דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תלייה נכונה של שלטי פלריג 

מאת    [ 18/08/2014 ]

מילים במאמר: 264   [ נצפה 2492 פעמים ]

התקנת שלטי פלריג ברחובות, כבישים וגשרים:

כלל ראשון מאוד חשוב הוא לשמור על כללי וחוקי התנועה ובשום פנים ואופן לא לתלות שלטי פלריג על שלטי מעצ ותמרורים כדי לא לסכן נוסעים אחרים בכבישים. אסור בתכלית האיסור לתלות שלטים שעלולים לבלבל או להסית את תשומת ליבם של הנהגים.

פלריג כשמו כן הוא חיבור של המילה פלסטיק ואריג. שלטי פלריג פלסטיק ארוג משמשים היום לתעמולת בחירות, הפגנות ועצרות מרכזיות, פרסום עסקים גדולים וקטנים כאחד וכן חברות פרסום רבות שמעלות קמפיינים עם תפוצה ארצית של שלטי פלריג.

בגלל היתרון של שלטי הפלריג שהינם מעבירי רוח ולא אטומים לחלוטין הם קלים להתקנה ולא יוצרים מפרש והתנגדות לרוח ויכולים להחזיק מעמד הרבה ימים בשמש ובגשם, ברוחות ובסערות.

שלטי פלריג נכנסו לשימוש עוד בבחירות של 1992 אז כל המדינה הוצפה בשלטי פלריג של המועמד המוביל אז יצחק רבין ז"ל עם הסיסמה "תקווה חדשה לישראל". מאז עברו מספר מערכות בחירות, הן בחירות מוניציפאליות והן בחירות לממשלה ולכנסת, ונעשו שימושים רבים בשלטי פלריג בבחירות.

שלטי פלריג מגיעים בגדלים סטנדרטיים והם 2/1 מטר, 3/1 מטר, 4/1 מטר, 3/2 מטר, 4/2 מטר, 6/2 מטר וכן ניתן להזמין מראש לפי דרישות הלקוח.

יש להשתמש בטבעות לקשירה שמופיעים בפינות השלט ולמתוח ראשית מצד ימין ואחרי זה מצד שמאל למעלה. אח"כ חוזרים על הפעולה עם הטבעות לקשירה למטה. טעות נפוצה בקרב תולי הפלריג הוא קשירה גם באמצע השלט דבר שגורם לו להיקרע במהרה לעומת אורך חיים ארוך יותר של שלטי פלריג שנתלים בארבע פינות כמו שהוסבר לעיל.

נצלו את המחיר הזול של השלטים, מהירות הכנתם (ביצוע של למעלה מ-3,000 שלטים ביממה) והגמישות הרבה בביצועם ותקבלו מוצר זמין, זול וקל להתקנה.

פרטים ודגמאות נוספות ניתן לראות באתר:

www.yanki-ilan-shlomi.co.il

התקנת שלטי פלריג ברחובות, כבישים וגשרים: כלל ראשון מאוד חשוב הוא לשמור על כללי וחוקי התנועה ובשום פנים ואופן לא לתלות שלטי פלריג על שלטי מעצ ותמרורים כדי לא לסכן נוסעים אחרים בכבישים. פלריג כשמו כן הוא חיבור של המילה פלסטיק ואריג. הוא משמש היום לתעמולת בחירות, הפגנות ועצרות מרכזיות, פרסום עסקים גדולים וקטנים כאחד. בגלל היתרון של שלטי הפלריג שהינם מעבירי רוח ולא אטומים לחלוטין הם קלים להתקנה ולא יוצרים מפרש והתנגדות לרוח. יש להשתמש בטבעות לקשירה שמופיעים בפינות השלט ולמתוח ראשית מצד ימין ואחרי זה מצד שמאל למעלה. אח"כ חוזרים על הפעולה עם הטבעות לקשירה למטה. טעות נפוצה בקרב תולי הפלריג הוא קשירה גם באמצע השלט דבר שגורם לו להיקרע במהרה לעומת אורך חיים ארוך יותרא של שלטי פלריג שנתלים בארבע פינות כמו שהוסבר לעיל. פרטים ודגמאות נוספות ניתן לראות באתר: www.yanki-ilan-shlomi.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב