דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - להיות או לא להיות 

מאת    [ 07/07/2014 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2464 פעמים ]

קידום אתרים מטרתו לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. אתר הממוקם בראש תוצאות החיפוש זוכה לחשיפה גדולה יותר.

קידום אתרים הינו תחום שהתפתח עם השנים, ההבנה כי אתר הנמצא באינטרנט אינו מספיק ועל מנת שיזכה לחשיפת הגולשים יש צורך באסטרטגית שיווק באינטרנט. הרעיון הוא בדומה לשיווק הקיים בשוק הפתוח כך גם באינטרנט יש צורך בשיווק האתר על מנת שיזכה לחשיפה גדולה יותר של הגולשים.

SEO – Search Engine Optimization קידום אתרים במנועי החיפוש הינו אוסף של שיטות  שמטרתן להביא את האתר שלך בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, מטרת הקידום להביא לחשיפה גדולה של הגולשים באינטרנט, אתרים הממוקמים בדפים האחוריים של תוצאות החיפוש של גוגל אינם זוכים לחשיפהמחקרים מראים כי רוב הגולשים אינם טורחים לעבור לעמוד השני של תוצאות החיפוש.

היתרון הטמון ברשת האינטרנט שכל השחקנים כמעט שווים, קידום אתרים לעסק קטן מאפשר התחרות באופן שווה מול עסקים גדולים שהינם בעלי תקציבים בלתי מוגבלים.

מה כולל קידום אתרים?

קידום אתרים כולל מספר פעולות שמטרתן להביא לקידום האתר במנועי החיפוש: מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של מבנה האתר, אופטימיזציה של תוכן האתר, בניית קישורים, פרסום ברשתות חברתיות ובלוגים

קידום אתרים – איך הכול התחיל?

עם עליית רשת האינטרנט החלו חברות שונות לבנות אתרים, עם הזמן כשרבים הבינו את הפוטנציאל, החלו גם עסקים בינוניים וקטנים להקים אתרים. באתרים אלו היה בעל האתר רושם את האתר במנועי החיפוש, זחלן של מנועי החיפוש היה בודק את תגי המאטאלא ברור מה זה?????של העמודים השונים ולפיו קובע את הרלוונטיות של האתר. עם השנים שוכללו מנועי החיפוש ולא הסתפקו רק בנתונים הרשומים בתגי המאטא. רלוונטיות של כל עמוד החלו להימדד על פי קריטריונים שונים כגון תוכן הטקסט, כותרות, טקסטים מודגשים ועוד. כיום למעשי מנועי החיפוש מדרגים את הדפים לפי מספר רב של אלגוריתמים והשליטה אינה בידיהם של מנהלי האתרים.

קידום אתרים החל לתפוס מקום חשוב ברשת האינטרנט מאחר שהטכנולוגיה שאפשרה לכל אדם להקים אתר אינטרנט הביאה לתחרות גדולה. עם זאת התחרות כיום מהווה חלק משמעותי בקידום העסק. בעלי אתרים רבים הבינו את החשיבות של קידום האתר ברשת. ובהתאם לכך התחרות עולה. כיוונים נוספים שניתן לפנות הם קידום ממומן או קידום ממומן בפייסבוק.

 

אריאל מלניק בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. אתם מוזמנים לקרוא עלי באתר על הניסיון שלי בתחום קידום אתרים וכמובן אשמח לענות על כל שאלה בתחום: בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, פרסום ביוטיוב, קידום ממומן בגוגל ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב