דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינת חי במושב: בילוי רגוע, מהנה וחינוכי 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 4314 פעמים ]

פינת חי במושב מאפשרת לכם ליהנות לא רק מהחיות החמודות, אלא גם מנוף הפסטורלי והתחושה הנעימה של המושב. ללכת אל פינת חי במושב היא חוויה נעימה, מעבר לפינת חי במושב נעים פשוט לטייל ולחוות את האווירה הרגועה של המושבים. היום פינות חי מציעות הרבה יותר מאשר לראות וללטף חיות, ויש בהם הפעלות מסוגים שונים שהופכים אותם למתאימות לילדים בגילאים שונים. עוד יתרון של פינת חי במושב הוא שכמעט תמיד הגישה למקום קלה ויש חניה בשפע. לפניכם המלצות על פינות חי במושבים שונים, בתקווה שתמצאו פינת חי במושב הקרוב אליכם או פינת חי במושב ששווה את הנסיעה.

פינת חי במושב בית חנניה

פינת החי מכונה "פארק אמת התנינים", ויש בה מגוון גדול של אטרקציות המתאימות לגילאים שונים. האטרקציה המרכזית בפינת החי והליטוף היא התנינים שמגודלים כחיות מחמד. בנוסף יש בפארק מתכני שעשועים, מתכני מים, מבוך מפיקוסים, אפיית פיתות ופינת יצירה. תוכלו לבלות את הזמן גם בלדוג, בלשוט, בלעשות סיור ברכבת טיולים, בלאפות פיתות או בקטיף ירקות אורגנים. אפשר לבלות שעות רבות במקום ואפילו יום שלם.

פינת חי במושב ביתן אהרון

היתרון הגדול של פינת חי במושב ביתן אהרון הוא חוות הסוסים המקסימה. חוץ מהסוסים היפים תוכלו למצוא גם פינת ארנבונים, יוני דואר, יוני טווס, תרנגולות, אפרוחים ושלווים ואפילו תוכי מדבר. זו פינת חי שקטה ונעימה, ומתאימה לילדים צעירים. פינת חי במושב ביתן אהרון מתאימה לביקור קצר.

פינת חי במושב בצרה

פינת חי במושב בצרה כוללת חיות רבות, וחלקן מסתובבות חופשי. אפשר לשבת על הדשא המוצל בזמן שהחיות מסתובבות לידכם. בנוסף, יש במקום משחקייה, פינת יצירה, ג'ימבורי ומתנפחים. בזמן שהילדים נהנים מהפעילויות השונות, ההורים יכולים לשבת בבית הקפה. לשבת על הדשא ולאכול בזמן שחיות שונות מטיילות לידך זו חוויה אמיתית. מתאים לילדים בגילאים שונים.

פינת חי במושב אדום

מושב אדום נמצא בגליל העליון ומיקומו ליד כביש 978 יאפשר לכם להגיע אליו בקלות מבלי לטעות בדרך. פינת חי במושב אדום כוללת בעיקר חיות קטנות הנמצאות בכלובים, והילדים יכולים להוציא אותם מהכלובים, להחזיק וללטף. האטרקציה האמיתית של פינת החי היא החורש הממוקם לידו, בו ניתן לראות חיות בר, בעיקר צבאים. אם אתם באזור בתקופת האביב, מומלץ להגיע במיוחד, כי היער מלא בעופרים צעירים ומתוקים. במקום יש גם פינת רכיבה על סוסי פוני, מוזיאון מיוחד ובריכת עופות מים. אפשר ומומלץ לעשות פיקניק באזור. מתאים לילדים שאוהבים לטייל ונהנים מבילוי בטבע.

פינת חי במושב היא דבר נפוץ. חלקן פשוטות וקטנות ואחרות מלאות באטרקציות מגוונות לגילאים שונים. פינת חי במושב היא בילוי זול יחסית, כייפי מאוד ומתאים לילדים בגילאים שונים. פינת חי במושב היא הזדמנות ללמוד על החיות, ליהנות, ולספוג את אווירת המושב הרגועה והנעימה.

פינת ליטוף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב