דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורום 

מאת    [ 24/11/2008 ]

מילים במאמר: 845   [ נצפה 1933 פעמים ]

פורום

אנחנו שמחים להכריז על פתיחת פורום מדברים עסקים, של חברת GONOGO



הפורום מיועד לכם, המתעניינים, השואלים, המגיבים והמוכנים לתרום מזמנם. הפורום יספק מענה לשאלות הקשורות לכתיבת התוכנית העסקית בפרט ולזירה העסקית בכלל. מטרתו, להוות מקום מפגש וזירת התרחשות עסקית חדשה בה ייקחו חלק קהל הלקוחות, קהל הגולשים של האתר וצוות המשרד.



לכניסה לפורום לחץ כאן



הניוזלטר של GONOGO עוסק החודש בחשיבותו העסקית של פורום באתר.

מהו פורום?

פורום הוא פלטפורמה לקבלת מידע בדרך זמינה, קלה ונוחה ומהווה אמצעי תקשורת בין אנשים שבו ניתן לשאול, להגיב, להחליף מידע ולהתדיין. פורום מקוון הוא אתר אינטרנט או חלק בו, המשמש לקיום דיונים בנושאים מוגדרים או כלליים. הפורומים המקוונים הם אחד המאפיינים המובהקים של תרבות האינטרנט בעידן ה- web 2.0 כיום והשתתפות בהם מהווה את אחת הפעילויות הנפוצות ברשת. מתקיימים בהם דיונים ערים, בהשתתפות משתתפים רבים מתחומי עניין שונים אשר תורמים לדיון המתפתח. זוהי קבוצת דיון מקוונת המאפשרת לגולשים לחוות את דעתם, לקרוא את חוות דעתם של אחרים, לשתף, לשאול, להתייעץ, לייעץ, לבקר, להגיב ולהשפיע. הייחוד של הפורום הוא שכל התכתבות נשמרת ומתועדת, כל מי שחבר בפורום יכול להיכנס, להתעדכן ולצפות בתוכן הנושאים הנדונים בכל עת ומתעדכנים באופן רציף. היתרון הנעוץ בפורום מקוון הוא שפורומים מאפשרים שיתוף פעולה מרחוק. הם מהווים מקום מפגש ופלטפורמה לשיתוף מידע ומאפשרים מפגש בלתי אמצעי בין גולשים ממקומות, רקעים, השכלה שונים כאשר הדגש הוא על נוחות הישיבה בבית או במשרד. ברמה העסקית הפורומים מאפשרים להיחשף לבעלי עניין חדשים, ליצור שיתופי פעולה והזדמנויות חדשות, ליצור קשרים עסקיים ועוד.



מדוע פורום?

שיתוף מידע - האינטרנט בעידן הנוכחי משמש כפלטפורמה להעלאה ולשיתוף תכנים. הפורום הוא מעין חדר גדול בו נוכחים אינספור חברים המקיימים ביניהם דיונים ערים, מתייעצים זה עם זו, כאשר כל אחד מהם תורם לדיון המתפתח בפורום ומשתף את חבריו במידע הרלבנטי לקבוצה.

קשירת קשרים - networking הפורום מאפשר לחברים המשתתפים בו ליצור קשרים וירטואליים שונים ביניהם, כאשר הדגש הוא על שיתוף מידע ונוחות השימוש. לעיתים חברי הפורומים בוחרים להישאר אנונימיים ולעיתים הם מסירים את מעטה האנונימיות, מפתחים קשרים בינאישיים ולמעשה מתפתחים לקהילה וירטואלית ענפה.

מתן ערך מוסף למשתתפים - הפורום מקנה למשתתפים ערך מוסף בכך שהוא משמש כמענה לצורך- הצורך בשיתוף כמו גם הצורך בקבלת מידע מהיר, זמין, ממוקד ומפולח לנושאים. בנוסף, הערך המוסף נובע מנוחות השימוש כאשר המידע זמין בכל עת תוך דגש על נוחות הישיבה בבית או במשרד. יתרה מזאת בפורומים רבים כל גולש יכול לבחור לעצמו כל כינוי העולה על דעתו וכך לשמור על מעטה אנונימיות ולקבל מידע רב וחשוב מבלי הצורך להזדהות.



מה היא חשיבותו העסקית של פורום באתר?

עם השנים התפתחה תרבות הקהילות והפכה לפופולארית מאוד, הוספת פורום לאתר שלכם יכולה לתרום במספר מישורים שונים, להועיל, ולפתח עניין רב באתר עצמו ובתחום בו הוא עוסק.



חשיפה לבעלי עניין - פורום הבנוי ומתוחזק היטב מוביל לחשיפה גדולה של בעלי עניין לאתר. רבים מהמחפשים אחר מידע באינטרנט נוהגים לחפשו בפורומים השונים הפזורים ברשת. הפורום יוצר חשיפה לאתר, לשם המותג, לתחום הפעילות של בית העסק ומשמש ככלי רחב היקף בידי בעל האתר.

יצירת תנועה לאתר - הפורום מהווה פעמים רבות את לב האתר שלך. הגולשים יגיעו לפורום בגלל הנושא המרכזי הנדון בו, ויתמידו בו בגלל אפשרויות השיח המגוונות אודות נושא זה. שמירה על קהילת גולשים פעילה, נאמנה וצומחת תבטיח תנועה מתמדת של גולשים לאתר שלך.

מחנך שוק - פורום פעיל המנוהל במקצועיות ממצב למעשה את האתר/בית העסק כאוטוריטה בתחום. דיונים מפרים, חוות דעת מקצועיות ובניית הפורום כפלטפורמה בה ניתן לקבל מידע מהימן מקבע את האתר בתודעת הגולשים כבעל ידע וסמכות מקצועית מהימנה בתחום.

הפורום מהווה מענה לצורך - פורום פעיל המתוחזק היטב מהווה מקום מפגש זמין ונוח ופלטפורמה לידע מקצועי ואישי רב. גולשים רבים מוצאים עצמם בנקודת זמן כזו או אחרת נתקלים בבעיות שונות ורוצים לקבל מידע, להתייעץ עם גורמים המבינים ומעורים בתחום, לשמוע חוות דעת של גורמים נוספים בעלי עניין בתחום וכדומה. הפורום מאפשר לכל הנ"ל לתקשר ביניהם וכך מועלה לרשת מידע רב הזמין בכל עת וחשוף לכל גולש המתעניין בתחום.

הפורום כאמצעי מכירה - הפורום כזירה דינאמית, תוססת וצומחת מהווה עבור בעל האתר אמצעי מכירה פשוט ויעיל. הפורום מושך אליו גולשים רבים המתעניינים בדרך ישירה או עקיפה בתחום - החשיפה לבעלי עניין והשמירה על קהילת גולשים תוססת, נאמנה וצומחת תבטיח תנועה מתמדת של קונים פוטנציאלים לאתר שלכם. במצב כזה הפורום משמש ככלי מכירתי מדרגה ראשונה ומאפשר לבעלי האתר בו מתנהל הפורום להציע הצעות עסקיות ולרקום עסקאות בין דפי הפורום.

הפורום ככלי לקידום האתר - כידוע פורום שוקק, פעיל ודינאמי מגדיל את התנועה לאתר וככזה משמש ככלי מקדם. נראות האתר במנועי החיפוש המובילים מושפעת בין השאר מהתנועה ומדינאמיות האתר, הפורום כזירה דינאמית רבת משתתפים מגדיל את מספר הכניסות לאתר, מגדיל את מספר הדפים הפעילים, מגדיל את מספר הדפים הנצפים, מגדיל את מספר הגולשים באתר כמו גם את זמן הגלישה הממוצע בו וכך עוזר למצב את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש הידועות כחשובות כל כך על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

חווית גלישה שלמה - כאשר הפורום הוא חלק מאתרכם הוא מעניק לגולשים באתר חווית גלישה מלאה ושלמה הכוללת בתוכה כל אספקט הנדרש על ידי הגולשים. במצב כזה האתר מהווה מענה לכל צורך של הגולשים כמרכז בתוכו את מכלול הפתרונות עבור בעל העניין הפוטנציאלי.

אתם יותר ממוזמנים לשתף, לשאול, להתייעץ, לבקר, לחוות את דעתכם, להגיב, להשפיע ולקחת חלק פעיל בזירת ההתרחשות העסקית החדשה של GONOGO

פורום מדברים עסקים

לקישור לפורום לחץ כאן





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב