דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להשכיר או לרכוש רכב 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2902 פעמים ]

 

ליסינג פרטי ורכישת רכב

 

הרכוש היקר ביותר שמחזיקים מרבית הישראלים זה בית ורכב. רכב הכרחי לכל ישראלי לא פחות מאשר דירה, שכן חיי הפנאי והחיים המקצועיים של רבים כל כך מהישראלים תלויים ברכבם. ולראיה, יותר מ- 30% מהישראלים מגיעים לעבודתם ברכב. בארץ שורר מצב מיוחד הנובע מהסטאטוס קוו בין המגזר הדתי למגזר החילוני. מצב זה אינו מאפשר הפעלה של תחבורה ציבורית בשבתות, מכאן שאנשים הרוצים לצאת לטיול משפחתי בסוף השבוע, צריכים לעשות זאת ברכבם הפרטי.  

 

המצב שתואר לעיל מצריך מכל ישראלי להקדיש מחשבה לרכב שלו: מתי להחליף את הרכב, ולאיזה רכב כדאי להחליף, חדש או ישן. כמובן שכל אחד היה מעדיף לנסוע ברכב חדש ולהחליפו פעם ב- 3 שנים, אך מי יכול להרשות לעצמו דבר כזה? בתוך הוצאות הדיור והמחייה הגבוהים, לא נותר ממון רב לרכב.

 

פרט לכך, רכב חדש הוא סמל סטאטוס אמיתי ומשדר הצלחה. אנשי מכירות, אנשי עסקים, עורכי דין ורואי חשבון המציעים את השירותים שלהם ללקוחות צריכים לשדר הצלחה. אם איש מכירת מגיע לבצע עסקה של חצי מליון שקלים כשהוא נוהג ברכב סוברו משנת ייצור 1989, סביר להניח שהוא לא יזכה ליחס רציני.  אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לרכב חדש שיתרום את חלקו להצלחה העסקית שלכם, אך אין לכם כרגע את הכסף כדי לקנות במזומן רכב חדש, כדאי שתפנו לשירותי ליסינג פרטי.

 

ליסינג פרטי היא שיטה מצוינת עבור אנשים שבגדול יכולים להרשות לעצמם רכב משפחתי יפני חדש, אך הם מעוניינים להתנסות בחוויית נהיגה בג'יפ, מה שמצריך תקציב גדול הרבה יותר ממה שיש להם. ליסינג פרטי מאפשר לכם למעשה להפוך את החלום למציאות, שכן אתם לא חייבים לשלם את כל הסכום המשמעותי הזה כבר במעמד הרכישה.

 

השכרת רכב בישראל

 

ליסינג פרטי היא שיטת קנייה מעולה למי שיש לו את התקציב המתאים, והוא יוכל לעמוד בתשלום החודשי של הליסינג הפרטי. אך אלו שהתקציב שלהם הוא נמוך יותר, והשקעה ברכב פרטי היא קצת חורגת מהאפשרויות הכלכליות שלהם, יכולים פשוט להשכיר רכב. השכרת רכב בישראל היא דינאמית. ניתן להשכיר רכב ליום, לשבוע, לחודש או לשנה. אם אתם זקוקים לרכב צמוד רק לתקופות מסוימות במשך השנה, השכרת רכב בישראל תעלה לכם זול יותר מאחזקת רכב צמוד בכל השנה. השכרת רכב בישראל מספקת השכרת רכב בארץ לתיירים הבאים לתור בארץ, לאנשים שיוצאים לחופשה משפחתית ולאלו שסתם זקוקים יום אחד רכב צמוד.

 

לכן, שיקלו את המצב הכלכלי שלכם, והחליטו אם יש לכם אפשרות לרכוש רכב בליסינג פרטי מחברות השכרת רכב בישראל, או שפשוט עדיף להסתפק בהשכרת רכב בישראל בזמנים הנחוצים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב