דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעקב בעמ 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2315 פעמים ]

יעקב בע"מ

השבוע נכנס למשרד יוזמה נדל"ן בירושלים יעקב, את יעקב כולם מכירים בכינוי בן-אדם בע"מ, למה זה מאז שהיה ילד כולם לוקחים אותו בערבון מוגבל, יום אחד החבר הכי טוב בעולם למחרת לא אומר שלום ברחוב, בן-אדם מוזר, בן אדם בע"מ.

יושב אצלי יעקב ומספר כי נמאס לו מהמדינה, הכל נהיה חארטה בארטה, כל המדינה רייטינג, אתה מדליק טלוויזיה רואה חצי דקה עוברים לפרסומות, נגמר פרסומות עובר לפרומו, חוזרים לתוכנית, כבר שכחת מה היה וכולה איזה אח גדול, הישרדות או היפה והמעאפן. תגיד לי זה טלוויזיה? לוקחים בחורות שיכולות להחזיר אפילו את אסי עזר למוטב, ושמים איתם כמה מצ'עמסים, שבמקום להראות להם כמה החיים יפים, מסבכים להם את הבלונד עם מוצארט איינשטין ולוגריטמים.

תגיד לי אלה מעניין אותם האלצקו הזה, הרי שניה אחרי שסוגרים את המצלמה הם שמות עליהם פודרה,וואלק הכל מסחרה. כל ילד שעושים לו היכרות עם מיקרופון הופך כוכב נולד, תראה את זאת נינט, רק זכתה עשתה קרחת וזה עוד בשביל פרסומת לפלאפון טוב שלא נתנו לה פירסומת לנייר טואלט. עושים צחוק מאיתנו, אתה יושב רוצה לראות מה חדש בעולם, חדשות עאלק, חדשות, מה כבר ביקשתי, המגיש רוצה להיות פוליטקאי למה אמרו לו שהו פופולארי. אבא שלו אללה ירחמו היה עיתונאי, היה אחלה עשה צחוק מכולם, נכנס לכנסת נהיה שר, באמת היה יודע לדבר, עד שהלך באמת היה 10.

עכשיו הבן שלו ב-2, ערוץ-2, אז אם הבן שלו אותו שם, אי אפשר לכבות את הלפיד, גם אם קוראים לך יאיר ואתה מדבר נחמד ופרסמת בנק, זה לא אומר שתלך על כל הקופה, יעני מסלול אינסטנקטיבי, אינסטנט לכנסת ישר מה-t.v .

העולם נהיה חלטורה הכל בשני גרוש, מראים לך איזה פעפוס דקה בטלביזיה, באיזה תוכנית שרק אמא שלו והשכנים רואים, למחרת הוא מקבל תוכנית אירוח ויש לו דעה על כל העולם ואישתו והוא יביא שלום לעולם, יקרב בין עמים, מה הוא חושב את עצמו, מה נהיה פתאום מלכת יופי.

הכל קשקוש ולא שווה גרוש, חלאס נמאס, פעם היית מדליק טלביזיה היו אומנם שני צבעים, אבל היית רואה גם לבן. היום עם כל הצבעים מראים רק שחור.

פעם היה לך כמה לירות בכיס היית הולך לאכול, היית יודע באיזה מסעדה יש טבח טוב, ובמסעדות של העשירים היה אפילו שף. היית פוגש כל מיני מפורסמים מה שקוראים היום סלאב.

היום כל טבח נהיה שף וכל שף נהיה סלאב, יעני טבח שלא קוראים לו שף ואין לו תוכנית טלביזיה יותר טוב ילך יהיה מתווך, אולי יבוא לעבוד אצלך יא מתי בתיווך יוזמה.

 

שיהיה רק שמח

מתי פרג'י יוזמה-נדל"ן

יוזמה נדל"ן


מתי פרג'י




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב