דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי האל תעשה לרווק המקוון 

מאת    [ 11/01/2007 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 5500 פעמים ]

 ארבעת כללי ה"אל תעשה" הבסיסיים לרווק המקוון /טליה דייןהיי בנים, (ובנות- גם אתן מוזמנות), מחפשים את אהבת חייכם באתרי היכרויות באינטרנט? או סתם חברה, בת זוג להעביר איתה את החורף? ואולי אפילו סטוץ קטן להעביר איתו את הלילה? סבבה, אחלה דרך מצאתם, רק שלפעמים נראה לי שכל אתר הכרויות צריך לערוך מבחן קטן למצטרפים לשורותיו.. הנה 4 חוקים קטנים אבל גדולים, בסיסיים, חוקים בל יעברו- והשאר כבר על פי סגנונכם האישי ויד הגורל. את זה אתם חייבים לדעת: 
  1. בקשה לפירוט יתר- לא ! זה מתחיל תמיד בצ'ט חביב, עד שמגיעים לשאלה "תגידי, איך את נראית?" וכאן קיים פוטנציאל התדרדרות. נכון, אתה רוצה לדעת את היקף המותניים שלה, מידת החזייה, וגזרת התחתונים שהיא לובשת. אבל עדיף לכולנו שפשוט תבלע את הרוק ותמשיך הלאה. מה לעשות שאנחנו לא אוהבות את הרעיון שמישהו יצא איתנו רק בגלל שמידת החזייה שלנו היא 85 בי, ותקנו אותי אם אני טועה, אבל אתם באמת לא יוצאים עם בחורות רק בגלל זה, נכון? טיפת רומנטיקה, בחורים!
 
  1. אל תהיה קמצן- באמת שחשבתי ברצינות על איך לנסח את הסעיף הזה, ובחרתי בדרך הישירה... שמעתי כבר הרבה תיאוריות על קמצנות בקרב גברים. זו תכונה שבתרבויות רבות נחשבת לדוחה מאוד, ויש שמייחסים עובדה זו לצורך דרוויניסטי של האישה לגבר שיפרנס את ילדיה. תיאוריות אחרות מדברות על רמז לקמצנות רגשית, או על כך שחלק ממימוש גבריותו של גבר היא "לתת" (ואת זה אני אתן לכם להבין בעצמכם). קמצנים- הרי אתם יודעים שאתם קמצנים, אז אולי, במקום לעשות רע לבחורות, ולעשות שם רע לגברים בכלל, פשוט תצאו מאתר ההיכרויות, תלכו לטיפול, ותחזרו אחר כך? תודה.
 
  1. טרום- דייט? לא אופציה: לתופעה זו נחשפתי רק לאחרונה, והבנתי שהיא פוגעת רק באנשים שאין להם תמונה באתר/במחשב בכלל, או כאלה שיש להם תמונה אחת בלבד, ולא כל כך ברורה. בחורים אשכרה מבקשים לצאת לטרום-דייט, משהו כמו "בא לך להיפגש לכמה דקות, לראות אם זה מתאים?" טעות טעות טעות, נכון שעוד לא פגשת את הבחורה, ואתה עדיין לא יודע  אם אתה רוצה או לא לחזר אחריה, אבל מכאן ועד להתייחס לבחורה כאל בעל חיים שבאים לתצפת עליו לרגע ואז הולכים, המרחק הוא רב,  בא לך למות כבר מלשלם על קפה של בחורות שאתה לא רוצה לראות יותר בחיים? חזור לסעיף 2 וקרא בעיון.
 
  1. תצפית- מרחוק (סעיף 3, הגירסה המתקדמת והמניאקית יותר): ובכן, נתחיל בסיפור קצר ואמיתי שקרה לי לפני מספר חודשים: בעודי מגיעה לדייט עם בחור שלא ראה תמונה שלי, אני ממתינה לו מחוץ לבית הקפה בו קבענו, והוא עדיין לא שם. הרמתי אליו פלאפון, והנה אני רואה שהבחור שעומד בצד הכביש, לצד מאזדה לבנה ,עונה לסלולארי. הוא הסתכל מרחוק, ניפנף לי לשלום, בחן היטב את "הסחורה" ואמר לי בסלולארי שהוא כבר מחנה ומגיע. כששאלתי אותו על זה ("רגע, שאני אבין, בדקת עכשיו אם לבוא לדייט או לברוח?") הוא אמר- "כן, ברור".  הדייט היה בסדר, אבל כל מה שיכלתי לחשוב עליו זה על בחורה אחרת, פוטנציאלית, דמיונית, שהתארגנה לדייט, הגיעה ברכב/מונית/אוטובוס, קבעה עם בחור, והוא- כל מה שעשה זה להסתכל מרחוק ולנסוע מהמקום. הדייט הזה הוא דייט שחקוק לי בזיכרון כל כך טוב, ולרעה, למרות שהבחור נראה טוב, שהשיחה זרמה, ואפילו סוג של קליק היה- כל מה שיכלתי לחשוב עליו זה שמתחת לכל זה מסתתר לו מניוק קטן וחסר רגישות, שכל מה שמעניין אותו זה מראה חיצוני.
 בקיצור אנשים, שורה תחתונה- כמו בכל תחומי החיים, גם כאן זה תקף, והרבה יותר: פשוט להיות בנאדם. ממוקדות מטרה זה דבר נחמד אבל אפשר להיות קצת יותר עדינים ואנושיים בדרך (ולהשיג ככה הרבה יותר טוב את המטרה...) הגיוני, לא?
טליה דיין
ירושלים
talush_d@hotmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב