דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האקרים הפיצו אלפי עותקים עם טביעת אצבעותיו של שר הפנים הגרמני שניסה לקדם דרכונים ביומטריים 

מאת    [ 15/04/2008 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 4312 פעמים ]

האקרים ממועדון המחשבים "כאוס" בגרמניה מצאו דרך מקורית להמחיש לציבור בגרמניה ולשר הפנים הגרמני וולפגנג שויבלה המקדם במרץ הנפקה של דרכונים ותעודות ביומטריות המכילות טביעת אצבעות של אזרחים, עד כמה פולשנית ומביכה יכולה להיות חשיפה של מידע ביומטרי. ההאקרים הדפיסו את טביעת אצבעותיו של השר על מצע פלסטי המאפשר העתקה ושכפול של טביעת האצבעות והפיצו את התמונות והמידע הביומטרי הפולשני באלפי עותקים במגזין של מועדון ה"כאוס" ל"כל אדם שמעוניין להתחזות לשר הפנים באמצעות ביומטריה" בתחנות הסריקה הביומטריות, תוך פרסום אזהרה ש"מידע ביומטרי המנותק מבעליו אינו יכול להתבטל או להעלם או להשתנות. האבדן הוא לצמיתות לכל ימי חייו של בעליו". חברי המועדון נתנו הוראות מדויקות כיצד אפשר לזייף טביעת אצבע תוך הפניה לאתר המדריך את הקוראים כיצד לזייף טביעת אצבעות ומהיכן ניתן לקנות אמצעי שיחזור וזיוף של מבנה טביעת האצבע כמו דבק תאטרון, ניירות כרומו, לאטקס וכו'.

    • כתובת האתר המסביר שלב אחר שלב כיצד לזייף טביעת אצבעות:
http://www.ccc.de/biometrie/fingerabdruck_kopieren.xml?language=en  

    • טביעת האצבע של שר הפנים הגרמני:  http://www.ccc.de/images/misc/schaeuble-attrappe.png
 ההאקרים מ"כאוס" דאגו להדגיש ש"שר הפנים שויבלה הוא תומך נלהב של איסוף ושימוש בטביעת אצבעות בדרכונים" חברי המועדון קוראים לקוראי המגזין, לשלוח אליהם לפרסום גם את טביעת אצבעותיהם של שרים ונושאי משרות נוספים, ואפילו את טביעת אצבעותיה של הקנצלרית אנגלה מרקל. חברי מועדון ה"כאוס" פרסמו את טביעת אצבעותיו של שר הפנים לגמרי במקרה ביום בו פורסם המחשב ש"לוכד" באמצעות רחרחן (סניפר) את מידע טביעת האצבעות בזמן שהוא עובר בתקשורת 

    •      (http://www.darkreading.com/document.asp?doc_id=149661&WT.svl=news1_1) 
מהסורק למחשב העיבוד (biometric keylogger) ומשם מועבר למרכז לאיסוף המעביר את המידע הפולשני לידי האקרים שעושים בטביעת האצבעות "שימוש חוזר" (שכפול), וחודרים באמצעות השחזור למקומות חסויים המוגנים במערכות המכילות זיהוי ביומטרי ולבניינים המאובטחים באמצעות זיהוי טביעת אצבעות... האזהרות של משרד הפנים הישראלי שהעדר דרכון ביומטרי ישראלי יקשה על כניסה של ישראלים לאירופה אינו צריך להרתיע את הציבור. משרד הפנים חייב לגלות לציבור שהמידע שייאסף לדרכון ביומטרי עלול להיחשף, להיגנב או להיות מוסגר לצדדים שלישיים ועלול לשמש כר לפעילות שאינה כרוכה רק בזיהוי הנוסעים בגבולות,  המידע הביומטרי שינותק מבעליו ויאגר במאגרי מידע יסכן את הציבור ועלול ליפול לידי צדדים שלישיים ויסכן בעלי תפקידים רגישים, לוחמים ובני משפחותיהם מעבר לגבולות המדינה. מעבר לכך מידע ביומטרי מוגדר כפולשני ולא יעבור את סף החקיקה בשל החדירה לפרטיות ורשות הפרט של אזרחי המדינה.

    •  נכתב ע"י: מיכאל (מיכה) שפיר ? טכנולוג ראשי ומייסד אינוויה מחקר ופיתוח 
 

    •  על אינווייה:  אינוויה (Innovya) מחקר ופיתוח הוקמה בקיץ 2006 ע"י מיכאל (מיכה) שפיר ורונן בלכר, יזמים מנוסים בתעשיית ההיטק ואבטחת מידע. לחברה פטנט מהפכני העוסק בשיטות זיהוי ביומטריות לא ייחודיות. תפקיד מערכת האימות של אינווייה, לאשר חד משמעית זיהוי של נדגם הניצב בפני מערכת זיהוי ביומטרית ללא צורך בהפקה או שימוש בפרטים ביומטריים אגורים. האזרח אינו יכול לשנות לעצמו את מאפייניו הביומטריים לכן מי שחרד לאבדן מידע פולשני ואינו רוצה להיכנס להליך של פגיעה בפרטיות האזרחים שיגרור אחריו כאוס מוחלט במקרה של חשיפה או גניבת בסיסי הנתונים של אזרחי המדינה, לעולם לא ילך לפתרון פולשני מסוג זה. הפטנט של אינוויה מאפשר "הליכה בין הטיפות" שימוש בביומטריה ללא צורך בתבניות או השוואה חיצונית של נתונים מאוכסנים ומבטל לחלוטין את הצורך בבסיסי נתונים, איסוף מידע או הדפסה או לקיחה של דגימה ביומטרית והשארת הדגימה או תוצאותיה על מצע חיצוני כל שהוא, ובכך מנטרלת אפשרות זיוף, מאמתת את זהות הנדגם ובו זמנית שומרת על צנעת הפרט שלו.   
מיכאל (מיכה) שפיר משמש כטכנולוג מדען ראשי ויזם במספר רב של חברות היי טק העוסקות בעיקר ברשתות תקשורת, אבטחת מידע, ציוד רפואי, ומחקרים ביו טכנולוגים.


Michael (Micha) Shafir - CTO, founder, seasoned entrepreneur (RadWare, MagniFire, PonsEye, Pons - Technology GreenHouse , CrossID, Innovations'Center), Inventor

Email: micha@Innovya.com
Direct: +972 54 4837900



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב