה משותפים עם אידיאל. זה יכול להדביק את הקשר של קבלת האחר והבנה שגם כאשר אין הרמוניה-זה הרמוניה.

מספר 7-התבוננות פנימה וקבלת תובנות במעכב- יש הסתרת סודות,דברים לא ברורים ומעורפלים. יש בלבול בקשר וסגירות של אחד מבני הזוג.יש אשליות מתנפצות ותסכול על חוסר שיתוף ברגשות כמו כן יש טיווח בעיות לאורך . בבונה- זה קשר מעולה להתבוננות פנימה ולהגיע לחשבון נפש ותובנות. אפשר להגיע מכאן לצמיחה רוחנית בתנאי שעושים חריש עמוק וזה מביא לגילוי עמוק פנימי.

מספר 8-איזון בין חומר לרוח. במעכב- בני הזוג עלולים להגיע לכוחניות גלויה או סמויה. יש מאבקי כוח ורגישות לסמכות . אחד מבני הזוג חש שלא יכול להגשים את עצמו, כמו כן יש פחד מכישלון. השיעור הוא עבודה נכונה עם כוח ואיזון בין חומר לרוח. בבונה- עבודה נכונה עם כוח. אין שולט נשלט ויש איזון בין חומר לרוח, כמו כן יש אמונה בקשר ומימוש שיא העוצמה.

מספר 9.-הכל או לא כלום. במעכב- היות ובני הזוג מאד שונים אחד מהשני, עלולים הם לגלות חוסר סבלנות בקשר הזוגי. יש אגרסיביות,ווכחנות וניתוקים בקשר. השיעור שלהם להבין אחד את השני ולגלות סבלנות . בבונה-יש הבנה וקבלת השונות בקשר - זה מביא לסבלנות וסובלנות לאורך זמן.

חברים יקרים, כפי שרואות עיניכם הנומרולוגיה על כל גווניה , מאפשרת לנו לחקור , להבין ולשדרג את המערכות השונות בחיינו. היות והזוגיות חשובה לנו, בואו ננצל את הכלים הנומרולוגים לטובתנו וע"י כך נצא נשכרים ובגדול!

בהצלחה מכל הלב,

ציונה אבירם - נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

 

 עיצוב גרפי פרש סטודיו

ציונה אבירם, נומרולוגית, מאמנת ויועצת בתחום הזוגיות והנשואין. בוגרת "מעגלים", מכון לטיפול וייעוץ פסיכולוגי. מעבירה סדנאות, ייעוצים אישיים לזוגות במשבר, פו"פ והתאמת שותפות בעסקים. מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב