דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים ופלאש 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2919 פעמים ]

עיצוב אתרים הוא תחום שעדיין יש בו הרבה טכנולוגיה של פלאש. למרות שכולם, ובעיקר מתכנתים שמתעבים את תוכנת האנימציה המתחכמת הזו (ויש הרבה כאלה), ממהרים להספיד את הפלאש, עדיין יש המון אתרים שעושים שימוש בפלאש, ולאו דווקא בבאנרים ובפרסומות. אז עד שטכנולוגיות ה-JQEURY  ו-HTML5 יבעטו את הפלאש מהבמה וייקחו את הכתר, הפלאש עדיין כאן, לצערם או לשמחתם של כל העוסקים בתחום עיצוב אתרים.

הפלאש נותן טאץ' זוהר, אינטראקטיבי ודינמי לאתר. הוא מוסיף עניין לגולש. הפלאש הוא הפלפל של כל אתר אינטרנט, ושום גרפיקאי בתחום עיצוב אתרים לא יכול בלעדיו. גם אם הוא משתמש בו "בקטנה", פה ושם, איזו נגיעה בלוגו, איזו אנימציה קטנה. זה מה שמושך את העין ולוכד את המבט של מבקר האתר. אז מה לעשות. אנחנו מכורים לפלאש. הלקוחות מוקסמים ממנו. וזה המצב הקיים.

גרפיקאי שמגיע לעבוד בחברת אינטרנט ולא מתעסק עם פלאש, מוצא את עצמו משועמם מהר מאוד. למרות שהתוכנה הזו לפעמים תובעת שעות על גבי שעות של עבודה, כל זאת עוד לפני שהגענו לכל העניין התכנותי בפלאש. יצירת אנימציה בפלאש עבור עיצוב אתרים נראית אולי כמו דבר פשוט, אבל צריך לעבוד הרבה על כל תנועה קטנה של אובייקט, כדי שהיא לא תיראה מכאנית למדיי. תנועה טבעית וזורמת תובעת הרבה שעות עבודה מאיש עיצוב אתרים.

בגלל יופיו של הפלאש, עדיין היום הרבה בתי עסק מתעקשים שחברת עיצוב אתרים תבנה להם  אתר מבוסס פלאש לגמרי. למשל, רוב האתרים של גנים ואולמות אירועים מתעקשים על לוק של 100% פלאש. גם רשתות האופנה הישראליות המובילות היום בשוק צועדות הרחק מאחורה ומציגות אתר מבוסס פלאש. וזה אומר, שאולי הן עם יד על הדופק בנוגע לאופנה ברחוב, אבל בכל מה שנוגע לאופנת עיצוב אתרים – הן לגמרי "אולד פאשיין".  

לקוחות שמתעקשים עם חברת עיצוב אתרים על בניית אתר מבוסס פלאש הופכות להיות תלויות לחלוטין בגחמות של המעצב שעשה להם את האתר. כל שינוי, קטן ככל שיהיה, הופך להיות סיפור בחברת עיצוב אתרים, כשמדובר באתר של פלאש. תזכרו. 100% פלאש = 100% כאבי ראש.

מובן שלא תקבלו ממשק ניהול לאתר מחברת עיצוב אתרים, בתור לקוחות אין לכם שום אפשרות לערוך לבד את האתר. אם אותו פלאשיסט שבנה את האתר יעזוב פתאום את החברה של עיצוב אתרים, לא בטוח שיהיה מישהו שיכנס לנעליו תוך יום-יומיים ויצליח להבין את העבודה שלו. לפעמים זו משימה בלתי אפשרית עבור פלאשיסט מחליף – להיכנס לתוך פרויקט של מישהו אחר ולהבין מה הוא עשה שם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב