דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפרסום חינם - חסרונות 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2924 פעמים ]

1. הקמת אתר אינטרנט באתרים המאפשרים הקמה בחינם. ברור לכולכם שאיןמתנות חינם. על מנת להקים אתר צריך ידע לא קטן למרות שמוצגת בפניכם מערכתניהול שגם היא מסובכת למי שלא מבין בתחום. חשוב לא פחות הוא כיצד לכתובבאתר, מה הם מונחי החיפוש הנדרשים לאתר, היכן ואיך לשתול את מונחי החיפוש,אתם תלויים בגרפיקה מובנית שלא מעט מאלו שבנו שם את האתר משתמשים בה ואםתרצו לשדרג העלות תגיע לאלפי שקלים, אין אחריות על האתר, בעלי האתר יכוליםיום אחד להחליט להוריד אותו וכל עמלכם היה לשווא, לעיתים שם המתחם הוא שלחברת האתרים ולא שלכם. ההצעה שלנו היא –  בחרו חברה להקמת אתרים, שלמו להםבהתאם והמשיכו בעסקכם שבו אתם המבינים.

2. פרסום חינם באינדקסיםחינמיים – על מנת לרשום את העסק באינדקס יש צורך בהבנה כיצד לרשום, מה הםמונחי החיפוש הנדרשים, קיימים עשרות אתרים שכאלו ולרשום את העסק בכולם זהמספר ימי עבודה רצופים. לא חבל לכם על הזמן? את הזמן הזה תשקיעו בעסק שלכםובו תרוויחו יותר.
3. פרסום חינם באתרי מאמרים – מאמרים צריך לדעתלכתוב. לא כל אחד יודע. צריך לדעת קודם כל לאתר את מונחי החיפוש הרלוונטייםלעסקכם וישנן שיטות מגוונות שרק בעלי מקצוע מכירים אותם, לדעת לכתוב בשפהרהוטה תוך כדי שתילת מונחי החיפוש הרלוונטיים, לדעת להציג את עסקכם באופןאובייקטיבי, כתיבת מאמר בצורה רצינית הוא תהליך שלוקח זמן, מאמר אחד לאמספיק, צריך מספר מאמרים. כמו שאמרנו זמן הוא כסף. נצלו את הזמן הזה לביסוסעסקכם וקחו בעלי מקצוע שיכתבו עבורכם.

4. פרסום חינם בעתהחלפת קישורים – קישורים ניתן להחליף הן בקישורים ישירים והן בקישורים צדשלישי. מי שלא מתמצא בכך כדאי שלא יתחיל אחרת רק יגרום נזק לאתרו. החלפתקישורים זה תהליך ארוך הכולל מציאת אתרים דומים, יצירת קשר עם בעלי האתריםשבעצם לא מטפלים באתר אלא מעסיקים בעל מקצוע בתחום, חלק מהקישורים נבניםבהחלפת מאמרים עם קישורים בתוכם בין אתרים שונים. זה נושא מורכב ולא פשוטהמצריך סבלנות וזמן. אם יש לכם זמן מיותר לימדו את הנושא ובצעו זאת. לדעתנותשאירו את הנושא למקדמי אתרים שזה מקצועם.

5. פרסום חינם בפייסבוק – מי שלא מתמצא בנושא כדאי שלא יתחיל בכך. להקים חשבון בפייסבוקזה דבר לא מסובך במיוחד. מאידך, לנהל את האתר זה כבר דבר אחר. איך לכתוב,איזה חומרים להכניס לאתר, איך ליצור קהל אוהדים, כמה פעמים בשבוע צריךלהכניס נושא חדש. דבר זה דורש מכם את מלא תשומת הלב וזמן לא מועט. החליטובעצמכם אם זה שווה לכם. לא נראה לנו שבעל עסק שבדרך כלל לא מבין בתחום יוכללמצוא את הזמן והידע לפתוח חשבון בפייסבוק ולנהל את האתר. תנו זאתלמקצוענים שזה תחום עיסוקם.

6. פרסום חינם בפורומים – קיימים עשרות פורומים בנושאים שונים ומגוונים וכל בעל עסק יוכללמצוא את הפורום המתאים לו. מאידך,המעקב אחרי הפורומים, ההתייחסות לנכתבבהם, הזמן שצריך להשקיע, כל זה גוזל מכם את הזמן שבו בעצם אתם צריכיםלהשקיע בעסק שלכם. אם יש לכם זמן, ניחא. אם אתם עסוקים רוב הזמן בעיסקכם,וותרו על הפורומים. במקום זאת השקיעו עוד מאמץ בעיסקכם. זה חשוב יותר.

מעבר לכל האמור לעיל ישנן כמובן גם יתרונות לפירסום בחינם ועל כך במאמר אחר.
בכל מקרה שיהיה לכם בהצלחה.

eyeweb - בניית אתרים לעסקים המתמחה בבניית אתרים לעסקים תוך דגש על קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב