דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם להזמין או לא להזמין טכנאי מחשבים הביתה (והברירה) 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2018 פעמים ]

בשנים האחרונות, כמעט בכל בית תוכלו למצוא יותר ממחשב אחד, בין אם מדובר במחשב קומפקטי או נייח ואף קונסולות חדשות המחוברות בתוך הטלוויזיה - אין מי מבני המשפחה שלא עושה שימוש בו. אנו משתמשים באופן קבוע במחשבים אישיים כדרך להתקשר עם חברים (צ'אטים, מייל) , כאמצעי לעבודה , ואין ספק שגם לשם ההנאה ולשימושים שונים אחרים. כאשר המחשב לא עובד כמו שצריך  או לעיתים, לא נדלק בכלל, חובה עלינו לתקנו, לרוב אין בני האדם מעוניינים להתעסק עם חיפוש תקלות המחשב בעצמם ומסיבה זו, שאר האפשרויות העומדות בפניהם פשוטות: או טכנאי אשר יגיע לביתם, או מעבדת מחשבים

בעבר הלא רחוק שירות טכנאי מחשבים אשר הגיע לביתכם לא היה שירות מקובל, על אחת כמה וכמה לא היו מבצעים את תיקון המחשב  בבית הלקוח. בעל המחשב נזקק לגשת פיזית עם המחשב שלו למעבדה. כלומר, לנתקו מהחשמל, להעמיס אותו בבגאז' של האוטו ולנסוע אל המעבדה. תיקון המחשב, במרבית המקרים לא ארך  יותר מיום- יומיים שלאחריהם היה האחרון צריך אל החנות ולאסוף את המחשב המתוקן הביתה. לאחר שבעל המחשב חיבר אותו שנית לחשמל הוא קיווה כמובן שהמחשב יעבוד בהתאם להבטחה ולאחריות אשר ניתנה במעבדת המחשבים. 

היום, כמובן ששיטה זו אינה השיטה הרווחת. ראשית כול מהסיבה שלרוב האנשים אין את הזמן הפנוי לעשות כך וכמובן בעיקר היות שמרבית האנשים אינם מרשים  לעצמם להיוותר בלי מחשב יותר ממספר ימים. קחו לדוגמה בעלי מקצוע אשר עובדים מהבית עם המחשב כמוני - כאשר המחשב הוא כלי עבודה עיקרי שעה משביתה היא בעבור עצמאי.. 

בדיוק מסיבה זו סביר כי אעדיף לפנות אל טכנאי מחשבים עצמאי ורצוי טכנאי מחשבים זמין אשר יוכל להביא חלקים מתאימים בהתאם לאבחנה. מרבית הטכנאים כיום מציעים שירות במהלך כל ימות  ישנם כאלו אשר עושים זאת גם עשרים וארבע שעות ביממה. בעוד שכאשר התיקון הנדרש הוא תיקון מחשב ברמת התוכנה, לעיתים הפתרון ניתן תוך דקות מספר - לא חבל יהיה לבזבז זמן על נסיעות, ניתוק המחשב וחיבורו מחדש? ודאי שיהיה חבל. הזמן שלנו יקר.

לעיתים אין ברירה וטכנאי המחשבים יחליט כן לקחת את המחשב למעבדה- למשל במקרה שנשרף מעבד או לוח אם ואין חלופי במלאי. תקלות חומרה אומנם יותר נדירות מתקלות תוכנה ואם אלו מתרחשות אז לרוב ניתן להחליף במקום (למשל במקרה של ספק) עדיין, כאשר זה קורה זה לא נעים. דעו שלא יעבור זמן רב ומחשבכם יוחזר אליכם בריא ושלם. אם אינכם בוטחים בטכנאי המחשבים מומלץ לבדוק המלצות באינטרנט ואצל קרובים טרם ההזמנה- אחרי הכול לא תשימו את המחשב שלכם אצל כל טכנאי זר נכון?

 

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב