דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול ליפן - ארבעה מקומות שאסור לפספס 

מאת    [ 17/02/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 5398 פעמים ]

יפן היא למעשה מקבץ איים קטן, שרובו מיוער והררי. חופי יפן מדהימים ביופיים ובצפיפותם, והתגבשה בהם לאורך השנים תרבות מרתקת, סמויה מעין המערב. בעקבות מלחמת העולם השנייה נוצרה תרבות המשלבת קידמה ומסורת ? מזרח ומערב - המאופיינת בקודי התנהגות שונים לגמרי מאלה הנהוגים אצלנו. כשאומרים טיול ליפן חושבים על אינספור דברים: האגמים המרהיבים, פריחת הדובדבן (סאקורה) המפורסמת, הרי געש פעילים ואתרי טבע מרהיבים ביופיים. במהלך טיול ליפן אפשר להתרשם מתרבות שונה ומשונה לעינינו: מאחוזות עתיקות ועד תספורות משוגעות וצבעוניות המסתובבות ברחובות העיר. לפני שאתם יוצאים אל טיול ליפן כדאי וחשוב לזכור, כי יפן היא ארץ יקרה יחסית, ועל כן כדאי לחשב מראש או להצטרף אל טיול מאורגן ליפן שיוכל לחסוך לכם רבות מהעלויות.

טיול מאורגן ליפן ייקח אתכם אל מעמקי התרבות היפנית, עם גיחה קלה אל אתרי טבע מדהימים ביופיים:

הר פוג'י

הר פוג'י הוא הסמל של יפן, ומופיע ברבות מהמסעדות היפניות ברחבי העולם. זהו ההר הגבוה ביפן, אשר מתנשא לגובה של 3,776 מטרים. הר פוג'י הוא הר געש כבוי, שהאירוע הגעשי האחרון בו אירע ב-1707. טיול ליפן חייב לכלול את הר פוג'י, שפתוח לביקור כל השנה (למעט שיא החורף ביפן, אז הדרכים מלאות בשלג). נצלו את ההזדמנות, ובמהלך הטיול ליפן ולהר פוג'י בקרו בנעימים באחד מחמשת האגמים שבסביבתו. בהם אפשר לבלות זמן בפעילות ימית או טיול באזורים הירוקים בסביבתם.

קיוטו

קיוטו שימשה כעיר הבירה של יפן במשך למעלה מ-1000 שנים (794-1686), ונבנתה על פי הדגם של בירת סין דאז ? שיאן. רחובותיה של קיוטו מסודרים כשתי וערב, וארמון הקיסר ממוקם בצפון העיר. ברחבי קיוטו פרושים אלפי מקדשים מסורתיים, פעילים עד היום, והיא עדיין נחשבת למרכז התרבות המסורתית של יפן. הגנים המסורתיים של קיוטו מפורסמים אף הם, ומספרם עולה על 400. קיוטו ניצלה מההפצצות במהלך מלחמת העולם השנייה, בניגוד לרבות מערי יפן האחרות. בזכות עובדה זו אנו עדיין יכולים ליהנות במהלך טיול ליפן מהמסורת היפנית שמתבטאת בכל פינה בעיר.

טוקיו

טיול ליפן מתחיל בדרך כלל בביקור בבירת המדינה, טוקיו. מה שמדהים יותר מכול בטוקיו הוא האנרגיות המטורפות המורגשות בעיר. מי שלא אוהב ערים גדולות יכול לומר כי השיכונים הצפופים ומגדלי המשרדים אשר בהם שזורים כבישים מהירים יכולים לדכא משהו, אך אם רוצים לדעת מהו סיפור ההצלחה של יפן ? הוא נעוץ בדיוק כאן. בפרברי טוקיו תמצאו רחובות מלאים בחנויות קטנות וקטנות עד מאוד ומסעדות שוקקות, שרובן נשארות פתוחות עד שעות לילה מאוחרות. מדי פעם תתקלו גם בשרידים מן העיר הישנה: בית עץ שצץ פתאום, חנות המוכרת בגדי קימונו, מסבאה בסגנון יפני מסורתי, או זקנה בקימונו שמטאטאת את המדרכה ליד ביתה במטאטא מסורתי. קסמה של טוקיו לא מתמצה בקדמה לבדה, אלא מהמפגש של קצב תרבות הצריכה עם הרגעים השקטים יותר ששרדו מהמסורת היפנית. זו עיר שוקקת חיים, וכל יום תוכלו לגלות בה ולחוות בה משהו חדש לגמרי!

אוקינוואה

אוקינאווה נמצאת על צומת מרכזי וחשוב ? הפיליפינים מדרום, יפן וטייוואן מצפון, ממזרח קוריאה וסין ואמריקה אי שם במערב. כדאי לשלב בטיול ליפן את אוקינוואה, שבה חופים מופלאים הטובים מאוד לצלילה. היפנים רואים באוקינאווה כהוואי של יפן, בזכות החופים הלבנים, הים הטורקיזי והצמחייה העשירה. 

מרום תעופה מציעה ללקוחותיה המתכננים חופשות ונסיעות לחו"ל את החופשה המושלמת: מגוון טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים ליעדים ומדינות רבות מסביב לעולם: טיולים פרטיים, טיולים מאורגנים, טיולי משפחות, כרטיסי טיסה, דילים מבצעים ועוד כי מי לא רוצה קצת חופש לפעמים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב