דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


באבלס 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2646 פעמים ]

באבלס הינו שמו של משחק מהנה במיוחד שכולו בועות ופיצוצים, לא מהסוג של פיצוץ מסרטי הפעולה אלא פיצוץ בועות.

 

ילדים רבים התחילו לחבב את המשחק באבלס לאחר שיצא המשחק לראשונה אך כאשר באבלס הפך למשחק כה פופולרי שחקנים רבים חזרו לשחק בו בשנית ולנסות לשבור שיאים רבים.

 

אתרי אוהדים רבים נפתחו עקב ההצלחה של המשחק באבלס ופרסומים רבים של משחקי בסגנון באבלס גם הם הפכו לפופולריים ביחד עם המשחק הקלאסי של באבלס, מן הסתם שלא באותה המידה אך במידה המספקת על מנת שגולשים רבים ישמעו על המשחקים הללו וישחקו גם בהם אך המשחק המקורי נשאר ותמיד יישאר לדעתי המשחק הטוב והמהנה ביותר עקב המשחקים ההלו יצאו משחקים כגון זומה ומותגים שונים אחרים כגון בועות בצרורות.

 

באבלס הינו משחק פלאש כלומר כמו משחקים רבים שניתן למצוא באתרי המשחקים השונים בהם אנו נכנסים לקטגוריות שונות באתר, בוחרים משחק מסוים ומתחילים לשחק בדפדפן עצמו את המשחק שבחרנו בלי תשלום, בלי הורדה, בלתי התקנה ללא סיבוכים.

 

אנשים רבים מעדיפים את המשחקים הללו לעומת משחקים להורדה בגלל מספר סיבות והעיקריות שבינהם הינם חשש מוירוסים ואי נוחות ואי רצון להסתבכות כמובן לגולשים שאינם מבינים כיצד להתקין את המשחקים השונים בצורה טובה וחוששים מפגיעה במחשב האישי שלהם אז עלי לומר דבר ראשון שהמשחקים השונים באתר איגיים משחקים ברשת אינם מכילים כלל וירוסים ומכיל משחקים רבים אשר אינם דורשים התנקה מסובכת או זמן הורדה רב מה שמקל על האנשים המתקשים ביותר בתחום זה.

 

המשחק באבלס מאפשר לנות חווית משחק שונה שכן ישנם משחקי פעולה, משחקי ספורט, משחקי פעולה למיניהם כדומה אבל משחק כגון באבלס שבו נירה בועות בצבעים שונים על בועות אחרות על מנת ליצור שלישיות צבעים ברץ ובכך לעבור את המשחקים יהיה מעט ילדותי אולי אך אין עוררין שהמשחק הינו בהחלט יצרתי, פשוט ומהנה שאנשים רבים יכולים ליהנות ממנו מכיוון שאין בו כל תזכור לילדותיות מסוימת כלומר דמיות לילדים קטנים או באותה הנשימה גם למבוגרים המשחקים הינו קלאסי ומתאים לכולם לדעתי.

 

אם נתקעתם במצב נתון שבו יש לכם מספר בועות בצבעים שונים במשחק באבלס ואינכם יודעים מה לעשות מכיוון שתוכלו ליצור כעת רצץ של שלושה בועות אך ישנם בועות המפריעות בדרך, יש פתרון למצב זה והוא לפגוע בקיר בזווית מתאימה ובכך הבועה פוגעת בקיר וכמו מראה מחזירה אותה להמשך דרכה ואם הינם מספיק מיומנים במשחק באבלס הפעולה הזו תהיה פשוטה לכם ותצליחו במשימה ביתר קלות.

 

בועה מפציצה כך אני קורא לבועה מיוחדת במשחק באבלס אשר מה שהיא עושה זה לפוצץ את הבועות מסביבה, בועה זו הינה מקלה עלינו אם ישנם בועות יחידות החוסמות לנו אפשרות לבצע רצף גדול או רצף כלשהו של בועות בצבעים זהים.

 

בועת צבע כמובן הינה בועה מיוחדת נוספת אשר מטרתה הינה פשוט לעניק לנו סוג של בונוס כלומר אם יש לכם רצף של שתי בועות בצבעים זהים ופגעתם בהם עם בועת הצבע אז שלושת הבועות יתפוצצו מכיוון שבועת הצבע מתאימה את עצמה לסביבה ולבועות מסביבה.

 

לדעתי המשחק באבלס מהנה וממכר ומעביר את הזמן בכיף ואם תרצו לשחק בחינם במשחק מבלי להוריד אותו ומבלי לשלם כסף כדאי לכם לבקר באתר איגיים משחקים ברשת ולמצוא את המשחק תחת התגית באבלס שכוללת משחקים שונים נוספים וגרסאות מיוחדות למשחק באבלס שאולי גם אותם תאהבו.

איגיים משחקים ברשת אתר המשחקים הישראלי מציע לכם מגוון של אלפי משחקים בחינם, משחקי פלאש, משחקים להורדה שנבחרו בקפידה על ידינו על מנת שאתם תוכלו להנות מהמשחקים האיכותיים ביותר שיש כיום ברשת האינרטנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב