דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן להזמין מוצרי מזון באינטרנט מבלי להישאר עם חור בכיס? 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 8843 פעמים ]

בעשור האחרון תופס האינטרנט חלק נכבד משגרת חיינו. אנו גולשים ברחבי הרשת מדי יום דרך מחשבים אישיים, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד ומכשירים סלולאריים. בעידן של ימינו האינטרנט מהווה זירת התרחשות עסקית דינאמית וגועשת. אנשים רבים ברחבי העולם קונים, מוכרים ועושים עסקים דרך האינטרנט.

כיום האינטרנט מציע לגולשים מבחר בלתי נתפס של מוצרים, בין אם נפוצים או נדירים, חדשים או משומשים. קניות אונליין ברשת הן תופעה מתפשטת שיותר ויותר צרכנים בוחרים בה. מדוע? מכיוון שקנייה ברשת היא קנייה יעילה החוסכת זמן והתרוצצות ומעניקה לנו נגישות גבוהה מאי פעם לכל מוצר או שירות שנעלה על דעתנו. אין זה מפליא אם כן שצרכנים רבים בוחרים לקנות מוצרי מזון ברשת.

משלוחי אוכל אונליין לבית ולעסק.

כשאנו מבקשים להזמין מוצרי מזון אונליין קיימות בפנינו שתי אופציות עיקריות: הראשונה היא להזמין אוכל מוכן ממגוון של מסעדות, מזנונים או מרשתות  של אוכל מהיר. הזמנת משלוחי מזון בדרך זאת היא אופציה מקובלת אך יקרה. ואמנם, אנשים עובדים המבלים זמן רב בעבודה מוצאים עצמם מקדישים חלק נכבד ממשכורתם על משלוחי מזון ממסעדות מכיוון שהם אינם מספיקים לבצע קניות לבית או למשרד.
אופציה נוספת להזמנת מוצרי מזון לבית או למשרד, ההופכת לאלטרנטיבה פופולארית בשנים האחרונות, מתבצעת באמצעות סופרמרקט און ליין. זוהי אופציה זולה לאין שיעור מאשר הזמנת משלוחי מזון מוכן ממסעדות ונחשבת אף לבריאה יותר.

קניות של מוצרי מזון – חיסכון בזמן וכסף

עלויות של מוצרי מזון באינטרנט דרך סופרמרקט מקוון הן זולות יחסית אפילו בהשוואה לקניות רגילות במכולת השכונתית. בדומה לחנויות מקוונות רבות,  סופרמרקט מקוון מציע תעריפים נוחים של שירותים ומוצרים. בנוסף לכך, בקנייה של מוצרי מזון דרך סופרמרקט מקוון השייך לרשת גדולה תוכלו ליהנות מהנחות רגילות ומיוחדות המוכרות לכם מסניפי סופר רגילים הכוללות מבצעים חודשיים והנחות קבועות ומשתנות במסגרת כרטיס מועדון.

בנוסף לעלות משתלמת, קניות בסופרמרקט מקוון מעניקות נוחות מקסימלית מבחינת הלקוח. בהזמנת מוצרי מזון און ליין היכולה להתבצע 24 שעות ביממה, משלוחי המזון מגיעים ישירות לבית, למשרד או לעסק, ארוזים ומסודרים, בטווח שעות הנקבע על ידכם במהלך ההזמנה. בקניות של מוצרי מזון באינטרנט אין צורך לבזבז שעות עבודה או שעות פנאי. אולי תופתעו לגלות שאנו מבלים בממוצע למעלה משלוש שעות בשבוע בקניות של מוצרי מזון לבית. אנשים רבים מגיעים לסופרמרקט באזור מגוריהם ברכב כדי להימנע מלסחוב מוצרים רבים וכבדי משקל. נסיעה זאת גוזלת זמן ממושך וכוללת לעיתים קרובות עמידה בפקקים. בנוסף לכך, זמן נוסף מתבזבז בשיטוט ברחבי הסופר בחיפוש אחר כל המוצרים שצריך לבית. כמובן שבסוף הקנייה נותר לעמוד בסבלנות בתורים ארוכים. תורים אלה יהיו ארוכים במיוחד אם מבצעים את הקנייה בשעות העומס של סוף השבוע או לקראת החגים.

בהזמנת משלוחי מזון מסופרמרקט מקוון תוכלו ליהנות מכל מוצרי המזון האהובים עליכם: מדגני בוקר וחלב ועד לבשרים טריים. אם אתם מבצעים הזמנה בסופרמרקט מקוון השייך לרשת מוכרת אתם יכולים להיות בטוחים שמוצרי המזון שיגיעו אליכם יעמדו בסטנדרטים גבוהים של איכות וטריות.

סופרמרקט און ליין מספק חוויית קנייה חדשה של משלוחי מזון המספקת קנייה חסכונית ובריאה יותר לאדם המודרני במאה ה-21.

עמוס גור, יועץ שיווקי: הדר גולדמן, בן 47, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום "זרמון גולדמן DDB". בין השנים 1998-1996 שימש כמנהל קבוצת לקוחות במשרד הפרסום טמיר כהן, ביניהם נמנו אפריקה ישראל ותקציבי שטראוס. בשנת 1999, הצטרף הדר גולדמן כשותף למשרד הפרסום "זרמון גולדמן".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב