דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלפי טארוט - סוף הוא התחלה חדשה 

מאת    [ 12/03/2006 ]

מילים במאמר: 848   [ נצפה 9638 פעמים ]

קלפי טארוט במהותם מבקשים להיטיב עמנו.

אין הם מבקשים כי באמצעותם ינובא הסוף המר והכואב או חלילה עתיד אכזר ולא מעודד. ההיפך הוא הנכון. ק

לפי טארוט מבקשים ללמד אותנו כי המוות בחיים הינו טבעי ולעתים אף רצוי ולעולם לא ירמזו על מוות פיזי.

למעשה השעה שנראית לנו החשוכה ביותר היא למעשה השעה שלפני עלות השחר.

בחפיסת קלפי טארוט מסורתית 78 קלפים מתוכם מספר קלפים העוסקים במוות לכאורה. בסוף.

מדוע למעשה ישנם מס' רב של קלפים העוסקים בסוף. האם לא מספיק קלף אחד לשם כך - ה

כשלומדים לקרוא בקלפי טארוט מבינים כי התשובה היא שלילית. לא מספיק אחד. 

אם נתעמק בסוגי הקלפים השונים אשר במהותם הם מציינים סוף נגלה כי מאחורי כל קלף מסתתר סוף אחר, שונה.

בקלף אחד למשל המוות בלתי נמנע. הוא מגיע מן היקום. לשואל אין נגיעה בדבר.

בקלף אחר הסוף הוא בשליטתו של השואל. הוא המחליט על הסוף. הגיעה העת לכך אף אם כי לעתים הוא ייאלץ כמו לחתוך בבשר החי לשם כך.

קלפים אחרים יציינו עזיבה, נטישה, מעבר, פסק זמן והכל לטובת עת מוארת יותר. כולם ביחד וכל אחד לחוד מציינים סוף והתחלה חדשה ומבטיחה יותר לאחריו.

במאמר זה בחרתי להתמקד בשלושה קלפים המתארים סוף -

קלף טארוט המוות. כשמו כן הוא. מוות. סוף. מוות בלתי נמנע.

הדמות על הקלף מאיימת. שלד לבוש בשריון שחור אשר רומס בדרכו השלד רומס אנשים מבלי לשים לב למעמדם - מלך, הגמון, ילד צעיר ובתולה..

תיאור אנשים שונים אלו מסביר כי למוות אין התייחסות למעמדות. כולם מגיעים לסוף וכולם שווים בו. לאף אחד אין שליטה על המוות. הסוף המתפרש מקלף זה הינו סוף מן היקום עצמו. לשואל אין שליטה על המוות ו/או על הסוף בנושא. הפחד מן המוות הוא על הפחד מהלא צפוי, מהאין ידוע.

רקע הקלף אפור וכמו מצביע על פסימיות ושליליות. בידי השואל היכולת להחליט כיצד הוא מתייחס אל המוות והאם הוא מפחד ממנו והופך את השמיים לשחורים או שמא מקבל אותו ואת השינוי באהבה וצובע את השמיים לכחול אופטימי וחיובי. אין אפשרות לטעות בקלף זה. במבט ראשון של הדיוט הוא אף מאיים ודיי מפחיד. מבט שני ומעמיק בקלף מראה ברקע שמש צהובה וחמימה מפציעה ומעניקה את התקווה להתחלה חדשה.

בהיבט המיסטי מוות פירושו לידה מחדש. בשעת הלידה רוח האדם מתה או שהיא בעצם נדחסת לתוך החומר-הגוף. בבריאה דרוש הרס על מנת לבנות מחדש וזאת לשם הבטחת המשכיות ויצוב כח החיים. למעשה אין אנו יוצרים אלא רק משנים אנרגיה. השמש הזורחת בקלף מרמזת על הסיבה ללידה ולמוות. הקלף מעיד על שינוי אשר יביא לאחריו התחלה חדשה וטובה יותר.

קלף טארוט המגדל

רקע הקלף - שחור קודר ומאיים. זהו הקלף הראשון בסדרה בו מבנה הינו המרכז. מבנה עשוי ידי אדם ולא דמות כזו או אחרת. בכך מייצג המגדל את הנסיבות החיצוניות המגבילות את ההתפתחות הפנימית של השואל. המוסכמות החברתיות הכובלות , החברה השולטת. שתי דמויות נזרקות מבעד לחלונות המגדל. פניהן מעוותות בפחד והן נופלות עם ראשן לפנים אל עבר הבלתי נודע. מראה זה כולו מנפץ את עולם האשליות של השואל. הערכים הכוזבים ואמונות הסרק מתרסקים ומתמוטטים. המגדל חייב להיהרס. על הברק האלוהי לחדור לשאול תת ההכרה, לפזר את כוחות החושך. מזלג הברק הנראה בקלף הינו ההארה המבקעת את השאול החשוך. המגדל מסמל את ביתו של השטן. את הגיהנום. על השואל לברר מהי הדרך הנכונה ביותר עבורו. יש מקום לבחון ולערוך מחדש את הצרכים והמחשבות. יש צורך לנתץ מסגרת קיימת ולפנות מקום לחדשה. הנסיבות החיצוניות נכפות עלינו וגורמות לשינוי אפילו בכח ומאלצות אותנו להשתנות ולהסתגל למצב החדש. בהתחלה אפשר לראות את השינוי כאסון אך לאחר מכן יבין השואל כי זה הנכון ביותר עבורו. הכל קורה לטובה. יש לזכור כי לכל דבר שקורה ישנה סיבה. הקלף יכול לתאר גם יציאה לחופשי לאחר תקופה ארוכה של קיפאון כפוי ו/או סמוי - לידה מחדש. אירוע חיצוני העלול להרוס את האדם ואת כל שבנה עד כה. על השואל לדעת להתמודד עם המגדלים בחייו כדי לצאת מהם מחוזק על אף כל התקלות והקשיים. להתייחס לכך כאל שיעור רוחני.

קלף טארוט 10 חרבות

דמות הנראית כגוויה שרועה על פניה. בגופה נעוצות עשר חרבות. מתקבל הרושם כי הדמות חסרת חיים לחלוטין. מתה נראה בבירור כי תשע חרבות נעוצות בגופה של הגוויה אך אין ברור אם החרב העשירית נעוצה בראשה או לידו. ברקע אגם שקט ומאחוריו שחר מפציע. המים שקטים באגם ומסמלים כי הכל נגמר ומכאן אפשר רק להעלות. סוף. הכל נגמר. המוות בלתי נמנע. מערכה אחת הסתיימה אך ברקע יש אור בהיר המסמל התחלה חדשה. הקלף נראה אכזרי אך התחושה והמסר הינו של ניקוי שטח לקראת דבר מה חדש. הגעת לתחתית ומכאן אין לאן לרדת עוד אלא רק לעלות למעלה. השואל הגיע לתחתית כשהוא מותש ושבור וחושש מכל הבחינות - פיסית, נפשית, רגשית ורוחנית. אבל הוא יתאושש. התחושה הקשה תעבור והאדם יתגבר ויתאושש מן המצב הנורא בו הוא נתון היום. בכל תחום מדובר על סוף דבר כמשבר. המצב הכי קשה אליו יכול להגיע אדם. על השואל ללמוד את הלקח - להבין מה הביא אותו למצב הנוכחי וללמוד כיצד לא להגיע אליו שוב.

חשוב לי לציין כשאתם ניגשים לקורס קריאה בקלפי טארוט העניקו תשומת לב מיוחדת ללצבעים ולסמלים בקלף - הם יעניקו לכם ראיה מחודשת על כל קלף וקלף בחפיסת קלפי טארוט. 

 

שמחה להציע לכם בחינם מדריך לקריאה בקלפי טארוט  

בברכת התחלות חדשות ומבורכות 

אסנת, הילה סגולה

חגיגה של מיסטיקה, רוחניות ואהבה בקלפי טארוט ונומרולוגיה 

שלום לכם, שמי אסנת בן ברוך נשואה ואם לבת. אל קלפי הטארוט התוודעתי בשנת 1995 ומאז ועד בכלל אני נהנית ללמוד, להעשיר את ידיעותיי ולהמשיך בהתפתחות האישית. גדולת קלפי הטארוט הינה במודעות עצמית המסופרת ע"י מסע השוטה. מסע השוטה מעניין, מרתק ומופלא ומציג את הצמיחה הרוחנית האישית של כל אדם באשר הוא, ועליו מבוססת עבודתי. בעבודתי אני שומרת על קו מנחה בו השימוש שלי בקלפים הינו בבחינת כלי להתפתחות אישית וצמיחה רוחנית ולא ככלי ניבוי. אני מקפידה שלא לחרוץ דין ו/או לקבוע גורל אלא לתת לשואל/ת את המידע המבוקש לו על מנת שזה/ו יוכל למצוא את האור בחייו. בברכת אור ואושר לכולנו, אסנת בן ברוך http://www.taroths.co.il hilasgula@walla.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב