דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים -עסק למקצוענים בלבד 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2684 פעמים ]

כל אדם שפוי שאי פעם ניסה להרים הפקת אירועים לעצמו או לאדם אחר שהוא אוהב, הגיע למסקנה הזו מתישהו במהלך ההכנות: ההכרה כי זה פשוט גדול עליו בכמה מידות, וכי יש יותר מדי פרטים לחשוב עליהם, להתעסק בהם ולארגן אותם בשביל אדם אחד. אל תרגישו רע, זה טבעי! אמנם יש אירועים קטנים שבהם אפשר לבצע הפקת אירועים קטנטנה לגמרי לבד, ולבקש מאחותך להביא בירות, מהשכן שייקנה פיצוחים ומאשתך שתדליק את הטלוויזיה על הערוץ הנכון, אבל אנחנו לא מתכוונים לאירועים האלה... אנחנו מתכוונים לאירועים הגדולים ביותר של החיים, אלו שמעלים לחלוחית בזווית העין והתרגשות גדולה בלב גם שנים לאחר שהם מתרחשים. אלו אותם אירועים שייחרטו בזיכרונם של החוגגים ולא יישכחו למחרת, אחרי הקפה הראשון של הבוקר. אירועים מסוג כזה, גדולים ומוצלחים, נערכים על פי רוב בעזרת חברת הפקת אירועים מקצועית ומומחית, על מנת לייצר אירוע חד פעמי ובלתי נשכח.

הפקת אירועים מחייבת מקצוענות-נקודה

לא בכדי הפכה האופנה הזו של הפקות אירועים למקצוע רציני, הנלמד במוסדות לימוד שונים בצורה מקצועית. כבר לא מדובר בטרנד חולף אלא בתורה שלמה עם חוקים של ממש. התחום עבר במשך השנים התמקצעות ברמה כזו, שכיום ניתן להגיע לאירוע, וממש לחוש איזו חברת הפקת אירועים אחראית על האירוע על פי מאפיינים שונים. בנוסף, נוצרה מגמה חברתית שיצרה צורך לחגוג כל אירוע קטן וצנוע בצורה ראוותנית וחגיגית. היום, בניגוד לעבר, אפילו מסיבות בר/ת מצווה נחגגות כמעט כמו חתונה מבחינת היקף ההשקעה והרמה של הפקת אירועים המתקיימת בחגיגה. התחום של הפקת אירועים נולד על מנת לענות על הביקוש הזה בצורה הטובה ביותר החל מאלף ועד קצת אחרי תו

התחום של הפקות אירועים הוא תחום שקשה להגדיר אותו ולתחום לו גבולות, משום שהעיקרון שעומד מאחורי כל חברת הפקת אירועים מיומנת, הוא הגשמת החלומות הכי פרועים של הלקוחות.

חברת הפקת אירועים בעצם לוקחת לידיה את כל תהליך תכנון ובניית האירוע, דרך הרכבת הפאזל השלם של בעלי המקצוע השונים ועד לוידוא בשטח כי האירוע מושלם, עומד בציפיות הלקוח ומשמש מופת של הפקת אירועים לכל הנוכחים.

מה נדרש על מנת לבצע הפקת אירועים מושלמת?

 לפני הכול, אנו נדרשים לדעת להקשיב. דרך היכרות עם בעלי החגיגה ניתן להבין על מה הם חולמים, מה חשוב להם שיתבצע בעזרתו ומה הם לא מוכנים שיקרה באירוע שלהם, ולדעת לכבד את הרצונות והצרכים של בעלי האירוע. לעיתים אנו נדרשים להיות קשוחים ולדעת לומר בביטחון לבעלי החגיגה במידה והגזימו, או במידה והם מבקשים חגיגה שלא תתאים לצרכי האורחים שלהם. אנו צריכים  לדעת מה ריאלי ומה בלתי אפשרי לביצוע על מנת למנוע מפחי נפש של הלקוחות.

לאחר שיושבים ביחד, הלקוח אנחנו  מתחילים לבנות את הקונספט הכללי של האירוע ולטוות לאט את התמונה כולה תוך חשיבה על הפרטים הקטנים.

חברת הפקת אירועים תיקח על עצמה את כל האחריות לתכנון ולביצוע ותעניק לבעלי האירוע שקט נפשי הכרוך בידיעה כי הכול מתנהל על פי שאיפותיהם: החל ממציאת מקום לחגיגה, דרך משא ומתן עם בעלי מקצוע, בנייה של תוכנית אמנותית, תיאומים וסגירת קצוות ועד לניהול האירוע עצמו, אך תשתף את הלקוחות בבחירות שלה על מנת לוודא כי הם שמחים עם הבחירות והכול מתנהל על פי רצונם. 

Eron - boutique &premium events""-הוקמה על ידי עירון בעל ניסיון וותק של 24 שנים בתחום הארועים  , החברה הוקמה מתוך היכרותו המעמיקה של עירון בכל תחומי ההפקה והן בשל דרישת לקוחותיו לספק מענה ושירותי הפקה הולמים לאירועים עיסקיים ופרטיים.  עירון מלווה באופן אישי כל אחת מהפקות החברה, לאורך התהליך במהלך ההקמות וביום האירוע עצמו ומספק מענה מלא זריז ומיידי  לכל דרישות הלקוחות ולצורכי האירוע,על צוות החברה נמנים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ותודעת שירות עמוקה.   לאחרונה הוספנו למשרדנו תוכנת הדמייה ממחושבת בה ניתן להמחיש באופן מדויקת ביותר כיצד ייראה האירוע שלכם וזאת בצורת "הלבשת"האלמנטים השונים כגון ריהוט,הצללה,במה על המתחם בו יתקיים האירוע בין אם זה חוף ים,מקום בטבע ואפילו הגינה בבית שלכם .   לרשותנו עומדים ספקים קבועים מן השורה הראשונה בתחום האירועים ביניהם חברות קונסטרוקציה ותשתיות,קירות הקרנת לדים,שירותי בר,קרונות שירותים מפוארים חברות הגברה ותאורה ,קייטרינג וכמובן עיצוב .   הפקנו וקיימנו אירועים מגוונים בכל סדר גודל ברחבי הארץ,במקומות לא שיגרתיים, באולמות ובגנים המובילים, בבתים פרטיים, בגנים הלאומיים, בטבע ובכל מקום בו נתבקשנו לקיים אירוע.   התגובות של  לקוחות  החברה ושל הקהל באירועים, מעידות כל פעם מחדש על התרגשות יוצאת דופן, הפתעה ובעיקר על חוויה שונה שלא תשכח מהר....   אנו ערוכים לתת מענה זריז לכל אירוע ולכל הפקה ולו הקטנה ביותר אשר תידרש ,לנו יש הסכמים עם מקומות וספקים במחירים שאתם לא תקבלו, ובמידה ותשכרו את שירותינו תחסכו לעצמכם הרבה כסף המון כאבי ראש והתרוצציות מיותרות.     בין  לקוחותינו נמנים : "המועצה לישראל יפה" ,"איגוד ערים לתשתיות" ,"TEVA "  Schering" Plough"","MSD", Sanofi -aventis"","תנובה" ,"מי-עדן" "סונול" " אמן מחשבים""012' ועוד  עשרות  לקוחות מרוצים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב