דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז מה באמת צפוי לנו בתאריך 11.11.2009? 

מאת    [ 03/11/2009 ]

מילים במאמר: 939   [ נצפה 3693 פעמים ]

מהי הבשורה של התאריך 11.11.2009 ולמה עלינו להתכונן, ומה כדאי לדעת?


אז בואו, ידידי, ונבדוק את התאריך, שהפך לסלב אמיתי בהמון קהילות ופורומים.

ראשית, נשאל שאלה חשובה: האם אנו יכולים לגשת לתאריך של עידן חדש בכלים של עידן ישן? וודאי הוא שהתשובה היא לאו.

רבים מהנומרולוגים וגם מי שאוהבים לשחק עם המספרים, גורסים שזהו תאריך מיוחד, שמוביל דרך המספר 6, לאנרגיה נקבית, לאיזון, הרמוניה וכיוצא באלה. אנוכי מסכימה שזהו תאריך מיוחד, אך לא יותר מיוחד מהרבה תאריכם דומים לו, מבחינת צירוף מיוחד של מספרים, כגון; 2.2.2000, 2.2.2002 ודומיהם.

מבחינת חיבור לאנרגיה נקבית, הרי שדווקא התאריכים שציינתי (2.2.2000, 2.2.2002 ודומיהם) הם המועמדים הטבעיים יותר לחיבור לאנרגיה נקבית. באופן כללי, האלף השלישי, שראש החץ שלו 2, מביא לנו אנרגיה נקבית. מוטב גם לציין שלוח השנה המערבי (גרגוריאני) הוא רק אחד מני לוחות שנה רבים, הנהוגים במסורות רבות, ביניהם המסורת היהודית, אשר מתנהלת על פי לוח בבלי, שבתורו אומץ מתוך לוח ניפורי (שומר העתיקה) קדום עוד יותר.

מספר מאסטר 11 מעולם לא היה באמת 2. על פי מודלים סינים העתיקים, וגם הקבלה היהודית, ה-11 הוא למעשה ממד/עולם/ספירה שבא אחרי 10; כלומר, הוא מחזור חדש, גבוה יותר, של יצירה.11 הוא פעמיים 1; אנרגיה מורכבת במהותה, כי ה-1 מכיל בתוכו גם את האחד, את הזכרי והנקבי, אך הוא אינו אנדרוגינוס בשום פנים ואופן (הסבר מפורט על כך מופיע בספרי נומרולוגיה משולבת). כאשר אנחנו מחברים  2 = 1 + 1, אנו אמנם מקבלים 2, אך מספר 11 הופך כביכול ל-2 רק בחשבון ובנומרולוגיה, לא במהות שלו (המודל האזוטרי מעט שונה מהמודל הנומרולוגי). למעשה, אם 1 מכיל שלושה טבעים, הרי ש-11 הוא: 6 =1 + 1 אם כך, הרי שאם דווקא נתעקש לחבר את התאריך 11.11.2009 , נקבל: 8 = 35 (יש לנו ארבע פעמים 1; 1 מבחינה אזוטרית הוא למעשה 3,
יש לנו ארבע פעמים אחד,
אם כך; 8 = 35 = 9 + 2+ 24 =   4x   1        

 אם כך, בתאריך 11.11.2009 אין לנו אף אנרגיה נקבית מלבד ה-2 של ספרת האלפים, כאשר היא מועצמת על ידי שני אפסים לימינה, ובכך הופכת לבלתי יציבה במיוחד. ה-2 הוא אמנם מספר של שיתוף אך גם של הפרדה.

בעת הזו, תחילת האלף השלישי, אנו עדים דווקא יותר לפן המפריד של ה-2, מאשר לפן המחבר; ההקצנה בכל תחומי החיים והתרבות האנושית שוברת שיאים חדשים כל יום. ה-2 זקוק לייצוב כדי שנוכל לחזות בפן המחבר שלו, וזה נראה בינתיים רחוק מאיתנו והלאה.

מכיוון שמספר מאסטר 11 הוא ממד גבוה יותר של 10, שהחל רק את ההתהוות שלו, הוא בלתי יציב לחלוטין, ולכן כשהוא נמצא במפה נומרולוגית, בעל או בעלת המפה חשים בקשיים ובדרישות הגבוהות שלו.

אם כן, יש לנו בתאריך האמור: 11.11.2009, פעמיים 11, בלתי יציב, ביחד עם 2 מועצם על ידי שני אפסים, ו-9, שהוא מרס הלוחמן, וידוע כמספר של הלוחם-הנזיר או הנזיר-הלוחם, ויכול להיות באותה מידה שכיר חרב אימתני כמו גם נזיר מתבודד. במקרה של התאריך הנ"ל, ה-9 ילך יותר לכיוון של אי-יציבות ולוחמה מאשר לכיוון של התבודדות שקטה.

אם נתעקש לקבל דווקא את המספר 6 מחיבור התאריך, התחזית עדיין נוטה לכיוון של חוסר יציבות, מכיוון ש-6 הוא יציב רק אם כל המרכיבים שלו (האנרגיות/האטומים) נמצאים במצב ייחודי מסוים בתזמון מסוים, אזי יש יצירה, הצורה הראשונה בטבע, כמו בחלת הדבש. אולם באופן כללי די קשה ל-6 להגיע למצב מאוזן שכזה, ועד להגיעו אליו הוא נוטה להיות בלתי יציב לחלוטין.

הצבעתי מקודם על חוסר היציבות של ה-2. אם עוד נוסיף לכך את האיזון העדין של ה-6, שניצב בראש החץ של האלף ה-6, לפי לוח השנה העברי, אולי נוכל להבין, לפחות מבחינה נומרולוגית, את המצב השורר היום בעולם. עם זאת, גם 2 וגם 6, טומנים בחובם הבטחה גדולה לעתיד טוב יותר, אך שום דבר אינו בטוח עדיין.
בנוסף, 6 אינו אנרגיה נקבית במהות כמו 2, כי ב-6 מצויות למעשה עוד אנרגיות מלבד זו הנקבית כמו ב-2.


8=2+6 

8 הוא שבתאי, והוא המספר שמייצג את המבחן האולטימטיבי בפני האנושות. שבתאי הוא מורה זקן חמור סבר, הוא קיצוני ואינו סלחן. המעידה הקלה ביותר של חניכיו מספיקה כדי שהוא יכשיל אותם. כל מה שנותר לכל אחד מאיתנו לעשות הוא להיות חניכים ראויים לשבתאי, ולקוות לטוב.

אם כן, הדרך נכונה להציב את התאריך 11.11.2009 היא כדלקמן:   33 = 11  + 11 + 11

מבחינה אזוטרית ה-33 אינו ממש 6, אלא פעמיים 3. 33 נחשב זה זמן רב למספר מאסטר, בנוסף ל-11 ו-22. אבל הוא מאסטר אמיתי רק משנת 2000. בדומה לאחיו מספרי המאסטר, גם ה-33 טעון, תובעני ובלתי יציב בעליל. האנושות ניצבת היום בתקופה אולי מהקשות בהיסטוריה שלה. אם היא תצליח לשרוד אותה, הרי רק כשנגיע למספר מאסטר 44, באלף הרביעי, נוכל לנשום לרווחה ובהקלה.

מספיק לצאת מדלת הבית שלנו (יהיו רבים שיאמרו, במידה רבה של צדק, שאף בביתנו שלנו איננו בטוחים כלל), לקרוא עמוד ראשון בעיתון, להאזין לרדיו או לצפות בחדשות בטלוויזיה כדי להיווכח באיזו תקופה מחרידה אנו נמצאים. מצד שני, אנו נמצאים באחת התקופות המופלאות ביותר בהיסטוריה האנושית, אך רק איזון נכון יצעיד אותנו לביסוס שליו בתוך העידן החדש. ואנחנו עוד לא נמצאים שם. ואין זו השאלה עד כמה אנחנו רוחניים או אוהבים, אלא עד כמה אנחנו ערים ובוגרים למען העידן החדש.

אם כן, אני אישית אהיה יותר משמחה אם התאריך הנ"ל יעבור בשקט ובלי אירועים סנסציוניים במובן השלילי שלהם; עדיין לא התגברנו ועוד לא שכחנו את התאריך: * 11.9.2001!
להלן תזכורת מהיום הנורא ההוא, בתמונות נדירות (ומחרידות!).

אפשר להזכיר, אם כי לא באותה הנשימה, את רצח רבין בתאריך *  4.11.1995

תאריך * 7.11.2009, חייל מוסלמי בבסיס צבאי בטקסס יורה והורג 13 ופוצע 30

 בתאריך 11.11.2009 רצוי מה שפחות להיות בפעילות מיותרת, נסיעות, טיסות וכדומה.

מוטב להקדיש את היום להתחברות שקטה (לאו דווקא מדיטציה) לאני הנעלה ולבקש משם עצה והדרכה.

רק בשורות טובות ומודעות, אלה שונייה

כל הזכויות שמורות לאלה שונייה


קורס נומרולוגיה, נומרולוגיה עברית, טארוט, אסטרולוגיה בורמזית 

 

http://www.elranta.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב