דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בית - הגן על מבצרך 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2881 פעמים ]

ביטוח בית – הגן על מבצרך

בית מבחינת מרבית האנשים הוא הדבר החשוב ביותר להגיע אליו בחיים. אנשים עובדים חוסכים ולעיתים אף לוקחים הלוואות ומשכנתאות כדי להגשים את חלומם ולרכוש בית כאוות נפשם. ביתנו במקרים רבים, הוא מבצרנו, וככזה, מומלץ ביותר לבטח אותו, מפני סכנות שונות ומרובות. במילים אחרות, ביטוח בית.

ביטוח בית – ביטוח מבנה וביטוח תכולה

כנאמר בפסקה הקודמת, ביתנו הוא הרכוש היקר לנו ביותר וככזה נרצה לבטח אותו מפני סכנות שונות כגון: שריפות, רעידת אדמה, שטפונות וכדומה.
כאן המקום לציין  כי ביטוח בית כולל למעשה שני סוגי ביטוח: ביטוח מבנה וביטוח תכולה.
ביטוח מבנה מכסה אותנו מפני נזקים העלולים להיגרם למבנה עצמו בעקבות אחד מהאסונות הקודמים שציינו. ביטוח מבנה כולל כיסוי: קירות, התקרה, ריצפה, חלונות ודלתות, גדר ושער כניסה אל הבית, מרפסות וכו. כל חלק שהוא למעשה חלק בלתי נפרד מהמבנה עצמו. אם נרצה להיות מכוסים גם מפני נזק העלול להיגרם לריהוט ותכולת הבית לגווניה, נצטרך לרכוש גם פוליסה לביטוח תכולת הבית. ביטוח תכולה – כשמו כן הוא מכסה את תכולת הבית. יש לציין כי ישנם ביטוחים שונים לתכולת בתים, חלקם כוללים גם תכשיטים וחפצים יקרי ערך שכגון אלה ואחרים מתייחסים רק לריהוט ומכשירי חשמל.

בטרם תחליטו איזה ביטוח בית ברצונכם לרכוש, כדאי לקבל הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח ולהשוות בין ההצעות השונות. בעת עריכת ההשוואה כדאי לשים לב, בנוסף להצעת המחיר שהיא למעשה השורה התחתונה של ההצעה, מה בדיוק כוללת כל הצעה מבחינת הכיסוי. האם זהו ביטוח מבנה בלבד או שההצעה כוללת גם ביטוח תכולה? שוב, יש לבדוק מה בדיוק מכוסה מבחינת ביטוח התכולה, על מנת שלא תופתעו בעת הצורך.

ביטוח בית – דרך האינטרנט

בעידן הנוכחי שלנו שבו האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, כמעט בכל התחומים, ניתן כמובן לרכוש פוליסה של ביטוח בית, גם דרך האינטרנט.
אם אתם נמנים על האנשים שמעדיפים דרך זו לרכישת ביטוח, מומלץ כי תבדקו היטב מה כוללת הפוליסה, בטרם תחתמו ותתחייבו על התשלום.
קראו את כל הפוליסה ובדקו את כל הפרטים, מיצאו את הפוליסה שמתאימה לצרכים שלכם ורק כאשר תחושו כי אכן מצאתם את הביטוח המתאים לכם ביותר, סגרו עיסקה.

ביטוח בית – סיכום

אנו מבלים הרבה מזמננו בחיים כדי לעבוד ולרכוש את בית חלומותינו, ברגע שהצלחנו להגשים חלום זה, מוטב כי נדע לבטח אותו בחוכמה, פן מאמצינו רבי השנים ירדו לטימיון, בגלל איזה שהוא נזק שלא חשבנו עליו מבעוד מועד.
נזקי הטבע הינם הרי בלתי צפויים ומוטב להיות ערוכים לקראתם. לסיכום ברצוני להוסיף שניתן לבטח את הבית ואת תכולתו, גם מפני פריצות וגניבות, לא עלינו. גם כאן כמובן ישנם סעיפים שונים וקטגוריות שונות. באופן כללי ככל שאנו מבטחים יותר דברים ודברים יקרים יותר, כך גם עולה מחיר הביטוח.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב