דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגירת חורף-העוזר שלך בימים הגשומים 

מאת    [ 03/10/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3820 פעמים ]

 

אין זה סוד שקשה מאוד להצליח בענף המסעדנות בארץ. אורך החיים הממוצע של מסעדה בישראל (ובמיוחד באזור המרכז) לא עולה על שנתיים. הסיבה העיקרית למציאות עגומה זו היא ההיצע הרב של מסעדות שקיים בארץ. במצב שכזה, כל מסעדה "נלחמת" על כל לקוח ועושה כל שביכולה כדי לשמור על מחזור עסקים יציב לכל אורך השנה.

כל בעל מסעדה בישראל יודע שהסועד הישראלי לא מוכן לצאת מהבית בכל מחיר. אם חם מדי - הוא יישאר בביתו הממוזג. אם קר מדי או גשום מדיי - גם אז הוא יעדיף להישאר בבית החמים והיבש. כך שלמעשה, נותרו כשלושה חודשים בשנה שבהם יש מזג אוויר נוח עבור בילויים במסעדות ובבתי קפה. לנוכח מצב זה, בעלי מסעדות רבים חיפשו פתרונות יצירתיים אשר ישאירו את הלקוחות גם בחודשי הקיץ החמים וגם בימי החורף הגשומים.

פרגולות למסעדות - הצללה לימי הקיץ

במסעדות רבות ברחבי הארץ ניתן למצוא כיום פרגולות, על סוגיהן השונים. פרגולות נועדו לספק אמצעי הצללה למרפסות של מסעדות או למסעדות רחוב. ללא פרגולות, אף סועד לא יסכים לשבת בחוץ תחת קרני השמש היוקדות. ללא פרגולות, אף אחד לא יוכל ליהנות מארוחת צהריים טובה או מכוס קפה לעת ערביים, כי עומס החום פשוט יכריע אותו.

מסעדות אשר התקינו פרגולות בחלקן החיצוני גילו במהרה כי הודות לפרגולות, הלקוחות ממשיכים לפקוד את שעריהם גם בחודשי הקיץ. גם פרגולות שמספקות הצללה מלאה וגם פרגולות שמספקות הצללה חלקית, הופכות את השהייה בחוץ לנעימה הרבה יותר. פרגולות מאפשרות ליהנות מארוחה טובה ונעימה בקיץ בכל שעה בשעות היממה. ומעל לכל, פרגולות הן פריט עיצובי שיכול לשדרג את חזות המסעדה בעשרות מונים. לעיתים רבות, די בשינוי קל בעיצוב המסעדה, כמו התקנת פרגולות, כדי למשוך עוד לקוחות ולהגדיל את הכנסות המסעדה. הודות לאפשרויות העיצוב הרבות הקיימות בתחום הפרגולות (פרגולות גושניות, פרגולות סרגלי הצללה, פרגולות תלויות, פרגולות אלומיניום ועוד), כל מסעדה יכולה לספק אמצעי הצללה שישתלב עם העיצוב הייחודי שלה.

סגירת חורף למסעדות - פתרון יעיל לחודשי החורף

סגירת חורף היא אחד הפתרונות היצירתיים שמשרתים מסעדות רבות בחודשי החורף. סגירת חורף היא שם נרדף ליריעות ברזנט עמידות ואיתנות המחפות את חלקה החיצוני של המסעדה ומשמשות כמעין קירות. במסעדות שבהן אין קירוי חיצוני (בדמות פרגולות, סוככים וכדומה) משתמשים בגג העשוי גם הוא מברזנט.

סגירת חורף נועדה לספק הגנה ליושבי המסעדה מפני קור, רוח וגשם. לעיתים רבות, מסעדות אשר מציבות סגירת חורף יציבו גם פטריות חימום או תנורי גז כדי להשלים את האווירה החמימה והנעימה בתוך המסעדה.

הודות לסגירת חורף, כל מסעדה יכולה לשמור על יציבות הכנסותיה גם בחודשי החורף. סגירת חורף מאפשרת לסועדים לפקוד את המסעדה גם בימים הקרים והגשומים ביותר, בנוחות וללא חשש. סגירת חורף הופכת כל מסעדת רחוב או מרפסת של מסעדה לחלל מקורה המספק הגנה יעילה מפני איתני הטבע.

 

לסיכום, פרגולות וסגירת חורף הן דוגמאות לאמצעים המשרתים את בעלי המסעדות בארץ, בניסיונם לשמור על יציבות ברמת ההכנסות גם בחודשי הקיץ הלוהטים ובימי החורף הגשומים והקרים. גם פרגולות וגם סגירת חורף מאפשרות לסועד הישראלי ליהנות מבילוי במסעדה ללא קשר למזג האוויר ששורר בחוץ.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב