דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון דירה אחרי שיפוץ או תוספת בנייה 

מאת    [ 12/10/2014 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1923 פעמים ]

עוברים דירה? שיפצתם? הוספתם קיר או חדר? לא משנה מה עשיתם בבית, ניקיון דירה הוא שלב הכרחי ומפרך בטרם האיכלוס. ניקיון דירה חדשה דומה מאוד לניקיון דירה אחרי שיפוץ או תוספת בנייה. אך אל לנו להקל בחשיבות הניקיון בטרם האיכלוס.

אז עומדים בפניכם שלבים רבים. השלב הראשון הוא שלב בחירת הנכס. בחירת נכס יד שנייה הוא לא פשוט במיוחד. איש איש וטעמו, ואיש איש וניקיונו. בחרתם את הנכס, תיאמתם פינוי הנכס הנוכחי, ארזתם את תכולת הבית, עשיתם סקר לחברת הובלה אמינה ויעילה, תיאמתם עם חברת ההובלה, ביצעתם העברת חשבונות ורישום בעירייה או במועצה, תיכננתם, חישבתם, הזמנתם אנשי מקצוע, שיפצתם והכל כמעט מוכן, אתם מותשים מהתהליך הארוך אך זה לא הסוף. הגיע השלב בו יש מאמץ פיזי והשקעה של זמן רב. ניקיון הדירה אחרי שיפוץ. ניקיון דירה אחרי שיפוץ דומה לניקיון דירה חדשה אך אינו דומה כלל לניקיון השוטף של הבית. ניקיון דירה אחרי שיפוץ דורש השקעה בפרטים הקטנים, יש לנקות היטב את האבק שמכסה את הדירה, יש להסיר כתמי צבע, כתמי שמן, כתמי דבק, שאריות סיליקון ועוד ועוד אין סוף מפגעים אותם נפגוש בדרך. 

ניקיון הדירה אחרי שיפוץ היא עבודה קשה ומתישה. רב רובם של מי שעובר תהליך שיפוץ דירה מעדיף להעסיק חברת ניקיון מקצועית שתבצע את העבודה. אך גם אם בחרתם בדרך זו, חשוב לשים לב לבחירת חברת הניקיון. קיימות היום מספר גדול של חברות ניקיון המציעות שירותי ניקיון דירות אחרי שיפוץ או אחרי בנייה, שירותי ניקיון דירה חדשה או שירותי ניקיון לדירה לפני איכלוס. על מנת לבחור את חברת הניקיון המקצועית ביותר, חשוב לשים לב למספר דברים. 

ראשית, חשוב להתייחס לוותק החבירה ולניסיון שלה, יש לחפש המלצות על הרשת ויש לוודא כי יש לחברה "בית". מקום אליו ניתן לפנות בכל שאלה / בקשה/ טענה. בנוסף, חשוב לוודא כי החברה מעסיקה אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון. העסקת עובדים ללא ניסיון וידע עשויה לעלות זול יותר לחברת הניקיון ואולי אפילו לכם, אך סביר שהתוצאות לא יהיו מיטביות ואף יפגעו פגיעה קשה בדירה שלכם. 

חשוב לוודא כי חברת הניקיון מגיעה עם חומרי ניקיון מאיכות גבוהה, עם ציוד תקין ועם צוות גדול דיו. חשוב להעלות על כתב את סיכום הדברים עם החברה על מנת למנוע אי נעימויות בהמשך. חשוב להקפיד על לוחות זמנים ולוודא כי צוות העובדים עובד יום מלא בדירה שלכם עד לסיום העבודה ולא יפצל את העבודה ליומיים או יותר ובכך יבזבז לכם זמן יקר. 

מומלץ לבחור בחברת ניקיון המציעה גם שירותי פוליש לרצפה ישנה, ניקיון וחיטוי שטיחים מקיר לקיר במידה וישנם כאלו בדירה ושירותי הדברה ירוקה. 

אורנית אייל   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב