דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ תחזית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2010 ועד 2011 מאת מזל אהרוני 

מאת    [ 21/09/2009 ]

מילים במאמר: 3577   [ נצפה 51508 פעמים ]


התחזית האסטרולוגיות,המובאת במדור היא כללית וחלקית.ההתייחסות היא למיקום השמש במזלות בלבד. תחזית זו אינה באה להחליף אבחון מקצועי ותחזית אישית.

לכל אדם ישנו כוכב בשמיים שמנווט ומאיר את דרכו על פני האדמה. מספר הדרכים המנתבות את חיינו רב כאין ספור הכוכבים. יש לזכור כלל אחד- הכוכבים מנצנצים גם בלילות החשוכים ביותר, אם רק נדע לבחון ולקרוא אותם היטב...

מזל טלה
טלה, מסמל את פריצת כוחות החיים המתעוררים מתרדמת החורף. הצורך המרכזי של הטלה הוא באתגרים חדשים. לא משנה כמה מאמץ השקיע כדי להשיג את מטרתו - כשמתגלה מטרה חדשה באופק הוא פוסע לקראתה בלי להביט אחורנית. מהם המכשולים שבדרך?

תחזית שנתית:
טלאים, אתם "תיהנו" השנה מהשפעתם רבת המשקל של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, כזכור, כוכב אוראנוס אחראי על השינויים, על ההפתעות ועל התמורות בחיים, ואילו יופיטר אחראי על המזל,ההתרחבות ועל הפריון. לפיכך, אין ספק, שהשנה בני מזל טלה, אתם צפויים לשינויים משמעותיים וחשובים בחייכם.זו תהיה שנה מעניינת ומורכבת, שנה רבת שינויים ויציאה ממצבים מעיקים, יופיטר יכניס קלילות, זרימה,יצירתיות ושמחות לחייכם (חתונות, הריונות,לידות, טיולים ולימודים) ובכלל זה התרחבות כללית ומשמעותית. בנוסף ייתכנו מעברי מגורים (בית חדש, שכונה או עיר חדשה) גם בתחום מערכות היחסים יתכנו שינויים חיוביים. חיזוק מערכות יחסים קיימות או בניית מערכות יחסים חדשות. רבים מכם יתבשרו על הולדת ילדים נוספים והרחבת המשפחה. בקיצור, זו תהיה שנת מילוי השאיפות והמאוויים. לאחר שנים קשות של השקעה ומאמצים רבים תוכלו סוף סוף לנשום לרווחה וליהנות מעמל כפיכם. נכונו לכם שיפורים כלכליים והכרה משמעותית במעמדכם, ותזכו לכבוד ולהוקרה.

בתחום הכספים והקריירה:
למרות השגשוג הכלכלי והקידום המובטחים לכם, רצוי שההצלחה לא תסובב לכם את הראש. כדאי להימנע מסיכונים כספיים, ולא להתפתות להבטחות שווא ולהשקיע כספים על קרן הצבי. עליכם לנהוג בשפיות ובשיקול הדעת. השנה תוכלו לקדם את הקריירה שלכם, לשם כך רצוי שתתחברו לאנשים רבי השפעה לקידום האינטרסים שלכם. היו נחושים ואסרטיביים. שותפויות עלולות להתפרק, אל דאגה מהלכים אלה הם לטובה. בשנה זו תחושו שאתם זקוקים לעצמאות ולשחרור ממערכות שחסמו את התפתחותכם.

בתחום הזוגיות :
במערכות יחסים קיימות המצב נראה מצוין ומשגשג, זה הזמן לפתוח ולהרחיב את המעגלים בזוגיות וללכת עד הסוף. זמן טוב לחיזוק הקשר שתורם ומוביל להצלחה ולהעצמה. לפנויים הזדמנויות לרומנים חדשים ולייצוב קשרים קיימים.


מזל שור
מזל שור נחוש בהשגת מטרות, יעיל בעניינים מעשיים ומייחס משקל רב לנכסים ורכוש אדמת השור היא ארץ זבת חלב ודבש.

תחזית שנתית:
השנה כוכב צדק ייצור אצל בני מזל שור השפעה טובה וחיובית בכל תחומי החיים. זו תהיה שנה של שינויים דרמטיים וחיוביים ברוב המישורים. שנה מוצלחת ביחסיים בין אישים, בעבודה ובקריירה. שנה של ביסוס העמדות ושינוי השקפת החיים. רבים מכם יאמצו גישה בוגרת יותר לחיים. אחרים יערכו חשבון נפש ויגיעו למסקנות רציונאליות יותר לגבי קבלת החלטות וקשרים מקצועיים. ייתכנו בתקופה זו גם אילוצים ועיכובים אעפ"כ אתם עשויים לקשור קשרים אישיים רבים לחיזוק ולקידום הקריירה שלכם. יהיה עליכם להפגין חשיבה פורייה ויצירתית. מאידך תפרקו שותפויות קיימות שלא הועילו לקידומכם. בכל מקרה זו תהיה שנה מרעננת,יפה וטובה במובנים רבים הן בתחום הכלכלי והן בתחום הזוגיות. מחשבות על מעבר דירה, על נסיעות ועל שינויים דרמטיים אחרים יעלו על הפרק אצל רבים מהשוורים יהיה עליהם לתמרן בין שני עניינים בו-זמנית תוך תיאום נכון של מעשיה. השנה בני מזל שור יהיו במרכז תשומת הלב מבחינה חברתית. תקופת השינויים הזו תימשך כשלוש שנים, במהלכה ייתכן ותידרשו לטפל בסוגיות משפטיות, ובבעיות בריאות שלכם או של קרוביכם.

בתחום הכספים והקריירה:
כיוון שזו שנה של שינויים ותמורות חשובות בחייכם, אתם עלולים למצוא עצמכם עסוקים לעייפה, מתח, לחץ ועומס יהיו מנת חלקכם לעיתים קרובות. זוהי שנה של בדק בית וטיפול יסודי בנושאים רבים שנזנחו בשנים האחרונות.
מבחינה כלכלית תיאלצו לפעול במשנה זהירות ולהתפשר לפעמים על דברים הנחוצים לכם.
מאידך בסוף 2011 תעמדו בפני שנת נסיקה והצלחה מרבית. ההמראה תבוא לידי ביטוי בעיקר בתחום העשייה.
שינויים משמעותיים יחולו בקריירה,השוורים ישיגו את מטרותיהם ויממשו חלומות ישנים. לאחר שנים קשות מבחינה
כלכלית, בשנה זו תהיה הקלה משמעותית בתחום הכלכלי, זו שנה של בשורות טובות והכנסת כספים ממקורות שונים (ירושות) תקופה שתביא השתחררות ובשורות טובות, החל מקידום מקצועי וכלה בהכנסות נדיבות. תקופת התאוששות ושיקום נפשי וכלכלי.

בתחום הזוגיות:
שנה מצוינת ומבורכת לכל השוורים בכל הנוגע לתחום האהבה ומערכות היחסים, אך מי שסובל ממערכות יחסים מעורערות, זה הזמן לקבלת החלטות גורליות ומכריעות בכיוון פרוד וגירושין.

מזל תאומים
מזל תאומים משתנה ככיוון הרוח, והפכפך כמזג-אוויר- בעל רוח נעורים צעירה ומיוחדת, היודע להתאים את עצמו לכל מצב, ולכל מקום.

תחזית שנתית:
כוכב שבתאי שהיה בשנים האחרונות בבית המזל שלכם, העיק והכביד עליכם בכל מובן, ואילץ אתכם להדק את החגורה ולחיות בצמצום רב, בסוף אוקטובר ירפה מכם. תחל התקדמות והתפתחות מבחינתכם ותוכלו לנשום לרווחה. אעפי"כ תיאלצו מעט להמשיך ולהצטמצם, לחיות בתבונה ובהסתפקות במועט. עליכם לשמור על ההישגים שהגעתם אליהם, להציב יעדים חדשים ולשאוף להגיע אליהם. רצוי גם להיפתח ולהתחבר לרוחניות המצויה בכם, הירשמו ללימודים והעשירו את עצמכם. בשנה זו חיי החברה יקבלו תנופה עצומה ותזכו לשחרור נפשי ופסיכולוגי.
בשנת 2011 יכנסו לבית החברה שלכם אוראנוס ויופיטר, כוכבים המסמלים שינויים ותמורות הפתעות ועשייה שיפעילו אתכם במלא המרץ. זו תהיה שנה טובה להיכרויות עם אנשים חדשים ומרתקים. ידידים ישנים יפנו מקום לחדשים, קיימת הזדמנות לפעול למען החברה ולמען הציבור למטרת קידומכם והעשרתכם, שימו לב! צפויה לכם נסיעה מרתקת ומלאה הפתעות לחו"ל.

בתחום הכספים והקריירה:
הכוכבים אוראנוס ויופיטר יאפשרו שינויים בקריירה, לכן השנה תחושו שהגיעה העת לעשות דברים אחרים ומעניינים בתחום המקצועי. רבים מכם יחושו בתהליך של צמיחה אישית מואצת שיחנוק ויצמצם כל פעילות אחרת. לכן רצוי להקצות זמן איכות לשאר הפעילויות ולמשפחה. רצוי לחשוב על האפשרות לרצות את עצמכם ולא רק את האחרים.

בתחום הזוגיות:
בשנה זו תאלצו להשקיע משאבים רבים כדי ליצור אמון בקשרים ובמערכות יחסים קיימות, תאומים רבים יינשאו השנה, אחרים יהדקו את קשריהם עם בני/ בנות הזוג. השנה מתאימה גם להרחבת המשפחה, להולדת ילדים ולהיכרויות חדשות.

מזל סרטן:
קל להתקרב ולאהוב את הסרטנים רגישי הנפש וטובי הלב; מה שמסביר את היותו מגונן ומסוכך ובעל חוש טיפולי מפותח.

תחזית שנתית:
כוכב שבתאי המצוי במזל מאזניים משפיע גם על בית המזל שלכם, רגישות והתבוננות פנימה יגרמו לכם לחוש צורך עז לארגן את חייכם בתחומים שונים וחשובים, עליכם ללמוד ולהפיק לקחים מכל שארע לכם עד כה. לעיתים תחושו מועקה וקשיים רגשיים ונפשיים, אך אל דאגה מצב זה זמני וממנו תצאו מחוזקים וחכמים יותר. לעומת זאת השנה תביא עימה אתגרים מרתקים וחוויות מאלפות. במהלך שנת 2011 ניתנת לכם הרשות לנהוג ככל העולה על דעתכם מבחינה הרפתקנית,תוכלו לממש את כל חלומותיכם הפרועים ביותר והגשמת כל המאוויים. זו שנה מיוחדת במינה עבורכם מצד אחד יתממשו חלומותיכם ומאידך החיים לא כל כך יקלו עליכם, על כן מומלץ לקחת הכל בקלות . תשומת לב רבה תופנה השנה לענייני המשפחה והבית, כהרגלכם, תמשיכו להיות קשובים יותר לבני ביתכם ולסובבים אתכם, שימו לב! אל תזניחו את עצמכם כדי שלא תפתחו תחושות קיפוח עצמיות. יתכן ותרגישו שאתם מקדישים יותר זמן לבני המשפחה ושוכחים את עצמכם.

בתחום הכספים והקריירה:
שנה חשובה ומבטיחה בתחום הפיננסי,אולם תצטרכו להשקיע את כל כולכם בעשייה. עליכם להיפתח ללימודים ולתחומי עניין חדשים ומועילים. השנה תגשימו עצמכם בתחום העבודה והקריירה, ותעשו חיל רב בקידום האישי. בשנת 2011 מעמדכם הכלכלי ישתפר ממקורות כספיים מפתיעים, כספים רבים יזרמו לחשבונכם מירושה או מפיצויים. השקיעו כספכם בתבונה והיזהרו מבזבוז יתר. שימו לב השינויים שיחולו בחייכם עלולים להשפיע על רמת העייפות והמתחים שלכם.

בתחום הזוגיות:
כוכב פלוטו השוהה במזל גדי מאפשר לסרטנים לממש פעולות שנדחו לאחרונה הקשורות במערכות יחסים, ולשותפויות. קשרים בעייתיים יגיעו לסיומם, זה הזמן לשקול למסד קשרים או שותפויות שיאפשרו בצוע שינויים ועשייה בשטח. כמו כן תוכלו לבצע שינויים בבית ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגוריכם. הפנויים יוכלו השנה למצוא את אהבת חייהם, רבים יוכלו להתמסד (לפעמים מאילוצים כלכליים) בשנת 2011 תחוו חיי משפחה מרתקים וסוערים, תוכלו לומר את שעל ליבכם, לאמץ את הגישה הישירה והכנה מבלי לחשוש.

מזל אריה
מזל אריה מנהיג החיות ומלך הג'ונגל. סיסמתו "אם אין אני לי מי לי"- מזג חם, אופי מלכותי: אומץ, גבורה, רומנטיות, כבוד עצמי, כריזמה, שאפתנות, מסירות, אחריות, החלטיות, נדיבות ורוחב לב, אצילות, ומנהיגות.

תחזית שנתית: נסיגת כוכב מרס למזל שלכם, עלולה לחבל בקסמכם האישי וליצור קשיים רבים בחייכם במהלך השנה, לכן אתם נדרשים לגייס את מירב הסבלנות והאיפוק ולהמשיך לשעוט קדימה כדרככם ולא להישבר.
יופיטר ואוראנוס השוהים במזל דגים, עלולים להשפיע על מצבכם הפיזי, על כן מוטב שתשקיעו בעצמכם ובבריאותכם, רצוי לעסוק יותר בספורט ולהקצות יותר זמן למנוחה ולתזונה מאוזנת ונכונה.

בתחום הכספים והקריירה:
עד סוף 2010 יגלו האריות תעוזה רבה בכל תחום בחייהם, בעיקר בתחום המקצועי, האריות שועטים קדימה מבלי לחשוש, עם כל התעוזה והיוזמה, נראה, שהם יהיו תמיד עם שתי רגלים על הקרקע. עליהם לגלות יצירתיות ומעוף
כדי למנף את הפרויקטים הרבים שיזדמנו להם במהלך השנה, אעפי"כ המצב הכלכלי יכביד עליהם. חשוב להימנע מסיכונים כלכליים ולהתנהל בזהירות, יש לפעול באופן פרקטי ושקול. לאחר סבל ותהיות רבות, נקודות האור הראשונות תבלחנה באפילה הכלכלית רק בתחילת 2011. מתחילת 2011 כוכבכם ידרוך, תוכלו לממש את הפוטנציאל האישי שלכם במלוא הדרו, שנה זו תהיה רבת מעללים והתקשרויות עם אנשים טובים שיעזרו לכם לקדם את האינטרסים האישיים ולקידום הקריירה. תהיה זו תקופה מרעננת וטובה לנסיעות לחו"ל לעסקים ולהשתלמויות בתחום המקצועי.

בתחום הזוגיות:
זו שנת חתונות לאריות, רבים מכם ימסדו את מערכות היחסים שלהם. שנת אהבה וזוגיות טובה. שנה רגועה ללא דרמות ושערוריות. האריות בשנה זו יתאפיינו במשפחתיות יחסית שלווה ורגועה.

מזל בתולה
בני מזל בתולה רציונאליים, דקדקניים, מעשיים יסודיים ופרפקציוניסטים. השאיפה לשלמות גורמת לכך שהם יקפידו על פרטי פרטיו של כל עניין.

תחזית שנתית:
אתם נכנסים לשנה של שינויים, דברים מתחילים להסתדר. תהיה זו שנת השתחררות, התעוררות והחשוב- שנת התפתחות אישית, התמקצעות וקידום בקריירה. מערכות היחסים האישיות תקבלנה התייחסות מודגשת השנה.
בני מזל בתולה ירחיבו את המעגל החברתי בצורה משמעותית, הזוגיות תתהדק ורבים יעדיפו למסד מערכות יחסים.
בתחום המקצועי חברים ישמחו לעזור ויתנו תמיכה למאמציכם, גם אתם תעניקו יותר מעצמכם בעזרה לאחרים. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על פועלכם והופעתכם. בתקופה זו תוכלו ליצור מפנה חיובי בתחום המקצועי שלכם והצלחתכם מובטחת. אולם היזהרו מעימותים יזומים של אלה שיקנאו בהצלחתכם. השתדלו לא לבלוט בשטח ולא לנקר עיניים בהצלחתכם.
בתחום הכספיםוהקריירה: כוכב שבתאי המצוי במזל מאזנים ישפיע על נושאים חומרים, פיננסים ורכוש. זה הזמן להתמקד יותר בתכנון כלכלי לטווח הארוך ולמצוא פתרונות יצירתיים ביחס להוצאות שלכם השנה, תצטרכו לשקול מחדש את ענייני התקציב שלכם ולבצע שינויים, זה יעזור לכם בהמשך לחסוך ואולי אף להגדיל את הרווחים שלכם. בקריירה תדורגו בצד המבצע והמארגן, וכנראה פחות בדרג המנהל. השנה כושר הארגון והיעילות שלכם מייעדים אתכם לעיסוקים רבים ומגוונים, אתם תתעקשו לפקח מקרוב על הנעשה ותוודאו שהכול ייעשה בשלמות ובדרך הנכונה שתשביע את רצונכם.

בתחום הזוגיות:
בתחום הזוגיות קיימת תחושה של בלבול רגשי וצורך לבחון מחדש בפעם המי יודע כמה את מערכות היחסים הזוגיות, המצב סוער ודינאמי מאוד, אתם עלולים לחוות את מערכת היחסים כמגבילה, כחונקת ולא מאפשרת ביטוי אישי כפי שציפתם. הפנויים שביניכם יתמקדו השנה על אהבה חדשה ועל מיסוד הזוגיות.בני מזל בתולה יכנסו לתקופת היכרויות חדשות, חיזורים, קשרים ומפגשים שירתקו אותם. תתקבלנה הצעות מעניינות שתובלנה אתכם למחוזות מאתגרים וחדשים. התחום הרומנטי יהיה מאוד דומיננטי ומודגש בחייכם.

מזל מאזניים
נעים הליכות, שואף לאיזון, טיפוס רומנטי שמאוהב באהבה ורגיש מאוד לזולת.

תחזית שנתית:
השנה בני מזל מאזניים יהיו עסוקים מאוד בביסוס המעמד המקצועי והקריירה שלהם. זו תהיה שנה מלאת אתגרים , שנה פורייה, יצירתית, רבגונית ומוצלחת מבחינה מקצועית. ובנוסף שנה זו תביא עימה שינויים רבים במהלך חייכם ואפילו שינויים במקום המגורים.. כוכב סטורן המייצג את הלמידה, ההיגיון,החוכמה והבגרות, ישהה במזלכם. כוכב זה מלמד שאין קיצורי דרך בדרך לפסגה, בזכות התמדה, סבלנות ולקיחת אחריות, אפשר להתקדם ולהגיע רחוק. השנה ייפתחו שערי שמים בכל הקשור לחיים החברתיים והציבוריים שלכם.

בתחום הכספים והקריירה:
השנה רצוי לשמור על יציבות, על הקשרים הקיימים ועל ההישגים של השנה האחרונה, אל תמהרו לשנות דבר באופן דרמטי, השתדלו לשמר את הקיים. הדרישות מכם תהיינה רבות, אתם תצטרכו לקחת אחריות ולהפגין התמדה בכדי להתקדם. נסו לאמץ דרכים מוכרות ולהביא יותר בהירות ושקיפות אל העשייה ואל המיומנות שלכם. השנה תצטרכו לעשות חשבון נפש ולחשוב על סדרי עדיפויות בצד הקרייריסטי,הכלכלי והארגוני, ייתכן שתאלצו לנתק קשרים עסקיים עם אנשים שאינם תורמים לכם יותר ואף מעכבים את קידומכם ואת התפתחותכם האישית.. בשנת 2011 תהיו עסוקים בביסוס המעמד המקצועי והקרייריסטי שלכם. אתם נכנסים לשנה פורייה ומלאת אתגרים בתחום המקצועי והעסקי. אתם תהיו מלאי מרץ, יצירתיים ורבגוניים. בתחום הכספים תוכלו להגדיל את ההכנסות ממקורות שונים, ולכן בחנו מחדש את חשבונותיכם לפני שאתם מממשים איזו שהיא עסקה , כדי למנוע טעויות שיפוט.

בתחום הזוגיות:
כוכב פלוטו המצוי במזלכם יגרום לשינויים מרחיקי לכת בתחום הזוגיות, שינויים לטובה. היחסים שהבסיס שלהן היה רעוע, עשויות לעבור השנה שינוי משמעותי, במיוחד לקראת סוף השנה, תחום הזוגיות יעבור בחינה מחודשת ומאתגרת. יש צורך לייצב ולבסס מערכות יחסים קיימות. לפנויים, היכרויות חדשות יכולות להתהוות, בשנה זו קסמכם יהיה בשיאו, אתם תמשכו יותר ויותר אנשים המתאימים לכם גם ויזואלית וגם תקשורתית.זו תהיה תקופה הרמונית, יציבה ומאוזנת. אפשרו לעצמכם לזרום עם החיים, הם יפעלו לטובתכם.

מזל עקרב
מזל עקרב חושק ונחשק,טבעו יצרי וסוער ואופיו קיצוני ובלתי מתפשר."מים שקטים חודרים עמוק", "שקט בחוץ, סוער בפנים". קנאי לפרטיותו - מתאים למקצועות חשאיים.

תחזית שנתית:
השנה העקרבים יעברו שינויים מעניינים ומאתגרים. כל שהשקעתם בשנה האחרונה ישתלם השנה. העבודה תתייעל ותשכלל, חלקכם ירצה לפרוץ גבולות ולפתוח עסקים עצמאיים בארץ או בחו"ל. עקרבים, שנה זו טומנת בחובה התרחבות גם בשטח הלימודי, ונסיעות רבות לחו"ל באופק. השנה תהיו עסוקים בעיקר בעצמכם וביכולתכם לממש את הפוטנציאל האישי. רצוי להתחבר לאנשי מפתח, למשקיעים ולרבי השפעה כדי להתקדם וכדי למצות את הפוטנציאל המקצועי הטמון בכם. תוכלו להסתייע גם במאמנים, ביועצים או בפסיכולוגים, כדי להשתחרר ממחסומים רגשיים וכדי ליצור שחרור לביטוי העצמי. שינויים פנימיים שעברתם יבואו לידי לביטוי בחייכם. זה הזמן ליישם את המטרות שהצבתם לעצמכם ולפעול למען החלומות והחזון שלכם. פלוטו שליט המזל שלכם מביא לשינוי מהותי ומשביע רצון בדרך בה אתם מבטאים את עצמכם.

בתחום הכספים והקריירה:
בתקופה זו רבים מהעקרבים ימצאו את דרכם בכוון העיסוק העצמאי. זהו זמן מוצלח ליצירת איזון בנושא הכספים ולאימוץ גישה מעשית יותר בתחום הקריירה, עליכם לגבש עמדה ברורה, לחזק את הבסיס שלכם ולעמוד בהתחייבויות שלקחתם על עצמכם. השנה תיחשפו לאסטרטגיות אשר תוכלנה להביא לשיפור המצב הכלכלי, תוכלו להשקיע לטווח ארוך על ידי רכישה משמעותית וחשובה. זה הזמן לנקוט יוזמות לקידום הקריירה שלכם, יתכן ומדובר בתפקיד חדש ושונה, אף לימודים ונסיעות מטעם העבודה יבואו לידי ביטוי.

בתחום הזוגיות:
לפנויים כוכב יופיטר יוצר הזדמנויות נפלאות ליצירת זוגיות טובה ומלאה חוש הומור ועניין. נראה, שחלק מכם ימצא את הדרך לאהבה ואף לחתונה. חיי החברה יתרחבו ותהיו יותר מבוקשים ופופולאריים . האהבה והרומנטיקה יתפסו מקום חשוב בחייכם, יחסים קיימים יתייצבו, הפנויים יוכלו למצוא אהבה יציבה ומרגשת. השנה תוכלו למסד קשר שהחל מזמן, או קשר מתחדש. התכוננו ! חתונה ושמחות בפתח. זוגות רבים יחזקו ביניהם את הקשר האינטימי. תהיו פעילים יותר מבחינה חברתית ותתרמו יותר לקהילה. רצוי להתחבר יותר לחלומות ולמאווים שלכם, השנה תוכלו בהחלט לממש חלק ניכר מהם

מזל קשת
מזל קשת ססגוני ורבגוני וכל צבעי הקשת משתקפים באישיותו המרתקת, המורכבתוהייחודית.

תחזית שנתית:
יופיטר שליט המזל שלכם ישהה במזל דגים עד ינואר 2011 בפרק הזמן הזה תעברו תהליך מורכב שדורש הסתכלות פנימית מעמיקה וכנה. בתחום המקצועי תהיינה לכם פריצות דרך מעניינות, מלאות השראה ועתירות ברעיונות מקוריים, תוכלו לשלבן בתחומים השונים בשטח המקצועי. רצוי שתלמדו להתמקד במטרה אחת בכל פעם כדי לממשה עד תום. ההתפרסות על כמה פרויקטים בו זמנית יוצרת בזבוז זמן ומשאבים מיותרים. כמו כן כדאי לרענן
את תוכניותיכם ולבחון אותן מחדש. יש להשתחרר מאילוצים ומתוכניות המרדימות את הספונטניות ואת ההתלהבות היצירתית שלכם.זו שנה מבורכת בתחום ההתפתחות האישית, והגשמת החלומות בתחום המקצועי. כל תוכניותיכם תתגשמנה גם בתחום הרומנטי.

בתחום הכספים והקריירה:
הזדמנויות רבות תגענה כדי להקל על חייכם ולסייע לכם לנוע לעבר ההצלחות שאליהן אתם מכוונים, בפרט בכל הנוגע לתוכניותיכם הפיננסיות. למרות שההוצאות לא תהיינה קטנות, האפשרויות תהיינה גדולות, זה הזמן לבצע יוזמות הקשורות בנדל"ן או בהשקעה לטווח ארוך. תוכלו ליצור שינויים מרחיקי לכת. בקריירה אתם מרגישים שעליכם להחצין את הכישרונות ואת היצירתיות שלכם. חשוב לשמור על קשר עם אנשים בעלי השפעה ולשמר משתפי פעולה שיכולים לסייע לכם. השנה תוכלו להרחיב את מקורות הפרנסה שלכם ותוכלו לממש כל השקעה שחשבתם עליה כמו קניית בית או רכישות אחרות. ניתן לומר שהתקופה המלחיצה והמאתגרת מאחוריכם, מעתה תוכלו סוף סוף להתרווח בכורסה וליהנות מפרי עמלכם. ניתן לומר שהקשתים הם עם סתגלן, היכולת שלכם להסתגל לכל מצב תהיה לטובתכם. הזמנים משתנים ועמם יכולת הסתגלנות שלכם לקדמה, לשינויים ולהתחדשות.

בתחום הזוגיות:
השנה תתמסרו באופן טוטאלי לזוגיות ולמערכות יחסים רציניות, ולחילופין לשימור מערכות קיימות הזקוקות לטיפוח . עליכם לזכור כי קל יותר לפרק מערכות יחסים, מאשר לבנות אותן... אל תמהרו להתנתק ולברוח, היו סבלניים, כי בשנה זו הנטייה שלכם נושאת אופי סוער וקיצוני. יופיטר ואוראנוס נכנסים לבית 5 - בית הכיופים,הרומנטיקה והילדים, זה אומר שיהיו שינויים טובים בתחומים אילו. לפנויים תהיינה הזדמנויות לקשרים טובים ומפתיעים, בעלי משפחות ייהנו מאוד מילדיהם ומהתפתחותם, האהבה תפרח לה עבורכם בכל פינה. זו תהיה שנת בילויים, שמחה והשתחררות מהמועקה והלחץ

מזל גדי
שאפתן,כריזמטי,ענייני,מעשי,שואף להעפיל אל הפסגה ולכבוש את ההר- ויהי מה.

תחזית שנתית:
כוכב פלוטו שנכנס למזלכם לפני כשנה וחצי ממלא אתכם בחיוניות ובאנרגיה רבה. אנרגיה המנוצלת לבנייה ולהרס. טלטלות רבות תעברו בשנה זו. כוכב פלוטו יכניס שינויים רבים בחייכם. השינויים יגעו בכל תחום בחייכם: בית, משפחה, יחסים אישיים וקריירה. חלק מהגדיים ירגישו שינויים רבים ובעוצמה רבה. רצוי לנצל הזדמנויות למנף את חייכם, ובעיקר את הקריירה שלכם. ייתכן גם מעבר דירה, ואלו החושבים על הגדלת המשפחה, השנה עשויה להיות העיתוי המושלם לכך. בשנה זו גם תגבר הנהייה אחר הרוחניות ונטישת השכלתנות וההיגיון הצרוף. בני מזל גדי יבקשו את העצמאות בעבודה ובמערכות היחסים.

בתחום הכספים והקריירה:
השנה תוכלו לפתח את הקריירה שלכם ולהתמקצע, בעקבות זאת מצבכם הפיננסי ישתפר לאין ערוך ביחס לאשתקד. כוכב סאטורן, שליט המזל שלכם, ישהה בשלוש השנים הקרובות במזל מאזניים, את השפעתו תרגישו כעת בכל הקשור לקריירה ולמעמד שלכם. תאלצו להשקיע את מיטבכם כדי לא למעוד. זכרו, כי אתם נבדקים ומוערכים עפ"י הישגיכם כל העת.

בתחום הזוגיות:
בשנה הקרובה מערכות היחסים תעבורנה סינון ובדיקה מחודשת, אתם תבחרו להמשיך ולחבור רק לאנשים שבאמת ראויים לכך, מבחינתכם. יותר ויותר תהיו קשובים לאמת הפנימית שלכם, תיצרו מעגלי למידה חדשים ותצרפו לחייכם רק אנשי אמת. ייתכן שתיתקלו באבני נגף במערכות היחסים, עליכם לגלות סבלנות רבה, התמדה ואורך רוח. השינוי המשמעותי בחייכם יהיה הגישה הסלחנית והבוגרת שתביאו לזוגיות שלכם. לקראת שנת 2011 תוכלו לקדם ולשקם את מערכות היחסים. הפנויים שבכם יוכלו למסד את מערכות היחסים שלהם. מאידך גדיים רבים יעדיפו את החופש האישי על פני מסגרת הנישואין החונקת.

מזל דלי
הדלי נושא בחובו נוזל חיוני, מים, אותם הוא שופך באקט של נתינה. הדלי מסמל את האנשים שמעניקים מעצמם למען החברה, המים מסמלים את הרעיונות החכמים של בני המזל דלי.

תחזית שנתית
השנה הכוכב שלכם, אוראנוס, יכנס לבית הלימודים, לכן שנה זו מועידה לכם התחדשות, למידה ופריצת דרך מאתגרת ומסקרנת במיוחד בתחום ההתפתחות אישית, תוכלו לקדם תוכניות שהבשילו, ולהבין דברים רבים שבעבר היו עבורכם חידה בלתי פתורה. תחוו שינויים פנימיים,רגשיים ופסיכולוגיים. כל אחר במקום שבו הוא נמצא יכול לחשוב ולהבין טוב יותר את עצמו ואת האחרים, במיוחד בתחום האישי והאינטימי. זמן טוב להרחבת אופקים ונסיעות, חלקכם גם יהיה מעורב בפרויקטים ארוכי טווח בתחומים אלה. ייתכנו גם שינויים הנוגעים למעבר דירה , או הרחבת המשפחה, בתוך כל אלו רצוי וכדאי לשמור על הבריאות הנפשית והפיזית.

בתחום הכספים והקריירה:
השנה תמצאו מקורות הכנסה נוספים ותוכלו להצליח בתחומים שבהם בחרתם להשקיע. בתקופה זו תוכלו להגדיל ולהשליש את הכנסותיכם. זו תהיה שנה מוצלחת מאוד מבחינה כלכלית, שנה שבה יתאפשר לכם לטפח את כל תחביביכם. אעפי"כ היזהרו מבזבוז כספים בלתי מבוקר. בנושא הקריירה נצלו הזדמנויות לפרויקטים חדשים והשתמשו בקשרים שלכם כדי להתקדם, הקפידו על שיתוף פעולה עם רבים מחבריכם.

בתחום הזוגיות:
כפי הנראה, זו תהיה שנת חגיגה ופריחה במערכות יחסים ובזוגיות. הפנויים ימהרו למסד את יחסיהם. אם שנים רבות נפשכם חשקה בבית גדול ובגינה מטופחת ופורחת, שנת 2011 תעניק לכם את ההזדמנות להגשמת הפנטזיה הלכה למעשה.

מזל דגים
סלחן וטוב לב,רגיש וזקן השבט החכם,הרגיש,הנבון והמזדהה עם כל הסבל של העולם.

תחזית שנתית:
השנה סוף סוף צפויים לבני מזל דגים שינויים לטובה, כוכב נפטון, אל הים, השליט המזל מעצים אתכם ומחזק את כל מה שתעשו. האישיות שלכם קורנת, אתם תהיו מוקפים בהערצה ובאהבה מצד כל הסובבים. עם עזיבת כוכב אוראנוס את מזלכם אשר יצר מהפכים ותהפוכות שוב תוכלו להרגיש הקלה ושקט נפשי. זוהי שנה של הצמדות לקרקע והסתפקות במועט, בתחום החומרי. תאלצו לכלכל היטב את צעדיכם הכלכליים וללמוד להדק את החגורה. לעומת זאת בתחום הרוחני אתם תתפתחו, תעמיקו ותרחיבו את השכלתכם. אפשרו לעצמכם להיפתח ולהתחבר לרוחניות שלכם. בשנה זו יהיו צעדיכם איטיים אך בטוחים, שנה של התחזקות והתחברות אל הרצונות שלכם בהתאם ליעדים שתציבו לעצמכם. השנה תוכלו להרגיש שאתם משתחררים ממצבים שהגבילו אתכם לאחרונה. כוכב אוראנוס, ששהה במזלכם בשבע השנים האחרונות, הביא עימו שינויים רבים ובלתי צפויים ולא תמיד פעל לטובתכם, אך השנה תחושו רווחה ויציבות בכל המישורים בחייכם.

בתחום הכספים והקריירה:
יופיטר כוכב המזל והשפע נכנס לבית הפרנסה, בכך הוא יגדיל את ההכנסות וגם את ההוצאות. .קיימת התמודדות עם עניינים כספיים הדורשים בדק בית וטיפול עמוק ויסודי. רצוי לחשוב היטב לפני כל הוצאה או השקעה, זה לא הזמן לפזרנות ולבזבזנות. זה הזמן לממש רעיונות ופרויקטים ולהתקדם לתפקיד שחשקתם בו. תוכלו להתקדם ללא אותם היסוסים שליוו אתכם בעבר ובכך תוכלו להצליח ולהתעודד להמשיך הלאה בתנופה. המחפשים עבודה חדשה יוכלו להשתלב במקומות שיעניקו להם תחושה של יציבות כלכלית ומקצועית. תוכלו להצליח בזכות עבודתכם המסורה. השנה נראה, כי תהיה פריצת דרך רעיונית חדשה דבר שיקדם אתכם יפה מבחינה קרייריסטית.

בתחום הזוגיות:
קשרים חדשים מסתמנים השנה. זוהי התקופה האידיאלית לפתיחת הלב ולכנות ביחסים. נסו לשלוט בתגובות שלכם, התמקדו יותר בהנאה מהחיים מאשר בקבלת החלטות בלתי הפיכות, שעלולות להרוס יחסים. לפנויים צפויים מפגשים עם אנשים חדשים. השנה רצוי להשקיע משאבים רבים על מנת ליצור אמון בקשרים ומערכות יחסים. לפנויים השנה החדשה מביאה עימה בשורות טובות בתחום הרומנטי, והצלחה בזוגיות. זה הזמן לזרום עם הרגש ועם האינטואיציה שלכם. בקיץ אוראנוס, כוכב הניתוקים, יצא ממזלכם, אז תוכלו סוף סוף להצליח בחיי האהבה ללא פרדות, ניתוקים וגירושין. אפשר לומר, כי שבע השנים הרעות נגמרו, ומעכשיו שבע השנים הטובות והמוצלחות מתחילות, אז קדימה לחיות

בברכת שנה טובה ומוצלחת,
מזל אהרוני

©כל הזכויות לתוכן במאמר זה שמורות למזל אהרוני מפתחת את שיטת המגן דוד ומודל האסטרו-נומרולוגי של נפש האדם. מאמר זה מוגן ע"י זכויות יוצרים.
אין להעביר מאמר זה ללא ציון המקור שנכתב על ידי מזל אהרוני.

מזל אהרוני-המרכז הרב תחומי ללימודי אסטרולוגיה,נומרולוגיה, אותיות,בחירת שמות,
קלפי טארוט וכירולוגיה פסיכו דיאגנוסטית.המרכז מכשיר יועצים, מאבחנים ומנחי קבוצות
מקצועיים בארץ ובחו"ל(על פי שיטת מזל אהרוני מאז שנת 1995 ©)

מרכזי לימוד בארץ ובחו"ל
גימנסיית תל אביב * מכללת מדיסין-קולג' - חיפה * בית הלן דורון - כרמיאל * יישובי משגב * ראש פינה * קהילות יהודיות בברוקלין, ארה"ב * טורונטו, קנדה

להזמנת התוכנה הנומרולוגית,הספר,להרצאות, לסדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות: התקשרו 050-5422346 או שילחו הודעה בדוא"ל:mazal@mazalaharoni.com
בקרו באתר הבית: www.mazalaharoni.com
מזל אהרוני - מורה ומרצה בכירה בכנסים, בקורסים וסדנאות, מנחה מוסמכת לקבוצות ולארגונים בארץ ובחו"ל.
מדריכה לחיים, לימודים ועסקים. יועצת מוסמכת, מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית(קואוצי'נג)
חוקרת ומומחית לבחירת והחלפת שמות. מדי שבוע מזל יועצת ומכוונת מאזינים ב"קו המומחים"(רדיו F103)וברדיו "צפון ללא הפסקה" (FM104.5 ו- FM101.5) נייד: 050-5422346 דואל: mazal@mazalaharoni.com אתר: www.mazalaharoni.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב