דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחי אוכל - לא רק מסעדות 

מאת    [ 29/04/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 5041 פעמים ]

מדי יום עשרות אלפי ישראלים מבצעים הזמנות של משלוחי אוכל לבית או למשרד במשך כל שעות היום. הזמנת משלוח אוכל ממסעדות הפכה לתופעה כה נפוצה ומקובלת בשל קצב החיים המטורף המאפיין את העידן המודרני. הזמנת משלוחי אוכל היא פעולה שחוסכת זמן וטרחה עבור האדם הנמצא במרדף אחרי הזמן, באם עבור קרייריסטים או הורים עסוקים, אשר רבים מהם אינם מוצאים זמן לערוך קניות לבית או לבשל.

הזמנת משלוח אוכל ממסעדות פותרת את בעיית הרעב שלנו באופן מיידי אך היא משאירה אותנו עם חריגה גדול בתקציב. כעת, עם התחזקות מגמה עולמית ושינוי בהרגלי הצרכנות ברשת אופציה נוספת העומדת לרשות הצרכן היא משלוחי אוכל באינטרנט דרך סופרמרקט און ליין המספק שירות הזמנת אוכל במחירים נוחים לבתים פרטיים ולעסקים.

משלוח אוכל - טלפון או אינטרנט?

בשנים האחרונות המגמה של הזמנת משלוחי אוכל באינטרנט הולכת ומתחזקת. להתחזקות התופעה סיבות מוצדקות: הזמנת משלוחי אוכל באינטרנט היא פעולה פשוטה ומהירה החוסכת כאבי ראש מיותרים.

הזמנת אוכל בטלפון ממסעדה בהשוואה להזמנה און ליין לוקחת זמן רב יותר. הזמנה טלפונית ממסעדות, במיוחד בשעות העומס, כרוכה בהמתנה למענה על הקו או בהתעסקות מרגיזה עם שירות המענה הקולי (ומי מאיתנו אינו לוחץ על הלחצן הלא נכון במהלך ההזמנה?...) . לעיתים קרובות בשל הלחץ והרעש במסעדות בשעות העומס הזמנת אוכל בטלפון מסתכמת בטעויות ובחוסר שביעות רצון מצד הלקוח שאינו מקבל בדיוק את מה שביקש.

בהזמנת משלוח אוכל באינטרנט לעומת זאת, כמו כל קנייה המתבצעת און ליין, המזמין יכול לראות את התמונה והמפרט של כל פריט בהזמנה, כך שתהליך ההזמנה יעיל יותר והסיכוי לשיבושים בדרך הוא הרבה יותר קטן.

משלוח אוכל לבית או למשרד - כיצד ניתן להזמין ולחסוך?

משלוחי אוכל באינטרנט לבית או למשרד אמנם מספקים אוכל מוכן לביתנו בצורה מיידית אך קיימים לכך חסרונות: משלוח אוכל ממסעדה הכוללת מנה משביעה הוא עניין יקר וזאת אף מבלי להחשיב את הטיפ שמקובל לתת לשליח.

אנשים העובדים שעות ממושכות מוציאים סכומים נכבדים ממשכורת בהזמנת משלוחי אוכל ממסעדות . בניסיון לחסוך מעט כסף בהוצאה כבדה זו הזמנות רבות של אוכל באינטרנט מתבצעות ממסעדות של רשתות מזון מהיר - כמו פיצריות או רשתות המבורגרים. זוהי עדיין הוצאה נכבדת ובנוסף לכך - אופציה זו אינה בריאה כלל.

קנייה בסופרמרקט און ליין היא אלטרנטיבה להזמנת אוכל ממסעדות המביאה את יתרונות משלוח אוכל לבית בחיסכון של זמן ומאמץ ומוסיפה לו יתרונות נוספים - יתרונות בריאותיים וחיסכון בכסף. במשלוחי אוכל באינטרנט תוכלו להעשיר את תפריט המזון שלכם באוכל בריאותי ועשיר הכולל את כל אבות המזון.

הזמנת משלוח אוכל לבית דרך סופרמרקט באינטרנט מהווה פיתרון יעיל במיוחד כאשר אין מה לאכול בבית או במשרד אך עדיין אין ברצוננו להוציא חלק גדול ממשכורתנו על אוכל בלתי מזין.

תשמחו לגלות כי סופרמרקט און ליין מציע מחירים אטרקטיביים ביחס לשוק וחוסך את הזמן והטרחה שבקניות בסופרמרקט רגיל. כמו כן, למרבה הנוחות, הזמנת משלוחי אוכלי באינטרנט דרך סופרמרקט מקוון יכולה להתבצע במשך כל שעות היממה. בהזמנת משלוח אוכל בסופרמרקט באינטרנט תוכלו לבצע הזמנה בחצות לבקש בסוף ההזמנה כי האוכל יגיע בדיוק לארוחת הצהריים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב