דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער באינפרא אדום, הסרת שיער ב IPL - הכנות כלליות לטיפול 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 697   [ נצפה 2253 פעמים ]

ב טיפולי הסרת שיער ב IPL או בהגדרתה המקצועית הסרת שיער באינפרא אדום, מתבססים על טיפולים הנחשבים במכון דניש קוסמטיקס כטיפולים ל הסרת שיער לצמיתות. טיפולים מסוג זה מצריכים הכנות מיוחדות באזור המטופל שבגוף וכן בין היתר להתייחסות שונה מאזור לאזור, גם אם היא מתבצעת על אותו אדם בעצמו. ההכנות וההוראות אף הן שונות בין נשים לגברים. ההוראות שניתנות וההסברים של המכון לפני טיפולי הסרת שיער, הם חשובים מאוד ומשפיעים על הצלחת הטיפול.

 

ברוב המקרים ובאופן כללי צריך לגלח בבית את האזור שלושה ימים טרם קבלת הטיפול בסכין גילוח.

אולם, קיימים אזורים עדינים, או הנושאים שיער פלומתי בגוף שצריך להימנע מלגלח את המקום, או לגלחם אך ורק להכנה לקראת הטיפול הראשון. המכון ככל שיהיה מנוסה, אינו מכיר את תכונותיהם האישיות של הלקוחות המיועדים ואף הם בעצמם, לא תמיד יודעים על עצמם את התרחישים שעלולים לנבוע עקב הגילוח. על כן המכון מגלה אחריות ובשיחה הראשונית, מסיק מסקנות על פי תשובותיהם של הלקוחות ובוחר לעיתים לבצע את הטיפולים ללא גילוח, מחשש שהגילוח עלול לגרום לצמיחת יתר, או יגרום לחיזוק ועיבוי השיער. על פי רוב, האזורים אצל הנשים המגיעות לטיפולי הסרת שיער בגב, הסרת שיער בבטן, הסרת שיער בחזה, הסרת שיער בישבן, הסרת שיער ברקטום, הסרת שיער בכתפיים, הסרת שיער בידיים, הסרת שיער בצוואר, הסרת שיער בעורף ו הסרת שיער בפנים, אינם מצריכים כלל לגלח את האזור לפני הטיפול.

 

האזורים המקובלים והמצריכים גילוח בטיפולי הסרת שיער לנשים, מתבצעים אך ורק לקראת הטיפול הראשון באזורים הבאים: ידיים, בטן, חזה, גב, ישבן, רקטום, פטמות עורף וצוואר. לאחר שהלקוחות מקבלים את הטיפול הראשון, אין צורך להמשיך ולגלח יותר כהכנה לפני הטיפול וזאת מהסיבה שאין צמיחת שיער מספקת ובנוסף עובי השיער באזורים הללו הוא דק ביותר.

יתכנו מקרים חריגים ובודדים, שקיים צורך בגילוח נוסף והם מופיעים אצל נשים שהפעילות ההורמונאלית שלהן משתנה, או שקיימת אצלן בעיה הורמונאלית ספציפית ולכן המקרים האלו נחשבים כחריגים ביותר.

 

האזורים אצל נשים שצריך לגלח באופן קבוע הם מועטים ביותר והם: בית שחי, מפשעה ורגליים.  מהטיפול הראשון והילך, נושא הגילוח יהיה במעקב ועל פי הוראות מפורשות של המטפלים במכון.

 

אצל גברים המצב וההכנה לקראת הטיפולים הוא אחרת ושונה לגמרי מהמצב אצל הנשים ויש לגלח את כל האזורים שמבצעים בהם טיפולי הסרת שיער במכונת גילוח בלבד, כמו זו הדומה למכונה הנמצאת בשימוש אצל ספרים. את הגילוח מבצעים ביום הטיפול עצמו, או ערב קודם לפני הטיפול.

כאשר מבצעים את הגילוח במכונת הגילוח, צריך לגלח את השיער לאורך הקטן והמינימאלי ביותר, כלומר למצב של מספר 0 וללא הרכבה של המאריכים הנלווים, או מתאמי עזר מיוחדים המצורפים לערכת הגילוח.

 

 

 

בהמשך לסדרת הטיפולים, כל לקוח מתקדם על פי מצבו האישי, גם בתחום הגילוח וגם במרווחי הימים שבין טיפול לטיפול. השאיפה והרצון שאליו מעוניינים המכון והלקוח להגיע בסדרת טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום הם הפסקת הגילוח באופן תמידי והגדלת המרווחים שבין הטיפולים, עד למצב שמגיעים לטיפולים ללא שיער ואז המכון בודק דרך זכוכית מגדלת את כל הנקבוביות שדרכן יצאו השערות. אם הן אטומות כתוצאה מחוסר שימוש, אז מאותן הנקבוביות שנסגרו, לא תצאנה שיערות לעולמי עד.

 

המידע המובא כאן הוא באופן כללי. בפועל יתכן שהמצב יהיה שונה ובכפוף למצבם של המטופלים.

 

למידע נוסף, למחירים ולמבצעים היכנסו לאתר: www.denish-c.com

 

 

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב