דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות וחסרונות בשימוש בארגזי קלקר וצידניות קלקר לעומת שימוש בטרמופורטים 

מאת    [ 22/06/2014 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 4568 פעמים ]

חברות קייטרינג, יבואני ומפיצי מזון, מסעדות, בתי-מלון - אלו חלק מהלקוחות המוסדיים בארץ הנעזרים בפתרונות שארגזי הקלקר למזון והטרמופורטים מספקים. מאמר זה סוקר את היתרונות והחסרונות שיש בשימוש בשני סוגי פתרונות אלו.

יתרונות השימוש בארגזי קלקר או צידניות קלקר למזון
זה שנים רבות מכירים צרכני השוק המוסדי את ארגזי הקלקר ועשו בהם שימוש להובלת מזון. בשנים האחרונות התפתחה מאד הטכנולוגיה ואפשרה ייצור של ארגזי קלקר מסוג חדש: ארגזי קלקר דחוס חדשניים בעלי תכונות ויתרונות שלא היו קיימים בארגזי הקלקר הוותיקים.
אחד היתרונות של ארגזי קלקר דחוס אלו הינו יכולת הבידוד המוגברת שלו. בנוסף, היותם של הארגזים עשויים מקלקר דחוס מעיד כמובן על יתרונם החשוב ביותר הנוסף: היותם קלי משקל באופן ברור לעומת הטרמופורטים, הפתרון הוותיק והמוכר בשוק זה עשרות שנים. יתרון זה הנו קריטי במיוחד לחברות הסעדה למשל, או לחברות העוסקות בהזנה ושינוע של חמגשיות, מכיוון שהיות הארגזי קלקר קלים זה מבטיח נוחות משלוח, פחות מאמץ מהעובדים, ואף חיסכון כספי בהוצאות דלק ורכב.
יתרון ברור ומובהק נוסף של ארגזי וצידניות הקלקר הנו יתרון המחיר האטרקטיבי לעומת הפתרון הקיים בשוק של הטרמופורטים למזון. כיום ארגזי הקלקר הדחוס הינם חזקים ביותר ומחזיקים מעמד לאורך שנים, כך שמבחינת "עלות-תועלת" הינם אטרקטיביים מאד.
גם מבחינת תפעול ולוגיסטיקה יש יתרונות לארגזי קלקר וצידניות הקלקר בכך, שמשולבים בתהליך הייצור שלהם חומרים אנטי בקטריאליים, והם קלים לניקוי, אפילו במדיחי כלים תעשייתיים.

יתרונות השימוש בטרמופורטים
כמובן שגם לשימוש בטרמופורטים הוותיקים ישנם יתרונות. הטרמופורטים למזון הינם חזקים ביותר, ולכן הם שורדים שנים רבות בשימוש סביר.
כמו ארגזי הקלקר, גם הטרמופורטים בעלי יכולת בידוד מרשימה בשימור החום והקור, ואף הם קלים לניקוי ובד"כ עמידים בשטיפה במדיחי כלים.

אז מה עדיף: ארגזי קלקר למזון או טרמופורטים?
אין תשובה חדש משמעית לדילמה של השימוש בארגזי קלקר לשינוע מזון לעומת שינועו בטרמופורטים. ישנם יתרונות לכאן ולכאן. בבואו לקבל החלטה, על הקניין המוסדי להליט לאור היתרונות והחסרונות שמנינו לעיל לכל אחד מהפתרונות. חלק מהצרכנים רוכשים גם ארגזי וצידניות קלקר וגם טרמופורטים, לצרכים שונים שלהם.

לסיכום: סקרנו במאמר זה שני סוגי פתרונות להובלה ולשינוע של מזון בצורה בטוחה ויעילה לתחום האירוח וההסעדה. לכל אחד מהפתרונות שסקרנו ישנם חוזקות וחולשות. חשוב להכיר אותן ולקבל החלטה עסקית נבונה טרם ההצטיידות.
אנו בטוחים ששני סוגי פתרונות אלו ימשיכו ללוות את ענף ההסעדה והמזון בארץ ובעולם עוד שנים רבות.

י. גרינגראס בע"מ פתרונות כוללים ומוצרים לקירור לתחום המזון, הרפואי והפרטי: מקררים ניידים לרכב, מקררים מקצועיים לשוק המזון והרפואי, מארזים מבודדים לשימושים רפואיים, מארזים ייעודיים לנשיאה בקירור של אינסולין, מקררים ליאכטות וקרוואנים, ארגזי קלקר, צידניות קלקר , טרמופורטים, קלקרים לחמגשיות, ארגזים לפיצה לקטנועים ,תיקי בידוד לפיצה.. ועוד!
טל': 03-5782613 / נייד: 050-5236541
דוא?ל: wm_grmar@netvision.net.il אתר: www.i-gruengrass.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב