דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות הפרסום במדיה הדיגיטאלית בסביבה תחרותית 

מאת    [ 12/07/2007 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3717 פעמים ]

אז איזה פתרונות יכולים להיות יעילים בסביבה זו?

באנרים לפרסום

סטנדרטיים ואינטראקטיביים סרט אנימציה קצר שנועד למשוך את תשומת ליבו של הלקוח שלך, תמהיל הפרסום שבו תחשוף את הבאנרים יורכב על ידי ניתוח של קהל היעד שלך והיכן הוא גולש. ניתן לפנות לפורטלים הגדולים כמו YNET, לקבל שיפה המונית מקסימלית ולשלם בהתאם. ניתן גם למצוא פתרונות יצירתיים ולפנות לערוצי תוכן פנימיים ממוקדי לקוח - לחסוך בעלויות ולמצוא את הלקוח הפוטנציאלי שלך. ניוזלטר - מכתב לדיוור אלקטרוני המעוצב בצורה מקצועית ויכול לספר לכולם על חדשות החברה או המבצע האחרון.


    • קטלוג / מגזין אינטראקטיבי

און ליין כשרוב הלקוחות שלך משתמשים באינטרנט, צעד חכם הוא לחסוך בעלויות הדפוס ולשלוח להם קטלוג / מגזין אינטרנטי לצפייה ברשת.


    • אתר אינטרנט - (תדמיתי, פורטל, חנות)

 אתר יכול להיות דבר מרהיב ביופיו וכלי מכירה איכותי לעסק. 3 טיפים חשובים לבניית אתר אינטרנט מקצועי:

1. הגדר את המטרות שברצונך להשיג מהאתר (להגיע למס' אנשים רב ככל האפשר, למכור מוצרים באתר, להציג תדמית יוקרתית וכו')

 2. אתר יכול להכיל מגוון רחב של אינפורמציה וחשוב לערוך אותה היטב על מנת למנוע "עומס" מידע. חשוב לתכנן מראש ולאפיין את האתר עוד לפני שמעצבים. ערוך רשימת נושאים החשובים לעסק שלך, תכנן כיצד תוכל למשוך אנשים לאתר באמצאות אותם החומרים הכתובים (טפסים שימושיים, אינפורמציה מעניינת, קבצים מיוחדים להורדה וכו').

 3. עיצוב אלגנטי ונכון ידאג שמבקרים יתרשמו מהתדמית שאתם רוצים לשדר, ימצאו את המידע הנחוץ להם, ויגיעו מוכנים לאיש המכירות כדי לסגור את העסקה. עיצוב מיושן, לא מקצועי, משעמם ובניה לא מקצועית של האתר לפי קודים מוגדרים מראש, עלולים להשאיר אתכם מחוץ למנועי החיפוש הנחשבים. תאמינו או לא, הגולשים מסוגלים להבדיל בין אתר נאה, לבין אחד שנבנה בידי האחיין של הבעלים.


    •  איך בכל זאת תבחר את אתר האיטנרנט המושלם עבור חברתך? ראשית עליך לבחון את העסק שלך, להבין את מהות הצרכים ולהגדיר ציפיות. אחר כך, גוזרים את המטרות והצרכים שלך ברשת, בדיוק כפי שהיית מגדיר לכל עובד: כלי תדמיתי, כלי לשיווק, כלי עזר לאיש המכירות או ממש כלי מכירה (חנות מקוונת). הליך זה מאפשר לבעל מקצוע לתכנן אתר המתאים לצרכיך שישמש ככלי שיווקי נוסף לעסק ויעזור לך להגיע לקהל היעד שלך. קידום האתר ברשת מעל % 85 מהגולשים באינטרנט מגיעים לאתרים דרך מנועי חיפוש. רוב הגולשים אינם ממשיכים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש. אתר אינטרנט שאינו מקודם במנועי חיפוש הוא בעצם מעין פיל לבן ברשת. הדרך האפקטיבית ביותר להגדלת רווחים מאתר אינטרנט היא קידומו במנועי חיפוש מכווני קהל יעד או מנועי חיפוש פופולריים ביותר. קידום אתרך ברשת הוא מה שיקבע את ההבדל בין הצלחה לכישלון. אתרים רבים מתחרים על תשומת ליבו של הגולש, והקרב העיקרי במלחמה מתרחש במיקום בדף תוצאות החיפוש במנועי החיפוש. אתר אפקטיבי נמדד ביכולתו למשוך אליו גולשים שמחפשים מידע באינטרנט. מתוך נתונים אלו עולה מסקנה ברורה קידום אתרים, שיווק במנועי החיפוש המובילים: Google, Msn, Yahoo ומיקומך בדף הראשון של תוצאות החיפוש למילים הרלוונטיות לעסק שלך הוא תנאי הכרחי לביצוע מכירות באמצעות אתר האינטרנט שלך. לסיכום, תמהיל נכון של פרסום במדיה אינטראקטיבית הוא כלי הכרחי בימינו למנהל השיווק כלי מדיד ואיכותי שיתרום רבות לעסק.

 לצפיה חופשית במגזין העסקים SCC לחץ  http://www.scc.co.il/link/News/may

שרית שביט

מנהלת שיווק ישראל אינטראקיב http://www.israel-interactive.co.il

שרות לקוחות ארצי: 1599.500.519




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב