דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1947 פעמים ]

כסאות הם דבר מרתק. אם תשאלו בנאדם להגדרה של כסאות סביר להניח שהוא יתבלבל ולא ידע איך לענות, ואפילו אם הוא ייתן תשובה סביר להניח שהיא תהיה חלקית או לחלוטין לא נכונה.
כסאות זה כל דבר שמיועד שישבו עליו- כל דבר שמייצרים אותו עם הכוונה שישבו עליו. כסאות יכולים לבוא במגוון צורות, מגוון גדלים, מגוון דגמים, עם תוספות שונות ומשונות, עם ריפוד, כאלה ששוקעים לתוכן וכאלה שקשים מספיק כדי שלא נרצה לשבת עליהם ליותר מדי זמן. כסאות אורטופדיים וכסאות רגילים, כסאות זולים וכסאות מפלסטיק. מהגוון הוא רב, והוא משתנה גם בהתאם לצרכים של אותם כסאות שאנחנו רוצים או צריכים לקנות. מה שמשותף לכל הכיסאות והוא די ברור מאליו לכולם הוא שעל ככולם יושבים.נכון, יכול להיות שנעשה עליהם גם דברים אחרים, אבל בראש ובראשונה כסאות מיועדים כדי שישבו עליהם.
לדוגמא- אם יוקרה זה שם המשחק בשבילכם, יש כסאות שאמנם עשויים להיות יקרים אבל מספקים חוויות מרתקות ומענגות- כסאות עם אפשרויות למסאג' או כורסאות עם משענת לרגליים יהפכו את חווית הישיבה לחוויה מענגת- האפשרות להתמוגג לתוך הכורסא שעושה לנו מסאג' היא אפשרות שקורצת (או לפחות עשויה לקרוץ) להרבה אנשים- כסאות שכאלה עשויים להיות מושכים עבור אלה שמחפשים חוויה מרגשת ונעימה יותר בזמן שהם יושבים, ועבור אלה שיש להם את הממון להשקיע בקניית כסאות כאלה עבור הבית שלהם.
כסאות הם מה שאנחנו רוצים שהם יהיו- העיצוב, הגדלים והדגמים הם פתוחים לכל בנאדם לבקש והשמיים הם הגבול (וכבר ראיתי כסאות בצורת נעליים או כף יד- אלה עיצובים מעניינים וחדשניים שלא תראו בהרבה מקומות). השאלה היא מה אתם מחפשים ורוצים וכמה אתם מוכנים להשקיע בזה.אם לא חסר לכם ממון ויש לכם חזון, אתם אולי עשויים להתעניין בדובדבנים שבקפצת- כסאות שיאצו או כסאות מסאג' שיפנקו אתכם מתי שרק תרצו. למרות שאין להם את הכישורים של אנשים אמיתיים מיומנים (שבד"כ זה מספיק רגישות מתי לעבור הלאה ומתי להמשיך, לעומת המכונה שחוזרת על עצמה כל הזמן מחדש ולעיתים עובדת על אותו מקום יותר מדי זמן לעומת מקום אחר שהיא עובדת עליו קצת מדי זמן- דבר שיוצר גירויים חזקים מדי ואפילו כאבים) כסאות מסאג' בהחלט מספקים את הסחורה ומספקים זמן מענג וחוויית ישיבה אחרת ממה שהכרתם.
אם אתם פשוט מחפשים משהו נוח לשבת עליו, המגוון גם הוא גדול ורחב ונשאר לכם רק להבין מה בדיוק אתם רוצים. במקרה הזה אפשר אפילו להתייעץ עם אנשים שמומחים באנטומיה של הגב כדי להבין מה היא צורת הישיבה הנכונה לבני אדם ובהתאם לזאת לקנות כסאות שעשויים להתאים לכם. המאמר נלקח מאתר שולחנות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב