דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ללמוד אנגלית 

מאת    [ 17/08/2014 ]

מילים במאמר: 832   [ נצפה 3636 פעמים ]

ללמוד אנגלית - צורה יעילה באמצעות משחקים באנגלית

משחקים הם תמיד דרך מהנה ללמוד כל מיני דברים מעניינים ובמיוחד אנגלית. אתם תמיד יכולים לאתגר את עצמיכם, מהתהליך הבסיסי של לימודי אנגלית באמצעות מילים באנגלית שאותן אתם משננים וזוכרים באמצעות קישור המילה המבוקשת לתמונה שמתארת את המילה או להיפך, תמונה שאותה אתם רואים ומנסים לקשר אותה למילה המתאימה באנגלית. וזה כל העיקרון של משחקים באנגלית, אלו משחקים שעוזרים לכם לזכור יותר טוב מה למדתם וכיצד תוכלו ליישם את מה שלמדתם בעולם האמיתי. לדוגמא אתר זה שמצאנו ברשת האינטרנט ושכתובתו היא: מציג בפניכם כמה משחקים לימודיים שמטרתם היא לעזור לכם לקשר בין תמונה של חפץ כלשהו למילה מוכרת באנגלית אשר אותה תוכלו לזכור באמצעות המשחק וליישם אותה בשיחה שאתם מנהלים. אתר זה ועוד רבים כמוהו מאפשר לכם ללמוד אנגלית בצורה ידידותית וקלה וללא צורך בעזרה חיצונית כלל. למעשה כל הרעיון של קורס אנגלית בתשלום בבתי הספר הפרטיים למיניהם מתבסס ממש על אותו עיקרון של לימוד אנגלית באמצעות משחקים שיעזרו לכם לשנן את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר ולנהל שיחה באמצעות הידע שצברתם. זה עד כדי כך פשוט. אז הדרך הטובה ביותר והפשוטה ביותר ללימוד אנגלית למתחילים היא כמובן דרך משחקים כאמצעי לזכור כמה שיותר מילים ומשפטים שימושיים.

תהליך לימוד אנגלית בצורה יעילה הינו טוב יותר באמצעות משחקים באנגלית

אין אחד שיגיד לכם שמשחקים לא מאתגרים אותו, ובמיוחד אם כייף לשחק באותם משחקים עד שמגיעים לתוצאה הטובה ביותר, כי אחרי הכול משחקים מאתגרים את יצר התחרותיות שלנו והרצון שלנו להשתפר בכל דבר שאנו עושים בחיים. משחקים באנגלית לא יוצאים מן הכלל, להיפך, הם כלי מצוין ללימוד אנגלית חינם באינטרנט, כלומר שאתם לא צריכים אפילו להוריד את המשחק למחשב שלכם כי הוא כבר נמצא אונליין באחד האתרים אליהם נכנסתם, והחלק היפה כאן הוא שאתם יכולים גם לשחק מול תלמידים אחרים באינטרנט הלומדים את השפה ולחלוק עימם את מה שלמדתם ולהיפך. באמצעות המשחק אתם יכולים לקשר בין מילים מסוימות לתמונות המתארות אותן וכך ליצור לכם מאגר ויזואלי שאותו אתם זוכרים כאשר אתם משננים אותיות באנגלית. אותו התהליך תקף גם לגבי אנגלית למתחילים, כאשר תהליך הקישור בין תמונה מסוימת לאות באנגלית יכולה לתרום משמעותית ליכולת שלכם לזכור אותיות באנגלית וליישם אותן לאחר מכן בהרכבת מילים באנגלית. יש הרבה מאד משחקים באינטרנט שיכולים לתת מענה זול ויעיל ותורמים משמעותית להבנת השפה האנגלית על כל הניואנסים השונים שלה, ולכן זה חשוב מאד שתדעו כיצד לשאוב את המידע החיוני הזה ממשחקים אלו ולנצל אותו לטובתכם כאשר אתם נדרשים לנהל שיחה עם מישהו שדובר אנגלית ברמה בסיסית או גבוהה, זה לא משנה, העיקר שתדעו כיצד ליישם את מה שלמדתם או יותר נכון לומר, את מה שזכרתם באמצעות המשחקים הללו. ישנם כל מיני סוגים של משחקים באנגלית בכל מיני רמות, מהרמה הבסיסית ביותר ועד לרמות מתקדמות שבהן נדרש ידע נרחב יותר בהבנת השפה.

אותיות באנגלית - כדי  לדעת לדבר אנגלית במשפטים שלמים צריך לשחק משחקים באנגלית

אז אנחנו כבר יודעים שמשחקים הם הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית בביטחון ובצורה כייפית, אך מה לגבי שיחה באנגלית תוך שימוש במשפטים שלמים? ובכן זה ממש פשוט, כי לאחר שצברתם אוצר מילים באנגלית שישמש אתכם בצורה טובה על מנת להרכיב משפטים באנגלית, לא תהיה לכם שום בעיה לשוחח עם אנשים אחרים אף במשפטים קשים הרבה יותר מאלו בהם משתמשים ללימוד אנגלית למתחילים, ואולי אף תוכלו להעשיר את הידע שלכם בשפה האנגלית אף יותר והכול הודות למשחקים באנגלית. משחקים שונים שאותם ניתן למצוא באינטרנט מאתגרים אתכם ועוד שחקנים אחרים להרכיב משפטים בדרגות שונות של קושי ובפרק זמן מוקצב תוך שימוש באוצר המילים שצברתם קודם לכן. משפטים אלו מתחברים לשיחות שלמות באנגלית שוטפת שבמהלכן יוצא לכם להיתקל בעוד מילים חדשות שלא ידעתם קודם לכן ואותן אתם יכולים לחפש במילון עברי אנגלי או בכל תוכנה אחרת לתרגום מאנגלית לעברית על מנת לדעת את משמעותן. הרעיון העומד מאחורי כל הקונספט של שימוש במשחקים על מנת לצבור ידע והבנה בשפה האנגלית הוא לדרבן אתכם לדבר ולתקשר כמה שיותר עם דוברי אנגלית אחרים מתוך מטרה להעשיר את אוצר המילים שלכם אף יותר וכתוצאה מכך לגרום לכם לשוחח באנגלית שוטפת, תקינה ועשירה ככל האפשר. אפשר לומר שהרצון והיכולת שלכם ללמוד אנגלית באמצעות משחקים גדלה פי כמה בשל צורת הלימוד הכייפית והתחרותיות שמביאים עימם משחקים באנגלית. לאנשים רבים המעוניינים להיכנס לאינטרנט ולהתחיל את התהליך של לימוד אנגלית חינם, זהו תמריץ גדול מאין כמוהו המקל משמעותית את החיים לכל מי שמעוניין ללמוד שפה חדשה.

אפשר לשחק משחקים באנגלית גם כקבוצת לימוד קטנה

אם אתם כמה חברים המעוניינים להיפגש מידי פעם על מנת ליצור קבוצת לימוד קטנה באנגלית, הרי שמשחק משותף לא מזיק לשחק בקבוצה קטנה שבה כל אחד מן המשתתפים יכול לקחת בו חלק ולתרום לידע הכללי של הקבוצה. כל זאת ובהנחה שכולם  מעוניינים ללמוד באמצעות משחקים באנגלית, רצון ואמביציה וכמובן מטרה משותפת ללמוד יחד ולהשכיל יחד. כאשר משחקים יחד ומשתפים פעולה יחד, התהליך הלימודי הופך להיות אפילו יותר מהנה מאשר לשבת ליד המחשב לבד, שכן זה שובר מידי פעם את השגרה ונותן לכם עיסוק טוב ומהנה בזמן הפנוי. אז דברו אחד עם השני באנגלית, שחקו אחד עם השני על מנת לשפר את כישורי השפה החדשים שרכשתם וכולכם תצאו נשכרים משמעותית.

 

פרופסור יואל כהן מומחה לתקשורת  - לימוד אנגלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב