דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואה בין תמי 4 למי עדן? מה יותר משתלם? 

מאת    [ 25/02/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4264 פעמים ]

 

החלטתם להתחיל בדיאטה ולהימנע משתיית משקאות ממותקים שאינם מטיבים לבריאותכם, החלטה נבונה אך על מנת להתמיד בדיאטה חשוב שתהיה בבית אספקה מתמדת של מים הראויים לשתייה. כיום ישנם מוצרים שונים שמטרתם לספק מים בצורה שוטפת והם מתקני מיני בר ומתקני בר מים. לכל מתקן קיים היתרון שלו והתאמה לדרישות הצרכן. אך לא בכך מסתיימת ההתבלטות אלא בשוק קיימות חברות שונות שמספקות את המתקנים האלה, בין החברות המובילות בשוק ניתן למצוא את תמי 4 ומי עדן, כאשר לכל חברה היתרונות והחסרונות שלה והבחירה ביניהן הינה אישית ומשתנה בהתאם לצרכים של כל אדם.

בוא נפשט טיפה ונראה את ההבדלים בין החברות והמכשירים השונים: ההבדל העיקרי במתקני מיני בר ובמתקני בר מים של תמי 4 לזה של מי עדן הינו בכך שהם מחוברים ישירות לצנרת הביתית והם למעשה מסננים את מי הברז בעזרת מסנן שמכיל פחם פעיל, מסנן זה סופח אליו ומנקה מהמים את הכלור ושאר טעמי לוואי. סינון נוסף שעוברים המים הינו סינון חול, חלודה וכן נורתUV  שקוטלת חיידקים. עקב כך שמתקנים אלו מחוברים באופן תדיר למים – הם יכולים לספק לנו כמות מים ללא הגבלה. חשוב לזכור כי צריך להחליף את הפילטר המותקן במתקני בר המים והן במתקני המיני בר בתדירות של חצי שנה וכן את נורת ה-UV  פעם בשנה.

המכשירים של מי עדן הם למעשה פשוט מתקן שעליו מניחים בקבוק פלסטיק גדול של כ-19 ליטר המכיל מים מינרלים וצריך להחליף את הבקבוק בכל פעם שהוא נגמר. החלפת הבקבוק אינה פשוטה ומהווה מאמץ פיסי לא פשוט- הרמה של כ-19 ליטר לגובה והנחתו על בסיס המתקן. כמו כן צריך כל הזמן לדאוג שיהיה בבית בקבוק רזרבי – דבר שתופס שטח אחסון רב בבית ואינו פרקטי כלל. אם החלטתם שאין ברצונכם לשמור בבית בקבוק רזרבי אז צריך לדאוג להיות בקשר תדיר עם מי עדן, לשם אספקה וחידוש של המלאי – וכמובן שעליכם להיות זמינים בבית לשליח ולשלם כמובן יותר בעבור שירות זה מאשר רכישה חד פעמית של בר מים או מיני בר. חשוב לזכור כי גם מבחינה אקולוגית מתקני תמי 4 תורמים לסביבה ומונעים בזבוז מי מעיינות לשתייה ומתבססים כאמור על מי ברז, וכן כל השינוע והדלק שנשרף בעקבות הובלת הבקבוקים נחסך.

יתרון נוסף של מתקני בר מים ובוודאי מתקני מיני בר הינו במקום שהם תופסים במטבח, הם קומפקטיים בהשוואה למתקנים של מי עדן כי אין להם את כל הנפח של בקבוק הענק שתופס מקום רב הן לגובה והן ברוחב. מיני בר הינו מתקן קטן יותר מאשר בר מים וניתן להציבו על השיש, המתקן של מי עדן שוקל משקל רב בגלל בקבוק הענק ולכן לא מומלץ להניחו על השיש שיכול להינזק ולהיסדק תחת המשקל הרב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב