דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנרי השמיני עכשיו...כסמל סקס 

מאת    [ 31/07/2007 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 5707 פעמים ]

מאמר מאת רמי הסמן.

מה דעתכם על מלך אנגליה הנרי השמיני, לא כגרגרן ושתיין הסובל מעודף משקל, אלא כסמל סקס, רודף סקס. כזה הוא עכשיו בדמותו הנחשקת של ג'ונתן ריס מאיירס הצעיר. מתברר שהמלך הצעיר לפני שבחר להתמקד בתאוות קולינאריות, התמקד בבחורות הצעירות של חצר המלכות. עוד לפני שהתחיל להינשא להן ולאחר מכן לערוף את ראשיהן.

הסדרה ואני מדגיש ה(!)סדרה של העונה האחרונה בארצות הברית, מבית היוצר של showtime, היא The Tudors. כמו ש-showtime יודעים הם לקחו את הסדרה למרחבים שלא ידענו קודם לכן. מלך צעיר בן 25, חתיך, סקסי. נשים חטובות שמתהדרות בחזה שופע. אבירים צעירים קצוצי שיער, מגודלי זיפים. מטרוסקסואלים קלאסיים של המאה ה-16. כולם לבושים במיטב האופנה של התקופה. הסטייליסטים הלכו על שילוב מרתק בין קונספט הלבוש הטודוריני, למה שיתכן והיה יוצא בימים אלו על בימות האופנה של מילאנו, מבית היוצר של דולצ'ה וגבאנה.

האבירים מידי פעם רוכבים על איזה שהוא סוס ומנסים להפיל זה את זה. משחקים סקווש או מעין טניס באולם סגור. מועדון ספורט בשכונות היוקרתיות של לונדון מהמאה ה-16. הנשים קלפים. מעלים הצגות. אוכלים אבל כמו במסעדה צרפתית טובה, מעט. עושה רושם שהארוחות היו מאוד בריאות ומאוזנות (תמיד יש קצת ענבים בצלחת). מאוד אוהבים צרפתית, הצרפתים אוהבים את האנגליות. תכשיטים, כן תכשיטים ממש עשו להם את זה. כולם רוקחים מזימות ותככים. סיפור בתוך סיפור. כולם אצילים, נקיים (לא כמו בטרילוגיה מהתקופה היותר מאוחרת של הפיראטים מהקאריביים, שכולם מתגאים בשיניים וציפורניים רקובים). הכנסייה הקתולית והכמרים מניפולטיביים. כמו שצריך להציגם. הטקסט מרתק. כולם תאווי כוח, שררה ואת קרבת המלך הצעיר. אבל בסיכומו של עניין, כולם עושים סקס. הכל נגמר בסקס. למרות שהסצנות לא מוגזמות, רואים בשר חשוף, גברים ונשים, חזה חשוף, אבל לא מעבר לזה. קצת גניחות.

אפילו לא שוכחים (תזכרו זה showtime, שהעלו את הסדרה 'הכי גאים שיש') להביא מערכת יחסים בין גברים. ללא הגדרות. אל תיבהלו, רק נשיקה ואחר כך שוכבים ביחד במיטה כמו זוג אוהבים. בקיצור גם בימי הטודורז, סקס בין גבר לאישה (בעיקר!), סקס בין גברים (קצת...), סקס בין שתי נשים וגבר (לפעמים...). הכל הולך והכל מקובל. העיקר שייהנו.

הסדרה די מדויקת היסטורית, למרות שינויים קלים פה ושם. עושים שעטנז בין אחיותיו של המלך, מרגרט היותר בוגרת ומרי היותר צעירה. מבלבלים בין המלכים איתן התחתנו. לבסוף היא מתה. מה לא עושים למען הסיפור.

למרות שהסדרה עדייו לא הצליחה לעורר את אותם גלי התעניינות כמו 'אבודים'. בהחלט ניתן יהיה למקמה בצמוד לסדרה המרתקת 'רומא', ולסדרות המובילות מהעונה הקודמת 'יריחו', 'גיבורים'. ז'אנר שונה לחלוטין מה-'אנטומיה של גריי'.  

מי יביא אותה לארץ? אני מניח כי המרוץ בין גורמי הטלוויזיה הישראלים החל מזמן. לפחות כך אני מקווה. אני אישית מעדיף לראות אותה ב-yes, למרות שעושה רושם לאחרונה שהממונה על רכש הסדרות ב-hot הרבה יותר זריז. בטח טס במחלקת עסקים כל הזמן ללוס אנג'לס, והמתחרה שלו תקוע כאן בנתב"ג בין השביתות. בכל מקרה, רק לא ערוץ 2 או ערוץ 10. כבר אין כוח לכל ההפסקות בנות החמש דקות לתשדירי פרסום וקדימונים, כל עשר דקות בשעות צפיית השיא. כמה פעמים צריך בן אדם הפסקה לשירותים וללכת להכין סנדוויץ' בין לבין?! חוץ מזה, בגלל הנשיקה המתוכננת בין שני גברים, משטרת האתיקה של מנהלת ערוץ שתיים בטח תדרוש שהסדרה תשודר רק אחרי השעה עשר בלילה.

האם אני מוכר את הסדרה? לא, פשוט מחכה שתגיע כבר...


    • רוצים את כל הפרטים על הסדרה באתר מאגר המידע הקולנועי IMDB.
    • http://us.imdb.com/title/tt0758790/
    • תמונות מהסדרה.
    • http://us.imdb.com/gallery/ss/0758790/Ss/0758790/img2.jpg?path=gallery&path_key=0758790
    • רוצים לראות טריילר. רק תגבירו את עוצמת הקול...
    • http://www.liberatedfilms.com/film-73501-The%20Tudors%20-%20US%20Theatrical%20Trailer
    • רוצים לראות את הפתיח המזהיר  previously on the tudors  ב-youtube.
    • http://youtube.com/watch?v=fh2AmkrcXc4

 

רמי הסמן, מרצה לשיווק מדיני וחברתי, פעילו זכויות אדם, פרסומאי בעבר.

http://rhmarcom.blogspot.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב