דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירה - שימוש חוזר בחפצים 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3538 פעמים ]

כמעט כל אחד מאתנו עבר דירה אי פעם בחייו, לפחות פעם אחת, ויש גם מי שעברו את התהליך פעמים רבות: לעיתים בשל אילוץ ולעיתים מתוך בחירה, אבל בכל מקרה, מדובר תמיד על תקופה של חוסר סדר ניכר אשר במהלכה אנו נדרשים להחליט החלטות, להתארגן מחדש ולהתגייס למאמץ פיזי ומנטאלי במטרה להשיב את הסדר על כנו.

מה עושים עם חפצים מיותרים?

אחד הדברים המטרידים ביותר במעבר דירה, כמו גם במצבים אחרים בהם אנו נדרשים לפנות נכס (משרד, מחסן, מקלט או דירה בין שקיבלנו בירושה על תכולתה ובין שהייתה ברשותנו מזה זמן אך אנו מעוניינים לעשות בה שימוש או להשכירה), הינו הטיפול בחפצים שאין לנו צורך בהם. ניתן כמובן פשוט להוציא את כולם מן הבית, להניחם ליד פח האשפה השכונתי ולקוות לטוב... אולם פתרון זה הוא בעייתי לא רק בגלל שמדובר במאמץ פיזי ניכר ובסיכוי נמוך שהחפצים יגיעו למי שבאמת זקוק להם, אלא שגם מן הבחינה החוקית הוא לא תמיד מקובל ועלול לגרור בעקבותיו קנסות - זאת מאחר שברוב העיריות והמועצות קיים איסור להוציא לרחוב "פסולת" מסוג זה, שאינה נכנסת לפחים ויש צורך להובילה לנקודות פינוי ומחזור ייעודיות.

בנוסף לכך בפינוי דירה כל אחד מאתנו היה רוצה לדעת שהציוד שפינה לא גרם לפגיעה בסביבה, אם מדובר בחפצים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר, היינו שמחים שיגיע לידיים הנכונות ויביאו תועלת לזולת ואם מדובר באביזרים מקולקלים, ישנים או בלויים מידי לשימוש, נרצה שיגיעו לאתרי המחזור הרלוונטיים. גם מה שבסופו של דבר ייחשב לפסולת חייב להגיע אך ורק לאתרי פסולת רשמיים. וכמובן, במידה ומדובר ברכוש בעל ערך כספי רב – נרצה ליהנות מן הרווח.

חשוב לנו גם שהתהליך יסתיים מהר ככל האפשר והתוצאה תהיה דירה ריקה ונקייה, מוכנה למכירה, השכרה או אכלוס.

פינוי דירה חכם

כאשר מנתחים את המצב כך, ברור שכמעט בלתי אפשרי לבצע את הכל לבד, בזמן סביר ובלי להסתבך. לכן מומלץ במקרה של צורך בפינוי דירה או נכס, לפנות לחברת פינוי שתסייע לכם לבצע הערכה של החפצים בדירה, אריזה ושינוע ליעדים השונים: חנויות יד שניה, מחסני ציוד לנזקקים, אתרי מחזור של ציוד אלקטרוני, נייר, טכסטיל וכו' ובמידת הצורך אתרי פסולת. ולבסוף ניקוי הדירה, הדברה וחיטוי – והכל תחת קורת גג אחת.

בדרך זו אנו מקפידים לשמור על הבריאות (הפיזית וגם הנפשית), להימנע ממצבים שאנו לא מכירים את דרכי ההתמודדות עמם ולא פחות חשוב מכך, על כך שהנכס יוכל לעמוד לשרותנו בצורה המיטבית ושהסביבה והנזקקים בה יוכלו ליהנות מהחפצים שלנו כבר אין בהם שימוש.

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב