דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואת אקספרס בתוך זמן קצר - פתרון המימון הטוב והיעיל ביותר 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2702 פעמים ]

 

הלוואת אקספרס בתוך זמן קצר ? פתרון המימון הטוב והיעיל ביותר

הלוואת אקספרס היא הדרך הנכונה, הטובה והאפקטיבית ביותר לקבל סכום כסף באופן מיידי, ללא בטחונות או ערבים ולכל מטרה שתצטרכו. מבקשים לטוס לחו"ל או לשפץ את הבית? להחליף רכב או לקנות מתנה יוקרתית לבן או לבת הזוג? באמצעות הלוואת אקספרס (המכונה גם הלוואה מיידית או הלוואה מהירה) תוכלו להגשים את החלומות שלכם במהירות וביעילות ואפילו מבלי לצאת מהבית. כיצד? זה הזמן להקשיב.

הלוואה מיידית כשמה כן היא ? זמינה ומהירה

היתרון המרכזי של הלוואות אקספרס הוא פרק הזמן הקצר הנדרש בין הגשת הבקשה ובין הכנסת הכסף אל חשבון העו"ש של הלווה. במרבית המקרים, מאושרת הבקשה לקבל הלוואה מיידית בתוך 24-48 שעות מרגע הגשת הבקשה וסכום הכסף מתקבל בחשבון הבנק לאחר 24-48 שעות נוספות. פרק זמן זה מאפשר זמינות מיידית של סכום הכסף הדרוש ומענה מהיר לדרישותיו של הלקוח.

יתרון משמעותי של הלוואה מיידית היא שעל מנת לקבלה לא נדרשות ערבויות או עירבונות כפי שנדרש בכל הלוואה אחרת. הלוואה מיידית מאושרת באופן בלעדי על סמך נתוני הלקוח בבנק, כך שקל מאוד לקבל את האישור המיוחל.

מהם השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת לקיחת הלוואה מיידית ?

    • בדקו היטב את גובה הריבית המוצעת לכם בעת לקיחת ההלוואה. דעו כי על גובה הריבית ניתן להתמקח ובמידה והנכם לקוחות "טובים" של הבנק (כלומר, בעלי תזרים מזומנים שוטף, ללא משיכות יתר או החזרת המחאות), הרי שלא תהיה בעיה לזכות בתנאים טובים יותר להלוואה שתיקחו.
    • התאימו את גובה ההלוואה ותנאיה לתזרים המזומנים החודשי. בדקו היטב מה יהיה גובה ההחזר החודשי שתצטרכו לשאת בתקופת ההלוואה (כולל הקרן והריבית), כך שהתנהלות הכלכלית שלכם לא תיפגע ולא תיקלעו לקושי כלכלי בשל נטילת ההלוואה.
    • שקללו היטב את תקופת ההלוואה. ככל שתיקחו הלוואה מיידית לתקופה ארוכה יותר, כך תהיה הריבית גבוהה יותר, אולם לעיתים שווה לספוג את עלות הריבית, על מנת שלא להתחייב להחזר שלא תוכלו לעמוד בו.
    • וכמובן ? ערכו סקר שוק מקיף בין כל החברות המאפשרות קבלת הלוואה מהירה. לרשותכם עומדים הבנקים, חברות חוץ בנקאיות וחברות פרטיות לסוגיהן (שחלקן פועלות בשוק האפור). הניסיון מראה, כי לקיחת הלוואה מיידית דרך הבנק היא הכדאית והטובה ביותר (בעיקר בהיבט הריבית הנמוכה מבין כל האפשרויות האחרות), אולם אל תקבלו החלטה מבלי שתבדקו היטב את הנתונים כולם.
    • דעו כי אין חובה לקחת הלוואה מיידית דרך הבנק בו מתנהל חשבונכם וכי תוכלו לקחת הלוואה שכזו בכל בנק אחר. עם זאת, כאשר הלווים הם בעלי קרדיט חיובי בבנק וחשבונם התנהל עד כה ללא בעיות או משיכות יתר, הרי שהמוניטין החיובי מהווה נקודת מוצא טובה לקבלת תנאים טובים להלוואה.
האם הלוואה מיידית מתאימה כפתרון למצבי משיכת יתר ?

הלוואה כפתרון לכיסוי משיכת יתר היא פתרון מוכר ומקובל, הנושא בחובו יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא כמובן האפשרות לכסות את משיכת היתר, להימנע מחובות בחשבון העו"ש וממצבי החזרת המחאות או הגבלת החשבון. זאת ועוד ? הריבית אותה גובה הבנק עבור משיכת יתר היא גבוהה מאוד, באופן משמעותי גבוהה יותר מהריבית בעבור הלוואה מיידית, כך שבוודאי שמשתלם יותר לקחת הלוואה על מנת לכסות משיכת יתר.

ההמלצה המרכזית בעת לקיחת הלוואה שכזו היא לבדוק היטב את גובה הריבית, ולוודא כי תנאי ההלוואה יאפשרו החזר שלה בתנאים נוחים, המתאימים לצרכי וליכולות הלווה. בצורה זו לא תיצור ההלוואה קושי משמעותי עבור הלוואה, ולא ייווצר מצב בגינו תידרש בהמשך הלוואה נוספת, על מנת לכסות את החזרי ההלוואה הנוכחית.


 

דני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב