דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות PANASONIC SENSOR עולם גששי קריבה סנסורים חישנים אטומציה ובקרה 

מאת    [ 27/12/2020 ]

מילים במאמר: 754   [ נצפה 1899 פעמים ]

אודות מותג האלקטרוניקה הענק Panasonic מכיל סדרת מוצרי חשמל המיועדת לחשמלאים ולמהנדסים להתקנה עבור לקוחותיהם במפעלים ובבניינים הגבוהים. מותג זה, אשר נקרא Sunx, זכה למיטב התשבחות הן בשל המגוון הרחב של המוצרים שהוא מחזיק: מכרטיסים אלקטרוניים ועד בקרים, מגששי קרבה ועד עיניים אלקטרוניות, מקוצבי זמן פשוטים ועד טיימרים למערכות חשמל ענקיות וכד'. פתרונות טכנולוגיים יבוא מקביל של סאנקס פנסוניק  יעילים מאד הן עבור החשמלאי שלא צריך לעסוק בהתקנת מערכות גדולות אלא בהחלפת הרכיב הספציפי  שיפתור את הבעיה ללקוח, והן ללקוח הסופי שלא צריך לרכוש מערכת חדשה ולשלם על התקנה ארוכה ומסובכת.

גששי קרבה PANASONIC

גשש קרבה נדרש להגנה על מפעלים ומבני תעשייה. הגשש יכול להיות אינדוקטיבי או קיבולי. דגמי הגששים המובילים של פנסוניק הם EX 14, FX 301, CX 421, אשר נבדלים זה מזה במרחק החישה וברמת ההגנה. תכונתו הבסיסית של כל גשש קרבה כמעט היא להגן מפני תופעות כמו אבק באוויר, אולם גששים מתקדמים מכך יכולים לעבוד בסביבה עוד יותר מדורדרת בה יש, למשל, סכנה של הצפה. על מנת לרכוש Sunx proximity switches מתאימים עם מרחקי חישה שנועדו לצרכים של הלקוח ועם רמת ההגנה המספקת חשוב מאד להיוועץ במומחים עבור פתרונות טכנולוגיים שיוכלו לסייע לך, חשמלאי/מהנדס יקר, לאפיין ללקוחך הסופי את סביבתו התעשייתית.

PANASONIC / SUNX סנסורים וחישנים ביבוא מקביל ושירות אישי עולם הסנסורים חישנים והסיבים והבקרים המתכונתים בהשיג ידך לחברה קימים סנסורים חישנים במגוון רב  ביבוא מקביל צריכה נכונה ויעוץ מקצועי וכלים חינם. יבוא סנסורים אצלנו ציוד   מיובאן לצרכן  במחיר הזול הוגן המקוצעי השירותי עם אחריות של שנה יבוא מקביל צריכה נכונה ויעול.  SUNX / Panasonic מכיל סדרת מוצרי חשמל המיועדת לחשמלאים ולמהנדסים להתקבל על לקוחותיהם במפעלים מכונות ותעשייה בחקלאות ובבניינים הגבוהים אנחנו כאן בשבילכם לכל יעוץ מקצועי בחינם. מותג זה, אשר נקרא Sunx / PANASONIC פסנסוניק סנסורים קנתה את סנסקס, SENSOR והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים. זכה למיטב התשבחות הן בשל המגוון הרחב של המוצרים שהוא מחזיק : ועד בקרים, מגששי קרבה אנדקטבי AC / DC קיבולי ועד עיניים אלקטרוניות עין החזרה עצמית panasonic/sunx ,עין משדר מקלט pansonic/sunx,עין מול רפלקטור panasonic HG-C 1400 ,HG-SC101-P,HG-S1010,FX-501, FX-301, FX-305, EX23  ,Na2,,NA1NX5 ", EX-14 ,EX10,EX14,EX11P , ,PML54P, PM-45', PM-25, PM-65'. 

 

דוגמאות למוצרים שונים מטכנולוגיית המחר של PANASONIC SENSOR

FX501 – מגבר אלקטרוני לסיב עין קימים סדרות FX-500 וFX-300 מומלצים עובדים PNP/NPN. מגבר אופטי הנותן את אותותיו עם נורת חיווי אדומה LED. מקבל את כל סוגי הכבלים של PANASONIC בגודל 2.2 מ"מ מסוג Fiber terminated fiber. 12-24 וולט די.סי, עם מוצא NPN ו- DIN. המגבר מחייב שימוש בכבל SUNX CN73 hook-up. בהשוואה למודלים קודמים של מגברי SUNX הוא מכיל טווח חישה פי 5.7 גדול יותר. בהשתמשו בהחזרת ערכים אבסולוטיים ולא רק אות דיגיטלי ניתן ליישם זיהוי הרבה יותר מפורט שלא היה במגברים מסדרות קודמות.

GX-M12A-P-Z - גשש קרבה אינדוקטיבי עם חיישן מסוג M12. מרחק חישה מקסימלי: 2 מ"מ. 12-24VDC עם NPN NO-OUTPUT. כבל באורך 2 מטרים. הגשש מצויד ברמות ההגנה IP67 נגד צבירת אבק.

GX-M12A – גשש קרבה אינדוקטיבי המכיל את אותם אביזרים ואותם נתוני חישה, כמו גם מתח זהה לגשש GX-M12-P-Z אך רמת ההגנה שלו היא IP68 נגד אבק ומים עומדים וכן IP69K נגד הצפות, ועל כן גשש SUNX שכזה מתאים לסביבה יותר בעייתית מבחינת תנאי סביבה – בה צריך ליצור בתחום מסוים תנאים סטריליים יש מאין באמצעות פתרונות טכנולוגיים ייעודיים שכאלה.

HG-C1030 – סנסור לייזר מרחק המספק חישה עד 30 מ"מ ממיקומו. סוג החיישן: CMOS. תצוגה: דיגיטלית. גילוי אמין עם טעות של 10 מיקרון. מוצא NPN 0-5VDC, כבל אנלוגי אינטגרלי 2 מ' כלול קימים סדרות נספות HG-C1400 ו EX-L200 ES-500 HG-C.

EX-10 - קימים סוגים רבים בגדלים שונים בצורות שונות של סינסורים במגוון עין החזרה עצמית עין מול רפלקטור ועין משדר מקלט

ביציאות שונות ניתן לראות מבנה שונה בין הסדרות ודיוק מרחק וזיהוי צבעיןם ואפלקציות במכונות דוגמאות לסדרות

EX-10,EX-14,EX-20,CX-400,EQ30'NX-5,EQ500 זה חלק מהסדרות שניתן לראות הכל בהתאמה אישית ויעוץ טכני חינם

PM-25/PM45- חישנים מסדרות פרסה זהיר מעין משדר מקלט סדרות דוגמא PM24/PM65/PM45/ PM2

NA2/NA1- קימים מסכי בטיחות מסך משדר מקלט וילון שהוא קרן מול קרן קימים סדרות SF4D/NA2-N,NA1

 PANASONIC וחלקיהם קונים רק בייבוא מקביל

הייבוא המקביל יותר נגיש ויותר זול. רמת הנגישות בחנות יבוא מקביל היא שמים וארץ לעומת ניסיון לחפש את החלק אצל היצרן המקורי. סביר שברוב נקודות המכירה שלו בין אם באינטרנט ובין אם בחנות הוא כלל לא יציג את החלק הבודד למכירה, ואם יציג – יציג זאת במחיר מופקע. רק בייבוא מקביל ניתן לקנות מגבר לסיב עין, סנסור קרבה, בקר חשמלי וכרטיס אלקטרוני בודד במחיר שווה לכל כיס של כל חשמלאי, מהנדס, קניין ויועץ. פתרונות טכנולוגיים אמתיים הם פתרונות המיושמים במערכות קיימות מבלי להזדקק לתחלופה מלאה, ובמחירים ידידותיים!

בהינתן שאלה או השגה לגבי סנסורים  ה- SUNX/PANASONIC או גשש הקרבה – צרו קשר למציאת פתרונות טכנולוגיים מתאימים!

 

אנחנו כאן בשבילכם WWW.PITRONOTT.COM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב