דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד ספורט ומעלותיו 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 4989 פעמים ]

צרכנים רבים, המחליטים לרכוש ציוד ספורט לבית כדי להתעמל בתחומי ביתם, נדרשים להחלטה באיזה מבין ציודי הספורט הרבים כדאי לבחור. הליכונים תמיד פופולאריים, כמו גם אופני כושר, וגם הסטפר זוכה בשנים האחרונות לביקוש נאה. אולם יש עוד אפשרויות מעניינות ושונות, ואחת הבולטות שבהם היא האליפטיקל, המכונה גם בשם "קרוס טריינר".

 

במאמר זה נספר לכם אודות האליפטיקל, יתרונות האימון על ציוד ספורט זה דווקא, ואף נעזור לכם בהצעת טיפים לבחירת הדגם הנכון ביותר עבורכם מבין דגמי האליפטיקל המוצעים בחנויות השונות.

 

מהו האליפטיקל?

 

שמו השני, קרוס טריינר, מתאר יותר נאמנה מכשיר כושר זה, שכן הוא משלב תכונות של כמה מכשירי כושר ביתיים שונים ליצירת מכשיר אחד לאימון משולב, חוצה תחומים. המראה של האליפטיקל נראה כמעין שילוב של אופני כושר, הליכון וסטפר במכשיר אחד, ולו זו בלבד, אלא שבניגוד לשלושת המכשירים הללו, האליפטיקל עובד במקביל גם על פלג הגוף העליון ועל קבוצות שרירים רבות יותר – ובכך, כאמור, מספק אימון משולב.

 

יתרונותיו של מכשיר אליפטיקל

 

·         הפעלת קבוצות שרירים רבות, כולל בחלק הגוף העליון.

 

·         הפעילות על האליפטיקל דומה לביצוע ריצה, אך למעשה הרגל אינה מתנתקת מהמשטח תחתיה ואז שוב פוגעת בו, אלא נשארת צמודה למכשיר בכל אותה עת. בכך נמנעים הזעזועים שבמפגש המחודש בין הקרקע לכף הרגל, ועל כן האליפטיקל בריא יותר – פחות זעזוע, פחות סיכוי לפציעה, פחות עומס על המפרקים, על השלד ועל כף הרגל.

 

·         אפשרות לשינוי מהירות – לפעילות הליכה או ריצה כאוות נפשכם.

 

·         בשל הפחתת העומס על המערכות – כפי שציינו קודם – הפעילות על אליפטיקל פחות מאמצת, ועל כן מאפשרת אימון ארוך יותר. משמעו של אימון ארוך יותר היא גם בתוצאותיו: שריפת יותר קלוריות.

 

·         נפלא לאימון ביתי – אין צורך לעזוב את הבית ולצאת החוצה, ואפשר להתאמן מול הטלוויזיה. המכשיר אינו תופס מקום רב (לא יותר מהליכון, או אופני כושר), ובהיותו ציוד ספורט לאימון משולב חוסך מקום של שני מכשירי כושר אחרים להשגת תוצאות דומות.

 

שוכנעתם? עכשיו צאו וקנו לכם אליפטיקל

 

מאחר וישנם דגמים רבים של אליפטיקלים, מומלץ לשקול את הבחירה לפי כמה פרמטרים חשובים. הראשון הוא המרחב שיש לכם בבית – אם המקום בדירה דל, רכשו מכשיר אליפטיקל קומפקטי יותר. השני הוא המימדים שלכם – אם אתם כבדי משקל במידה רבה, בדקו שהמשקל שלכם אינו חורג מהעומס המותר על הדגם הנבחר. לגובה גם יש משמעות, שכן בעלי רגליים ארוכות יותר ניחנים בצעדים ארוכים יותר, ועל כן אם הינכם גבוהים מאוד, בחרו דגם בעל אורך צעד גדול יותר.

 

ציוד ספורט זה מגיע בטווחי מחיר שונים. יהה המכשיר שתבחרו אשר יהיה גם אם זה אליפטיקל או אופני כושר, כדאי לנסותו לכמה דקות לפני ההחלטה הסופית ולהתרשם מביצועיו ומהתאמתו לגופכם ולכושר שלכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב