דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לווייטנאם - חוויה בלתי נשכחת 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 630   [ נצפה 3952 פעמים ]

וייטנאם - מידע כללי

טיול לוייטנאם ייקח אתכם אל ארץ מגוונת, מבחינת אוכלוסייה ונופים כאחד. בוייטנאם הכול מהכול: טיולים רגליים וטרקים בנופים קסומים וכפרים "רגועים" תמצאו בסאפה שבצפון. לעומת זאת, אם חפצה נפשכם בימים של שקט בים, צאו לטיול לוייטנאם עם איזה ספר טוב, ונחתו באחת מעיירות החוף שבדרום המדינה. לעומת זאת, אם אתם חיות לילה ומחפשים גם ריקודים ובילויים – אל תוותרו על הערים הגדולות של וייטנאם: סייגון- אוצ'ימין סיטי- (עיר הבירה) והאנוי.

 כיום, וייטנאם מונה כ-87 מיליון בני אדם ומתפרשת על שטח של 329 אלף קמ"ר. מצפון נמצאת סין וממערב לאוס וקמבודיה. התחבורה בוייטנאם, בהשוואה למדינות אסייתיות אחרות נגישה מאוד. אפשר בקלות לתפוס כלי תחבורה כזה או אחר (אוטובוס, מונית, רכבת, מיני וואן ועוד..) שיקחו אתכם מכל מקום אל כל מקום.

בקרב המטיילים הישראלים הדעות על וייטנאם ועל העם הוייטנאמי חלוקות. בכלל, המטיילים שחוזרים לארץ אחרי טיול בוייטנאם נחלקים לשתי קבוצות עיקריות:

כאלה שטוענים כי וייטנאם היא אחת המדינות היפות והמרשימות במזרח, שניתן להעביר בה בכיף חודש טיול כי יש בה הכל מהכול. קבוצה זו לא נתקלה ביחס לא טוב מצד הוייטנאמים המקומיים במהלך הטיול לוייטנאם.

ואילו מהעבר השני יש שיטענו כי וייטנאם לא כזו יפה כפי שמהללים אותה והעם הוייטנאמי לא נחמד בעליל.

מכאן, אם כן, אפשר להבין שהכול עניין של טעם – מה שבטוח הוא שטיול לוייטנאם לא משאיר אף אחד אדיש...

 

האנוי  (Hanoi)

טיול לוייטנאם מתחיל לרוב בעיר הבירה האנוי, שממוקמת בצפון המדינה. העיר, סואנת וענקית, מלאה אופנועים ומכוניות. מומלץ לא לשכוח את המפה בכל פעם שיוצאים מבית המלון. ברחובותיה תוכלו למצוא רשתות מוכרות כמו KFC ופיצה האט, מסעדות מפוארות ואוכל רחוב פשוט וטעים. מהאנוי ממשיכים בדרך כלל לטיול בצפון וייטנאם או בדרומה.

 

האלונג ביי  (Halong Bay)

מפרץ האלונג ביי הוא אחד המקומות היפים שתראו במהלך טיול לוייטנאם. הוא מתפרש על שטח של כ- 1550 קמ"ר. במימי המפרץ נישאים קרוב לאלפיים איים קטנים ומסולעים ויוצרים מחזה מרהיב.
בהאלונג ביי אפשר לשוט יומיים או שלושה, ולישון על הספינה. לוקח כשלוש שעות עד שתגיעו אל האיים. במהלך השייט במימי האלונג ביי עוצרים לסיור במערת נטיפים. בשייט ארוך יותר, יש אפשרות לישון על אי פרטי.


מוינה  (mui ne)

עיירת החוף השקטה, מוי-נה, היא רגע של שקט במהלך טיול לסין. בקתות העץ מחכות ממש על קו החוף, שם תוכלו להתמקם ולהתמסר לפעילויות והאטרקציות של מוי-נה: טיול רגלי במימי ב"נחל הפיות", ממנו רואים נופים מדהימים. בהמשך ניתן לטייל בקניון מרהיב, כפרי דייגים, דיונות חול אדומות או צהובות;

 

במוי-נה תוכלו לראות את פסל "הבודהה השוכב" הגדול ביותר במזרח אסיה - 49 מטר אורכו. מלבדו מציעה מוי נה למטייל בוייטנאם אטרקציות ופעילויות רבות, שרק מחכות לכם בסוכנויות. החוף במוי-נה הוא מהיפים בוייטנאם ובדרום מזרח אסיה.

 

דאלאת  (Dalat)

עוד מקום שווה ביקור שתוכלו לשלב במהלך טיול לוייטנאם הוא העיר ההררית דאלאת, המתאפיינת במזג אוויר נעים ונופים מרשימים. דאלאת, בירת מחוז לאם דונג, שוכנת בדרום וייטנאם ומונה כ-120 אלף תושבים. בזכות גובהה ומזג האוויר הנוח השורר בה היא מכונה "עיר האביב הנצחי".

מרום תעופה מציעה ללקוחותיה המתכננים חופשות ונסיעות לחו"ל את החופשה המושלמת: מגוון טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים ליעדים ומדינות רבות מסביב לעולם: טיולים פרטיים, טיולים מאורגנים, טיולי משפחות, כרטיסי טיסה, דילים מבצעים ועוד כי מי לא רוצה קצת חופש לפעמים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב