דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חרבות וסנדלים 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 800   [ נצפה 3229 פעמים ]

איך הופך משחק ללהיט ענק כמו המשחק חרבות וסנדלים אתם בטח חושבים לעצמכם ולקחתי על עצמי את המשימה לנסות ולנתח את ההצלחה המסחררת של משחק הפלאש באתר איגיים משחקים ברשת הנקרא חרבות וסנדלים.

 

בתחילת המשחק חרבות וסנדלים נוכל ליצור לעצמנו דמות אישית ולא סתם דמות אלא לא לפחות מגלדיאטור, הלוחמים בעלי לב נטול פחדים שהיו נלחמים בימי קדם אחד בשני על מנת לזכות בתהילה, כבוד וכסף.

 

השם שלהם היה נשמע בכל רחבי הארץ, כולם ידעו מיהם הגלדיאטורים הכי חזקים שיש ולכל אחד היה מעריץ שאחריו עקב אבל פה הגלדיאטורים לא הודחו אם הם הפסידו בקרב אלא התבוסה שלהם באה ביד אחד עם המוות שלהם.

 

הגלדיאטורים היו נלחמים עבור חייהם בכל קרב מחדש ולעיתים אף אינם היו נלחמים מול גלדיאטור אלא בשביל שעשוע וההנאה של הצופים הם היו נלחמים בחיות פרא או כנגד מספר אנשים מרובה במקביל.

 

האפשריות שיש לכם במשחק חרבות וסנדלים הינם עצומות וכל פרט ופרט בגלדיאטור הנכם יוצרים בערך כמו ליצור דמות בסימס.

 

החלק הזה במשחק חרבות וסנדלים בהחלט מהווה פתיחה משמעותית ומהנה במשחק וכמובן שאיני מאמין שבלעדי האפשרות הזו המשחק חרבות וסנדלים היה מצליח כל כך.

 

הרעיון של הזדהות עם הדמות ובעצם לשחק במשחק עם יצור כלשהו שאתם אלו שייצרתם אותו מעניק תחושה חזקה יותר למשחק והרצון להיכנס למשחק בכל יום מחדש על מנת להמשיך את ההרפתקה עם הדמות הייחודית שלכם הינה בלתי נמנעת לדעתי.

 

אולי פיתוח יצירת הדמות הייתה מסובכת ליוצרים אבל בהחלט השתלמה להם כי המשחק חרבות וסנדלים בהחלט  זכה לפופולריות רבה בקרב כל השחקנים השונים בעולם כולו.

 

המשך המשחק הינו מושקע לא פחות מהתהליך יצירת הדמות שעברנו כעת, המשחק מציע לנו קודם כל חווית לחימה מהנה בסגנון משחק תפקידים שכל אחד המצדדים הנלחמים מבצע פעולה והשני מגיב לו בהתאם, כמו כן המשחק חרבות וסנדלים מציע לכם לאסוף כסף ולרכוש נשקים ואמצעי לחימה טובים יותר על מנת להתחזק.

 

בסופו של דבר הטיול העקוב מדם במסע לעבר הסולם העליון בדרגת הגלדיאטורים הינו מהנה ומעניק לנו תמיד תחושה של עוד, עוד אויבים, עוד נשקים, עוד אזורים להילחם בהם.

 

דמיינו לכם את משחק חרבות וסנדלים העתידני כלומר אם כיום בעולם המודרני המשחק מתרחש בתקופות ישנו אז בעוד מספר שנים העלילה המשחק חרבות וסנדלים תתרחש בימים הללו עם נשקים ואמצעי לחימה משוכללים?

 

מצד אחד זה יכול מאוד לעורר את סקרנותם של השחקנים השונים גם אם יפתחו גרסה של המשחק חרבות וסנדלים חדשנית גם אם היא ניסיונית ולראות את התוצאה אך מצד שני זה יכול להוריד את החשק למספר רב של אנשים שנהנו מהמשחק חרבות וסנדלים בדיוק עקב השדרוג של התקופה בה הם משחקים במשחק כלומר משהו מהמיוחדות של המשחק תיעלם ואולי ביחד עמה תיעלם הפופולריות שחרבות וסנדלים רכשו במהלך השנים.

 

דמיינו לעצמכם שבמקום גלדיאטור היינו יוצרים חייל קומנדו והקרבות יתרחשו באזורים עמוסים בחפצים דומים שכן כיום אין אנו נלחמים כנגד אויבינו עם סכינים אלה עם רובים ועל מנת להתגונן נידרש למצוא מחסה מתאים לכך.

 

ישנו דבר שלא בהכרח נחוץ בחרבות וסנדלים ואיני מדבר על המשחק עצמו אלא על כך שאנחנו נדרשים לשלם כסף על מנת לשחק במשחקי ההמשך שלו כלומר איזה עוד משחקי פלאש ראיתם שהצליחו בצורה מסחררת שכזו ולאחר מכן דורשים תשלום כלומר ניצול הפרסום על מנת להרוויח כסף מהמשחק אולי זה טוב ליוצרי המשחק אך אין זה טוב לנו הגולשים והשחקנים מכיוון שאנו לא מצליחים ליהנות כמו שצריך בגרסאות הדמו שלמי שלא יודע גרסת דמו הינה סוג של טעמה קטנה מהמשחק השלם כאשר הוא נעצר לך באמצע אני מבין שבמשחק חרבות וסנדלים הושקעו כספים אך יש עוד דברים להרוויח כסף ממשחקים חוץ מאשר דרוש תשלום על לשחק בהם כגון הצבת פרסומות במקומות שונים וכדומה.

 

ישנם אנשים רבים ובעיקר הילדים שלא יכולים לממן את המשחקים הללו לעצמם גם אם זה מדובר בסכום זעום לעומת משחקים כגון קריסיס משל שעולה מאות שקלים עדיין זהו סכום שלא כולם מוכנים לקבל על עצמם ומצד אחד הם צודקים כי אם התחלתם ליצור את המשחקים בחינם איני רואה סיבה מספיק מוצדקת לעשות כעת לאחר ההצלחה את המשחק בתשלום זה סוג של ירית מדרגה בעיני השחקנים לדעתי שרואים את הפתחים של המשחק חרבות וסנדלים כאנשים עסקיים יותר, אני מבין את הצורך לקבלת כסף מהמוצר שיצרתם אך עם כל הכבוד יש עוד דברים לעשות זאת חוץ מאשר לדרוש מאתנו שלם על המשחק.

 

במידה מסוימת אני מניח שכל הכספים העוברים אל מפתחי המשחק גרמו לכך שישנם משחקי המשך רבים לחרבות וסנדלים כי המימון למשחקים אלו מגיע משם ובזכות זאת הם יכולים להמשיך ולפתח משחקי המשך נוספים טובים יותר ממשחק למשחק כי כעת יש להם אמצעים רבים יותר מאשר שהיו להם בתחילת הדרך.

 

לסיכום אני ממליץ לכם בחום להיכנס לאתר איגיים משחקים ברשת ולהתרשם ממגוון משחקי חרבות וסנדלים שיש באתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב