דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו עתידם של מי כסף קולואיד? אילן רז 

מאת    [ 05/02/2009 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 9546 פעמים ]

מהו עתידו של מינרל כסף כאנטיביוטיקה טבעית ?
קולואיד? בניסויים לא רשמיים ומחקרים של אנשים פרטים רבים, מקצוענים,חברות וחובבים רבים מראים על כך, כי התכשיר יעיל מאוד ובעל מקום במערכת רפואית כשייצורם ויישומם נכונים. דיווחים מאנשים פרטים תומכים בדעה זאת. יתכן שהגבלות תקניות נוספות יתקבלו כלפיהם.


מכוון שאין הוכחות המעידות על רעילותו של התכשיר,יתכן שהסדרה מוגברת היא לא העדיפות הראשונה. אך בכל מקרה חלק מאנשים עדיין עוסקים בפרקטיקות שיווק מפוקפקות שאכן יכול לגרום לפעולת הסדרה מאוחרת יותר. הסדרה מעיקה ומכבידה תשפיע שלילית או יתכן שתכחיד את רוב היצרנים הנוכחים שלו. אך זה לא משפיע על הנגישות והשימוש במים ייצור שלהם במטבח בית פרטי ע"י תהליך LVDC הוא פשוט, זול וידוע ליותר מדי אנשים כדי שפעולת הסדרה תצליח להכחיד אותו.


כמה מהיצרנים מעדיפים לקחת את העסקים שלהם לחוץ לארץ או לשתף פעולה עם החברות הזרות שנמצאות בתחום סמכות חוקית, שלא דורש אישור בעלות גבוהה למוצרים רפואיים כמו שמקובל בארה"ב. זה רק עניין של זמן עד שאיזה צד שלישי אמין, כמו אוניברסיטה, מעבדה ממשלתית או גוף אחר יחליט לנהל ולפרסם מחקרים אמצעיים על התכשיר. אם תוצאת מחקר זה חיובית, שבהחלט יתכן, אם לנהל מחקר באופן לא משוחד על בבסיס ניסיוני טוב, הרבה מקצוענים יחשבו על המוצר כאלטרנטיבה ברת-קיימא. זה דורש אומץ, כי זה פוליטיקל קורקט בימינו. אולם, מאז שהוא מתמיד בהופעתו ברפואה אלטרנטיבית, הוא כבר לא יהיה מוצר שולי לעולם.


קיים צורך להגדיר כמה סטנדרטים, ליישום ולייצורם של התכשיר. לפני שניתן יהיה להעריך זאת, יש להבין טוב את התכונות והפעולות של  התכשיר כדי להגדיר קריטריונים לאיכות. קיימים אנשים שעובדים בנושא, אך נדרשת עבודה רבה יותר לפני שיוגדרו ויקבעו סטנדרטיים תעשייתיים. דעות וחוות דעת של יצרנים ומשווקים חובבנים הממליצים בכל מקרה ליישם את התכשיר צריכים להפוך לעובדות מוצקות. הפוטנציאל לרעילות הכסף גם דורש הבנה והגדרות טובות יותר. ברור שהבדלים בין מגוון מוצרי התכשיר המופק בתהליך החשמלי הבטוח שלפני שנת 1940 הופכים את השווה בניהם ללא משמעותי. יכול להיות שישנם כמה מוצרים בשוק בעלי פוטנציאל לפיתוח רעילות אם השימוש במינון יתר, בדיוק כמו שמוצרים שלפני שנת 1940. גישה הגיונית תקנית תהיה להקביל את המוצרים בעלי פוטנציאל לרעילות ולהמשיך לתת למוצרים בעלי ריכוז נמוך ובטוחים להיות נגישים כמוצרי טבע ומוצרים ללא מרשם על הדלפק עם התוויה המגדירה את הפרמטרים לרעילות. לא קיים מידע מספיק ממחקרים רשמיים כדי להגדיר בברור את הפרמטרים האלו כרגע. המסקנה לסיכום היא שמכוון שישנו צורך באלטרנטיבה לאנטיביוטיקה אשר פשטה את הרגל מדעית ומוסרית ורצון של אנשים רבים להביא אלטרנטיבות לתעשייה הרפואית, התכשיר לא ייעלם מהר ללא שום קשר לפוליטיקה.


קיים צורך רב למחקר, בדיקות ומידע אמין. רצוי שההתעניינות הממשיכה בתכשיר תביא כתוצאה להתקדמות ונגישות למידע הנדרש הזה. ייתכן שהתחום הנוכחי של המים יתחלק לשני חלקים. באחד יהיו אנשים פרטים ועסקים קטנים שמשתמשים בטכנולוגיה ושיטות ברמה ביתית. בשני יהיו חוקרים ויצרנים בעלי מקורות פיננסיים וטכנולוגיים כדי להגיע לקידום ממשי בתהליכי היצור, הגדרת המוצר והבנת מנגנון הפעולה שלהם. התקדמות מסוג זה תיקח זמן, כי עד עכשיו לא הייתה התקדמות בשימוש רפואי של המים במשך בערך מאה שנה. התקדמות הזאת גם חיובית מאד, כי היא תקדם את הידע שלנו ותיצור ריפויים חדשים למחלות קשות שידועות כרגע לרפואה המודרנית. הסיבה לכך שכל כך הרבה אנשים מיצרים את אותם בעצמם היא בזאת שקומפלקס רפואי כלכלי מודרני נכשל באספקת צורכיהם במערכות הרפואיות. טיפולים מועילים למחלות ו/או בעיות ספציפיות או לא קיימים בטכנולוגיה רפואית עיקרית, או הם אכן קיימים ואף הגישה אליהם אסורה על ידי הסמכויות, או מידע על אלטרנטיבות מוגבל, או אפשרות בחירה אפקטיבית לא ניתנת כלכלית. ברצוני שלאנשים תהיה גישה למידע הנדרש כדי להחליט על אבחנה עצמית, טיפול עצמי וייצור חומרים רפואיים לעצמם. המעמד בו יתאפשר לפרטיים בצורה נרחבת להכין לעצמם את המים, בטוחים ויעילים וידעו את מיגבלות השימוש בהם עוד לא הגיע אך בהחלט בפתח.


 


אילן רז


 


 

אילן רז מתמחה במי כסף קולואידים מזה 16 שנה, ריפוי כל מחלה זיהומית ללא יוצאות מהכלל וריפוי מחלות סרטניות, הקלה בכאבים בתוך יממות ספורות בלבד והתאוששות מהירה אפשרית.
מי כסף קולואידים - http://ripoy.com

מי כסף קולואידים http://ripuy.org/?u=1&p=3

מי כסף קולואידים http://www.מיכסף.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב