דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמה בין מזלות 

מאת    [ 06/03/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 5181 פעמים ]

 

אחת השאלות השכיחות באסטרולוגיה היא על התאמה בין מזלות. ובכן, התשובה היא שאין מזל שלא מתאים למזל אחר. ראשית, על מנת לבדוק התאמה בין אנשים עלינו להשתמש במפת הלידה השלמה של כל אחד מבני הזוג. המזל מייצג את קבוצת הכוכבים מולם עמדה השמש בשעת הלידה. השמש עוברת כל יום מעלה בתוך המזל ולאחר 30 מעלות עוברת למזל הבא, כלומרפרק זמן של חודש בכל מזל. השמש מרכיבה אך ורק 5% מכלל מפת הלידה. 5% מהותיים ביותר אשר מסמלים את משאלת הלב של האדם, השקפת עולמו, הרצון שלו ואיזה סגנון חיים היה רוצה לסגל לעצמו.

כאשר מסתכלים על התאמת מזלות למעשה אנו שואלים שאלה פשוטה- האם השקפת העולם של האחד תואמת להשקפת עולמו של האחר? 

על מנת לענות על השאלה נוכל להעזר ביסודות של המזלות. כל מזל מורכב מיסוד מסוים שמשייך אותו לקבוצה בעלת אופי אחיד. מפת הלידה מורכבת מ-4 יסודות: אש, אוויר, אדמה ומים, כאשר כל יסוד אחראי על שלושה מזלות. הקשרים בין היסודות הם הרמונים או דיסהרמונים. אש נמצאת בהרמוניה עם אוויר ואדמה בהרמוניה עם מים. האוויר מלבה את האש והמים מרווים ומזינים את האדמה. כך למשל מזל טלה נמצא בהרמוניה עם מזל תאומים ובדיסהרמוניה עם מזל סרטן. דיסהרמוניה אינה פוסלת חיבור בין מזלות, לעיתים קרובות, ההיפך הוא הנכון, מאחר וחיכוך יוצר משיכה חזקה ורצון לפתור את הקונפליקט דרך ויכוח. דיסהרמוניה יוצרת עניין ותנועה בעוד הרמוניה מביאה לשקט שיכול להפוך לשתק ואי התפתחות. מכאן, רצוי שבהתאמת מפות יהיה שילוב של שתי האנרגיות  שמביא להתפתחות תקינה בתוך קשר.

הגישה הפסיכו-אסטרולוגית שמה את מודעות האדם במרכז ולא את החוקים האסטרולוגים היבשים. למשל, אם גבר מזל עקרב יפגש עם אישה בת מזל שור הוא מצד אחד ימשך אליה כבת המזל הקוטבי המשלים שלו (משלימים ניגודיים- מזלות שנמצאים בהרמוניה כיביכול על פי היסודות שלהם, אך בחיכוך מכיוון שהם עומדים אחד מול השני בזווית דיסהרמונית של 180%. הם חייבים אחד את השני על מנת להרגיש שלמות, ובו זמנית מתנגדים אחד להשקפת עולמו של השני), אך מצד שני לא יסבול את השקפת עולמה. אם הקשר יתפתח הם יהיו חייבים לגשר על הדיסהרמוניה דרך תקשורת, קבלה אחד את האחר והפסקת ההשלכה השלילית. במצב של חוסר מודעות הקשר בין השניים "יתפוצץ" או שהם "ידבקו" אחד לשני ולא יפסיקו לריב, כל צד יתבצר בצדקנותו ועקשנותו. הריב האינסופי ירוויח להם כי אז הם לא יצטרכו להפגש עם החלקים שהם לא אוהבים בתוך עצמם.

אני ממליץ בפגישה עם אדם חדש או בתחילת קשר לשאול על המזל של הפרטנר ולהסיק מכך על הדיאלוג ביניכם. ידע בסיסי על המזלות והיסודות מספיק בשביל לגלות האם הדיאלוג הוא הרמוני או דיסהרמוני ולמה. כך ניתן להזין אחד את השני מתוך סקרנות ומודעות. יחד עם זאת, מומלץ לקחת בחשבון שמזלו של האדם אינו מחייב התנהגות התואמת את תכונות המזל בהכרח. כפי שצוין קודם, המזל של האדם יגלה לנו על השקפת עולמו ואיך היה רוצה להתנהל בתוך החיים. יש הורוסקופ שלם חבוי בתוכו שמרכיב את אישיותו, אבל בירור זה הוא רק למטיבי לכת.

יועץ ומנחה לפסיכו- אסטרולוגיה


http://www.astro-blog.co.il/


קריאה וטיפול בקלפי טארוט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב